Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Σοφία Δροσοπούλου:Η σκηνογράφος των top εκπομπών
Με τη φαντασία της «ντύνει» τις πιο επιτυχημένες εκπομπές της ελληνικής TV, ενώ στα διαλείμματά της «πλέκει» παραμυθένια φωτιστικά. Η καλλιτεχνική φύση άλλωστε δεν κάνει ποτέ διακοπές
Ο κόσμος της Σοφίας Δροσοπούλου είναι μαγικός, κάτι που αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα με μια επίσκεψη στο ατελιέ της, ένα σύμπαν παραμυθένιο, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από την ίδια: πεταλούδες, κουμπιά, μπάλες και πολύτιμες πέτρες περιπλέκονται εντέχνως γύρω από κομμάτια σύρματος, δημιουργώντας φωτιστικά-έργα τέχνης για μικρούς και μεγάλους: «Και να σκεφτείτε πως η ιδέα γεννήθηκε τυχαία το 2005, όταν μαζεύοντας κάποια σύρματα μού μπερδεύτηκαν με κάποια φωτάκια. Κάπως έτσι ξεκίνησα να σχεδιάζω φωτιστικά, για να ακολουθήσει σχεδόν έναν χρόνο αργότερα η πρώτη μου έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Ζωγράφου. Εκτοτε, όταν έχω χρόνο, δουλεύω στο ατελιέ μου, ενώ συμμετέχω σε διάφορες εκθέσεις, από τις οποίες ξεχωρίζω το “Design Lamb” στην Τεχνόπολη το 2010».
Ωστόσο, το βιογραφικό της γυναίκας με τα «μαγικά φωτάκια» είναι το ίδιο λαμπρό με τις δημιουργίες της.
Η Σοφία Δροσοπούλου σπουδάζει στη Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών στο ΤΕΙ Αθηνών, ενώ παράλληλα με τις σπουδές της παίρνει ειδικότητα στη σκηνογραφία και κάνει την πρακτική της στην ΕΡΤ. Εντελώς τυχαία, μια μέρα τής ζητείται από την εκπομπή «Φάρσες» που παρουσιάζει ο Χρήστος Φερεντίνος να κάνει τις διακοσμητικές εφαρμογές. Το ταλέντο και η ευρηματικότητά της εκτιμώνται λίγο αργότερα από τους ανθρώπους του ΑΝΤ1 και την επόμενη χρονιά αναλαμβάνει τις εκπομπές «Θησαυροφυλάκιο» με τον Ανδρέα Μικρούτσικο και «Μπαμ» με τον Χρήστο Φερεντίνο. Αυτή είναι η αρχή της επιτυχημένης πορείας της. Στη συνέχεια θα αναλάβει πολλές μεγάλες τηλεοπτικές παραγωγές, όπως το «X-Factor», το «Super Idol», το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και το «Dancing on Ice». Πόσο εύκολο είναι άραγε να προσαρμοστεί ένα ξένο concept στα ελληνικά δεδομένα; «Oσο εύκολο είναι να προσαρμόσεις μια βίλα σε μια γκαρσονιέρα!» λέει γελώντας και συνεχίζει: «Εχεις άλλα μπάτζετ, άλλα πλατό, διαφορετικά προβολικά, διαφορετικές κάμερες. Αλλά αν έχεις κέφι για δουλειά, όλα γίνονται. Απλώς χρειάζεται να έχεις πολλή φαντασία, καλή διάθεση και καλούς συνεργάτες». Διερωτώμαι τι την αγχώνει περισσότερο στη δουλειά της κι εκείνη απαντά δίχως δεύτερη σκέψη: «Την πρώτη χρονιά που μπήκα στην τηλεόραση, επειδή μέχρι τότε βρισκόμουν σε ένα πιο εικαστικό περιβάλλον και σε άλλους ρυθμούς, παραλίγο να τρυπήσει το στομάχι μου.
Η πίεση, οι ρυθμοί, καθώς και η ατάκα “θέλουμε τη δουλειά ολοκληρωμένη χτες!” με τρέλαιναν». Αραγε της έχει τύχει κάποιο ευτράπελο στα τηλεοπτικά πλατό και ποιες είναι οι δουλειές που θα παραμείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη της; «Στο τελευταίο “X- Factor”, το στούντιο είχε τόσο πολύ κόσμο που το άγχος μου μην καταρρεύσουν τα σκηνικά ήταν απερίγραπτο. Οσο για τις δουλειές που θα θυμάμαι πάντα, είναι το “ΟΛΑ”, το “Deal” και τα πρώτα μουσικά βραβεία MAD». Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει σχεδόν τα πάντα στον χώρο της τηλεόρασης. Πόσο έχει επηρεάσει όμως τη δουλειά ενός σκηνογράφου; «Πάρα πολύ. Εζησα τη χρυσή εποχή των σόου, όπου άρχισαν να χρησιμοποιούνται τα αυτόφωτα στοιχεία, τα προβολικά συστήματα και κοιτώντας πίσω λέω πού ζούσαμε! Η κρίση επηρέασε πολύ το επάγγελμά μας, μια και όλα τα μπάτζετ είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες κρατώντας αμείωτο το πάθος μας για δημιουργία και δουλειά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr