Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
O Ολυμπιακός στο διεθνές Συνέδριο «The Business of Football»
O Ολυμπιακός στο διεθνές Συνέδριο «The Business of Football»
O Εμπορικός Διευθυντής της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Μιχάλης Λάιος παρουσίασε την προβολή των brands μέσω του ποδοσφαίρου
Την Παρασκευή 23 Ιουνίου στη Λευκωσία διεξήχθη το συνέδριο “The Business of Football”, στο οποίο διεθνείς ομιλητές και ειδικοί από το χώρο του Αθλητικού Marketing ανέλυσαν τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζονται στον τομέα του σύγχρονου ποδοσφαίρου.
Τον Ολυμπιακό εκπροσώπησε στο Συνέδριο ο Εμπορικός Διευθυντής της ΠΑΕ κ. Μιχάλης Λάιος. Ο κ. Λάιος, παρουσίασε στους σύνεδρους πως τα brands, μέσω των χορηγιών τους, σε ποδοσφαιρικές ομάδες, αποκτούν τεράστια προβολή και συναισθηματική σύνδεση με το φίλαθλο κοινό.
Γνωστά στελέχη τόσο από μεγάλα ευρωπαϊκά clubs, όσο και από εταιρίες που πρωταγωνιστούν και διακρίνονται στον χώρο του ποδοσφαίρου παρουσίασαν την παρούσα κατάσταση καθώς και το μέλλον του αθλήματος.
Εξελίξεις, σύγχρονες τάσεις & ευκαιρίες, νέες τεχνολογίες, εμπορικές πλατφόρμες, τηλεοπτικά δικαιώματα, αξιοποίηση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ήταν κάποια από τα θέματα που παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν.
Πέρα από τον Εμπορικό Διευθυντή της ΠΑΕ Ολυμπιακός κ. Μιχάλη Λάιο, συμμετείχαν οι:
-Simon Crouch, Chief Operating Officer, TEAM AG (εταιρία που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα της UEFA)
-Oscar Ugaz, Strategy Director, Atomikal Digital Marketing, Former Digital Business Manager, Real Madrid C.F.
-Julien Jalouzet, CEO, Digital Playas, Former Digital Marketing Manager, Paris-Saint Germain,
Τον Ολυμπιακό εκπροσώπησε στο Συνέδριο ο Εμπορικός Διευθυντής της ΠΑΕ κ. Μιχάλης Λάιος. Ο κ. Λάιος, παρουσίασε στους σύνεδρους πως τα brands, μέσω των χορηγιών τους, σε ποδοσφαιρικές ομάδες, αποκτούν τεράστια προβολή και συναισθηματική σύνδεση με το φίλαθλο κοινό.
Γνωστά στελέχη τόσο από μεγάλα ευρωπαϊκά clubs, όσο και από εταιρίες που πρωταγωνιστούν και διακρίνονται στον χώρο του ποδοσφαίρου παρουσίασαν την παρούσα κατάσταση καθώς και το μέλλον του αθλήματος.
Εξελίξεις, σύγχρονες τάσεις & ευκαιρίες, νέες τεχνολογίες, εμπορικές πλατφόρμες, τηλεοπτικά δικαιώματα, αξιοποίηση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ήταν κάποια από τα θέματα που παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν.
Πέρα από τον Εμπορικό Διευθυντή της ΠΑΕ Ολυμπιακός κ. Μιχάλη Λάιο, συμμετείχαν οι:
-Simon Crouch, Chief Operating Officer, TEAM AG (εταιρία που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα της UEFA)
-Oscar Ugaz, Strategy Director, Atomikal Digital Marketing, Former Digital Business Manager, Real Madrid C.F.
-Julien Jalouzet, CEO, Digital Playas, Former Digital Marketing Manager, Paris-Saint Germain,
-Marc Schmidgall, Head of Communications & Marketing, European Club Association
-Pedro Trueba Iriondo, Sports Business Senior Consultant, KPMG Sports Advisory
-Marta Wasiluk, Head of Sport Department, Legia Warszawa
-Γιώργος Κούμας, Αναπληρωτής Πρόεδρος ΚΟΠ, Διοικητικό Συμβούλιο
-Δρ. Νίκος Καρτακούλλης, Πρόεδρος Συμβουλίου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
-Pedro Trueba Iriondo, Sports Business Senior Consultant, KPMG Sports Advisory
-Marta Wasiluk, Head of Sport Department, Legia Warszawa
-Γιώργος Κούμας, Αναπληρωτής Πρόεδρος ΚΟΠ, Διοικητικό Συμβούλιο
-Δρ. Νίκος Καρτακούλλης, Πρόεδρος Συμβουλίου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα