Διάκριση για Ολυμπιακό από Ευρωλίγκα

Διάκριση για Ολυμπιακό από Ευρωλίγκα

«Αργυρό» μετάλλιο στο μάρκετινγκ πήρε ο Ολυμπιακός από την Ευρωλίγκα - Πρώτη θέση για Άλμπα, τρίτη η Λαμποράλ Κούτσα

Διάκριση για Ολυμπιακό από Ευρωλίγκα
Μια σημαντική διάκριση, έστω κι αν δεν είναι αμιγώς αγωνιστική, κέρδισε ο Ολυμπιακός, καθώς κατέλαβε τη δεύτερη θέση μεταξύ 64 ομάδων για τις επιδόσεις του τμήματος μάρκετινγκ που διατηρεί. 

Την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Euroleague κατέκτηση η Άλμπα Βερολίνου και την τρίτη θέση η Λαμποράλ Κούτσα. 

Ο Ολυμπιακός, που πέρσι είχε καταλάβει την τρίτη θέση στο διαγωνισμό, βραβεύτηκε για το loyalty πρόγραμμα που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς με το λανσάρισμα της Olympiacos BC World MasterCard, μέσα από το οποίο συνδυάζεται η εμπορική ανάπτυξη της ομάδας, η καθημερινή σύνδεση των φιλάθλων με την ομάδα οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες, η εμπλοκή στο πρόγραμμα και άλλων χορηγών και συνεργατών της ομάδας και η ανάπτυξη ενός ιδιαίτερου και καινοτόμου προγράμματος πιστότητας με πολύ μεγάλη προοπτική για τα ερχόμενα χρόνια.

Διαβάστε περισσότερα από το sport-fm.gr εδώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης