Ο
Πανιώνιος έκανε μια εκπληκτική εμφάνιση απέναντι στην
ΑΕΚ και δίχως να αφήσει κανένα περιθώριο στην αντίπαλο της, έφτασε σε μια άνετη νίκη με 3-0 σετ.
Οι «κυανέρυθρες» κυριάρχησαν στο τάραφλεξ και παίρνοντας σημαντικές διαφορές σε κάθε σετ, κατάφεραν να πάρουν τη νίκη.
Με την επικράτηση αυτή, έκαναν το πρώτο βήμα για την πρόκριση στα ημιτελικά, με το δεύτερο παιχνίδι της σειράς να διεξάγεται στο Ολυμπιακό Χωριό το ερχόμενο Σάββατο (28/3).
Το παιχνίδι:
Δυναμικά ξεκίνησε την αναμέτρηση ο «Ιστορικός», καθώς προηγήθηκε με 6-2, με το μπλοκ της Καρέλια να φέρνει το 11-4.
Η Ζακχαίου πέτυχε το 15-8, η Ατανασίεβιτς το 18-11, με τις φιλοξενούμενες ωστόσο να μειώνουν σε 18-15 με τέσσερις συνεχόμενους πόντους.
Η Στογίλκοβιτς με δύο άσσους έκανε το 22-16, η Ριστίσεβιτς χάρισε το σετ πόιντ στην ομάδα της και η Ζακχαίου πέτυχε το 25-17 ολοκληρώνοντας το πρώτο σετ.
Με σημαντικό προβάδισμα ξεκίνησε και στο δεύτερο σετ ο Πανιώνιος Betsson, με την Ραχίμοβα να πετυχαίνει το 8-2. Οι φιλοξενούμενες κατάφεραν να μειώσουν, με την άστοχη επίθεση της Ατανασίεβιτς να φέρνει το 14-11.
Η Ραχίμοβα με άσσο πέτυχε το 18-12, ενώ έκανε και το 21-13. Το άστοχο σερβίς της Καββαδία έδωσε σετ πόιντ στις γηπεδούχες και το λάθος της «Ένωσης» έφερε το 25-16 του δεύτερου σετ.
Ισορροπημένα ξεκίνησε το τρίτο σετ, με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν πόντο – πόντο στο σκορ.
Ο άσσος της Ζακχαίου έφερε το 14-11, η Καββαδία αστόχησε για το 17-12 και η ομάδα του Γιουνούς Οτσάλ πήρε σημαντικό προβάδισμα σε ένα κομβικό σημείο του παιχνιδιού.
Η Ραχίμοβα πέτυχε το 20-13, η Ζακχαίου έκανε το 23-14, η Καρέλια με άσσο έδωσε ματς πόιντ στην ομάδα της και η Ριστίσεβιτς έκανε το τελικό 25-15.
Τα σετ: 25-17, 25-16, 25-15