Στις αρχές του νέου έτους οι τροπολογίες για μείωση των διοδίων
Στις αρχές του νέου έτους οι τροπολογίες για μείωση των διοδίων
Στις αρχές του νέου έτους το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα καταθέσει στη Βουλή τροπολογίες για την μείωση για τα επόμενα 30 χρόνια των διοδίων ...
Στις αρχές του νέου έτους το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα καταθέσει στη Βουλή τροπολογίες για την μείωση για τα επόμενα 30 χρόνια των διοδίων των πέντε μεγάλων αυτοκινητόδρομων που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, ανακοίνωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης.
Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, Κ. Γιαννακοπούλου, εξήγησε ότι παρότι οι συμβάσεις μεταξύ των παραχωρησιούχων των έργων και του Δημοσίου έχουν κυρωθεί με νόμο στη Βουλή έχουν υψηλή συνταγματική προστασία και κάθε αλλαγή τους θα πρέπει να έχει και τη σύμφωνη γνώμη της άλλης πλευράς, η κυβέρνηση θα φέρει τις τροποποιήσεις των συμβάσεων των αυτοκινητόδρομων για την μείωση των διοδίων αλλά και την επίλυση τεχνικών θεμάτων.
«Πράγματι είναι πολύ πυκνά και πολύ ακριβά τα διόδια» είπε προς την βουλευτή η οποία έκανε τη σχετική παρατήρηση και τόνισε ακόμη ότι στην διαπραγμάτευση έχει τεθεί η μετατροπή των συμβατικών διοδίων σε ηλεκτρονικά ώστε να εξορθολογιστεί το κόστος για τον χρήστη καθώς έτσι θα πληρώνει έτσι για κάθε χιλιόμετρο που διανύει.
Για τις καθυστερήσεις ο κ. Μαγκριώτης είπε πως οφείλονται στο ότι δεν ολοκληρώθηκαν εγκαίρως οι απαλλοτριώσεις, καθώς προβλέπονταν ολοκλήρωσή τους δώδεκα μήνες μετά την υπογραφή σύμβασης παραχώρησης που έγινε το 2007 «πράγμα αδύνατο» όπως είπε ο υφυπουργός.
Πηγή: AΠΕ
Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, Κ. Γιαννακοπούλου, εξήγησε ότι παρότι οι συμβάσεις μεταξύ των παραχωρησιούχων των έργων και του Δημοσίου έχουν κυρωθεί με νόμο στη Βουλή έχουν υψηλή συνταγματική προστασία και κάθε αλλαγή τους θα πρέπει να έχει και τη σύμφωνη γνώμη της άλλης πλευράς, η κυβέρνηση θα φέρει τις τροποποιήσεις των συμβάσεων των αυτοκινητόδρομων για την μείωση των διοδίων αλλά και την επίλυση τεχνικών θεμάτων.
«Πράγματι είναι πολύ πυκνά και πολύ ακριβά τα διόδια» είπε προς την βουλευτή η οποία έκανε τη σχετική παρατήρηση και τόνισε ακόμη ότι στην διαπραγμάτευση έχει τεθεί η μετατροπή των συμβατικών διοδίων σε ηλεκτρονικά ώστε να εξορθολογιστεί το κόστος για τον χρήστη καθώς έτσι θα πληρώνει έτσι για κάθε χιλιόμετρο που διανύει.
Για τις καθυστερήσεις ο κ. Μαγκριώτης είπε πως οφείλονται στο ότι δεν ολοκληρώθηκαν εγκαίρως οι απαλλοτριώσεις, καθώς προβλέπονταν ολοκλήρωσή τους δώδεκα μήνες μετά την υπογραφή σύμβασης παραχώρησης που έγινε το 2007 «πράγμα αδύνατο» όπως είπε ο υφυπουργός.
Πηγή: AΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα