Μητσοτάκης: Γιόρτασε με μαθητές την 45η επέτειο Αποκατάστασης της Δημοκρατίας
Μητσοτάκης: Γιόρτασε με μαθητές την 45η επέτειο Αποκατάστασης της Δημοκρατίας
«Αυτό το οποίο πρέπει να θυμόμαστε και να θυμάμαι και εγώ κάθε μέρα που μπαίνω σε αυτό το γραφείο είναι ότι είμαι προσωρινός ένοικος. Είμαι εδώ, σε αυτό το γραφείο, να υπηρετώ τον ελληνικό λαό για όσο καιρό το επιλέξουν οι Έλληνες πολίτες. Και αυτή είναι και η ομορφιά της Δημοκρατίας» τόνισε στους μαθητές ο πρωθυπουργός
«Αυτό το οποίο πρέπει να θυμόμαστε και να θυμάμαι και εγώ κάθε μέρα που μπαίνω σε αυτό το γραφείο είναι ότι είμαι προσωρινός ένοικος. Είμαι εδώ, σε αυτό το γραφείο, να υπηρετώ τον ελληνικό λαό για όσο καιρό το επιλέξουν οι Έλληνες πολίτες. Και αυτή είναι και η ομορφιά της Δημοκρατίας».
Με αυτά τα λόγια, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, υποδέχτηκε το πρωί στο γραφείο του 15 μαθητές από Λύκεια της χώρας ανήμερα της 45ης επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας το 1974. Ο Πρωθυπουργός παρακολούθησε μαζί με τους μαθητές μια σύντομη αναδρομή στους σταθμούς της ελληνικής Δημοκρατίας από την ιστορικό Μαρία Ευθυμίου και στη συνέχεια συζήτησε μαζί τους στην αίθουσα όπου θα συνεδριάζει στο εξής το Υπουργικό Συμβούλιο.
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να έχουν πάντα «τη συναίσθηση της προσωρινότητας αλλά ταυτόχρονα και της σημασίας του χρόνου. Πρέπει κάθε μέρα που περνάει να την αξιοποιούμε για να μπορούμε να υλοποιούμε το σχέδιό μας, να εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας. Σας θυμίζω ότι μέρος της δημοκρατικής λογοδοσίας είναι να εκλέγεσαι έχοντας θέσει υπόψη των πολιτών ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο στη συνέχεια οφείλεις να εφαρμόσεις».
Στο τραπέζι του νέου Υπουργικού Συμβουλίου οι μαθητές -δύο εκ των οποίων φοιτούν σε ειδικά Λύκεια- συζήτησαν με τον κ. Μητσοτάκη για την ελευθερία του λόγου, τα δημοκρατικά δικαιώματα, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα όπως η γραφειοκρατία και το brain drain. Δεν έλειψαν οι αναφορές και οι ερωτήσεις για θέματα της επικαιρότητας όπως, για παράδειγμα, η εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Συζητώντας για το ρόλο του κράτους, μια μέρα μετά την επέτειο της εθνικής τραγωδίας στο Μάτι, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε στους μαθητές ότι «το κράτος πρέπει πάντα να φροντίζει τους πιο αδύναμους και να έχει ως βασική και μη διαπραγματεύσιμη υποχρέωση την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας των πολιτών».
Στη διάρκεια της συζήτησης ένας μαθητής που φοιτά σε ειδικό Λύκειο ρώτησε τον Πρωθυπουργό πως θα καλυφθούν τα κενά στα σχολεία ειδικής αγωγής. «Πιστεύω ότι η ποιότητα της Δημοκρατίας κρίνεται από το αν μπορεί τελικά να μεριμνά για αυτούς που έχουν μεγαλύτερες ή διαφορετικές ανάγκες», απάντησε ο κ. Μητσοτάκης. «Εμείς θα υλοποιήσουμε άμεσα μια πρωτοβουλία την οποία ανέλαβε η προηγούμενη κυβέρνηση. Το κράτος έχει συνέχεια και ό,τι καλό γίνεται πρέπει να συνεχίζεται», πρόσθεσε και δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει το συντομότερο δυνατό ο διαγωνισμός για την πρόσληψη 4.500 εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή.
Με αυτά τα λόγια, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, υποδέχτηκε το πρωί στο γραφείο του 15 μαθητές από Λύκεια της χώρας ανήμερα της 45ης επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας το 1974. Ο Πρωθυπουργός παρακολούθησε μαζί με τους μαθητές μια σύντομη αναδρομή στους σταθμούς της ελληνικής Δημοκρατίας από την ιστορικό Μαρία Ευθυμίου και στη συνέχεια συζήτησε μαζί τους στην αίθουσα όπου θα συνεδριάζει στο εξής το Υπουργικό Συμβούλιο.
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να έχουν πάντα «τη συναίσθηση της προσωρινότητας αλλά ταυτόχρονα και της σημασίας του χρόνου. Πρέπει κάθε μέρα που περνάει να την αξιοποιούμε για να μπορούμε να υλοποιούμε το σχέδιό μας, να εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας. Σας θυμίζω ότι μέρος της δημοκρατικής λογοδοσίας είναι να εκλέγεσαι έχοντας θέσει υπόψη των πολιτών ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο στη συνέχεια οφείλεις να εφαρμόσεις».
Στο τραπέζι του νέου Υπουργικού Συμβουλίου οι μαθητές -δύο εκ των οποίων φοιτούν σε ειδικά Λύκεια- συζήτησαν με τον κ. Μητσοτάκη για την ελευθερία του λόγου, τα δημοκρατικά δικαιώματα, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα όπως η γραφειοκρατία και το brain drain. Δεν έλειψαν οι αναφορές και οι ερωτήσεις για θέματα της επικαιρότητας όπως, για παράδειγμα, η εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Συζητώντας για το ρόλο του κράτους, μια μέρα μετά την επέτειο της εθνικής τραγωδίας στο Μάτι, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε στους μαθητές ότι «το κράτος πρέπει πάντα να φροντίζει τους πιο αδύναμους και να έχει ως βασική και μη διαπραγματεύσιμη υποχρέωση την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας των πολιτών».
Στη διάρκεια της συζήτησης ένας μαθητής που φοιτά σε ειδικό Λύκειο ρώτησε τον Πρωθυπουργό πως θα καλυφθούν τα κενά στα σχολεία ειδικής αγωγής. «Πιστεύω ότι η ποιότητα της Δημοκρατίας κρίνεται από το αν μπορεί τελικά να μεριμνά για αυτούς που έχουν μεγαλύτερες ή διαφορετικές ανάγκες», απάντησε ο κ. Μητσοτάκης. «Εμείς θα υλοποιήσουμε άμεσα μια πρωτοβουλία την οποία ανέλαβε η προηγούμενη κυβέρνηση. Το κράτος έχει συνέχεια και ό,τι καλό γίνεται πρέπει να συνεχίζεται», πρόσθεσε και δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει το συντομότερο δυνατό ο διαγωνισμός για την πρόσληψη 4.500 εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή.
Γιορτάσαμε διαφορετικά σήμερα την 45η επέτειο Αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Προσκεκλημένοι στο Μαξίμου ήταν 15 μαθητές με τους οποίους είχα μια εξαιρετική συζήτηση. Το πρώτο που τους είπα είναι ότι σε αυτό το κτίριο είμαστε όλοι προσωρινοί για όσο καιρό το επιλέγουν οι πολίτες. pic.twitter.com/tBUxzkj9S3
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) July 24, 2019
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα