Κεραμέως: Οι έξι αλήθειες για το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία

Κεραμέως: Οι έξι αλήθειες για το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία

Η τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας  έκανε λόγο για συναλλαγές στα όρια του  πολιτικού εκβιασμού  για την αναδιάταξη του  ακαδημαϊκού χάρτη

4786090
Για συναλλαγές στα όρια του πολιτικού εκβιασμού για την αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη κατήγγειλε η τομεάρχης παιδείας της ΝΔ Νίκη Κεραμέως, κατά τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή επί του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία .

Η κυρία Κεραμέως αναφέρθηκε στις 6 αλήθειες για τον ΣΥΡΙΖΑ που απορρέουν από το πολυνομοσχέδιο.

Αναλυτικά η κ. Κεραμέως υπογράμμισε:

Αλήθεια 1η

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει τον διάλογο.

Η συζήτηση του νομοσχεδίου στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, τόσο κατά την εισαγωγή του νομοσχεδίου στη Βουλή, όσο και κατά τις συνεδριάσεις της Επιτροπής, απέδειξε περίτρανα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει τον διάλογο. «Ο Υπουργός ευαγγελίζεται συναινέσεις, τις οποίες τις εννοεί με έναν δικό του τρόπο. Με ποιο τρόπο; Επιδιώκει τη συναίνεση με όποιον συμφωνεί μαζί του. Όταν οι συνομιλητές του διαφωνούν μαζί του, η συναίνεση πάει περίπατο, οι διαφορετικές απόψεις αγνοούνται προκλητικά και οι αποφάσεις λαμβάνονται από την πολιτική ηγεσία κυριαρχικά», είπε χαρακτηριστικά.

Αλήθεια 2η

Ο ΣΥΡΙΖΑ καταργεί τον τεχνολογικό τομέα της εκπαίδευσης αντίθετα στις διεθνείς τάσεις.

Κλείσιμο
«Ενώ η τάση διεθνώς είναι να ενισχύεται ο τεχνολογικός τομέας της εκπαίδευσης, σε όλες τις βαθμίδες, εμείς στην Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ καινοτομούμε, καταργώντας τα ΤΕΙ και απαξιώνοντας τα ΕΠΑΛ. Kαταργήσεις και συγχωνεύσεις χωρίς προκαθορισμένα ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, χωρίς διασφάλιστη επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Τα ανώτατα ιδρύματα, του πανεπιστημιακού και του τεχνολογικού τομέα, κινδυνεύουν να χάσουν το κύρος που έχουν αποκτήσει διεθνώς τις τελευταίες δεκαετίες».

Αντιθέτως, η δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας είναι «να αποκαταστήσουμε τον τεχνολογικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης, σε όλες τις βαθμίδες της, και να ενισχύσουμε εκείνα τα χαρακτηριστικά του που τον καθιστούν πυλώνα ανάπτυξης και μοναδική ευκαιρία προόδου για τις σύγχρονες κοινωνίες και οικονομίες».

Αλήθεια 3η

Η Κυβέρνηση αναδιατάσσει τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας χωρίς στρατηγικό σχέδιο, χωρίς πραγματικές συναινέσεις, στη βάση πολιτικών εκβιασμών.

«Έχει νομίζω καταστεί σαφές στην κοινωνία ότι όλες αυτές οι καταργήσεις ιδρυμάτων, οι συγχωνεύσεις και ιδρύσεις νέων, δεν εντάσσονται σε κανένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο, και επιπλέον δεν είναι και προϊόν συναινέσεων». Τελικά, μόνος στόχος η ψηφοθηρία, «ενώ η αναδιάταξη που επιχειρείτε καθορίζεται από ευκαιριακές συνεννοήσεις, στο πλαίσιο συναλλαγών που φτάνουν στα όρια του πολιτικού εκβιασμού, όπως αποδείχθηκε με τον πλέον εύγλωττο τρόπο στις συνεδριάσεις της Επιτροπής».

«Ποια είναι η αλήθεια; Δεν σας βγαίνει πλέον τίποτα. Πίσω από την φενάκη της συναίνεσης, η αλαζονική και εκβιαστική σας συμπεριφορά προς πρυτάνεις, μέλη της Ακαδημίας, δεν περνάει πια, ορθώνουν ανάστημα, βγάζουν αποφάσεις εναντίον σας, και αυτό σας κάνει να χάνετε τον έλεγχο. Γιατί δεν αντέχετε την κριτική, δεν αντέχετε τον διάλογο, δεν αντέχετε την αντίθετη άποψη. Είστε άλλωστε ο κάτοχος της απόλυτης αλήθειας. Ευτυχώς για τη χώρα μας, δεν θα είστε ακόμη για πολύ Κυβέρνηση». Και συνέχισε εκθέτοντας τη θέση της Νέας Δημοκρατίας, «Εμείς επιδιώκουμε τη χάραξη ενός εθνικού στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη, για την ανώτατη εκπαίδευση και την έρευνα. Πιστεύουμε βαθιά στις ουσιαστικές συνέργειες, πιστεύουμε στη συνένωση των δυνάμεων των ανώτατων ιδρυμάτων και των ερευνητικών κέντρων, προς όφελος της επιστημονικής αριστείας, της έρευνας, της κοινωνίας και της εθνικής οικονομίας. Τέλος, θεωρούμε κρίσιμης σημασίας η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη να προχωρά σε κοινό βηματισμό με τις ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας».

Αλήθεια 4η

Ο ΣΥΡΙΖΑ διοχετεύει την ιδεοληψία του και στο σύστημα εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση.

Ένα σύστημα το οποίο εγείρει σοβαρά ζητήματα ισονομίας, που «κατηγοριοποιεί” τις σχολές σε εκείνες που διατηρούν αυξημένο κύρος και σε εκείνες που απαξιώνονται πλήρως, που βάλλει κατά των κλασικών γραμμάτων, Αντίθετα, «εμείς θα επιδιώξουμε την αναβάθμιση και ενίσχυση του αυτόνομου παιδαγωγικού ρόλου του Λυκείου και την ύπαρξη ενός ισχυρού απολυτηρίου, στο πλαίσιο της ισονομίας και της αντικειμενικότητας».

Αλήθεια 5η

Ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει την χαριστική βολή στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία.

«Μέρος της ιδεολογίας σας και αυτό το μέτρο. Ποινικοποίηση της αριστείας, εξίσωση όλων προς τα κάτω. Ως εκ τούτου, οι νησίδες αριστείας και καινοτομίας, τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, αποτελούν τροχοπέδη στα σχέδιά σας», αντίθετα η Νέα Δημοκρατία θα ενισχύσει τα σχολεία αυτά επαναφέροντας το καθεστώς αυτονομίας και ελευθερίας τους. «Θα ενισχύσουμε τις νησίδες αυτές αριστείας και καινοτομίας με κάθε τρόπο. Έχουμε δεσμευθεί να ιδρύσουμε ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο σε κάθε περιφέρεια της χώρας», είπε χαρακτηριστικά.

Αλήθεια 6η

Ο ΣΥΡΙΖΑ ιδεοληπτικά συνεχίζει να βάλλει εναντίον της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
«Εν μέσω ακαδημαϊκής χρονιάς, προχωράτε στην κατάργηση της αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας των αποφοίτων Κολλεγίων στην Ελλάδα, κατά παράβαση του ενωσιακού δικαίου, όπως σας εφιστά την προσοχή και η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής» και συνέχισε με τη δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας για «αναγνώριση της επαγγελματικής ισοδυναμίας, κατά τρόπο σύννομο προς το ενωσιακό δίκαιο».

Η κ. Κεραμέως αφού ζήτησε ακόμα και την ύστατη στιγμή την απόσυρση του νομοσχεδίου, υπογράμμισε «Εμείς δεσμευόμαστε απέναντι σε ολόκληρη την κοινωνία, πως θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας – χωρίς να αιφνιδιάσουμε κανέναν – για να αποκαταστήσουμε την τεράστια ζημιά που έχει προκαλέσει αυτή η Κυβέρνηση συνολικά στο εκπαιδευτικό σύστημα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης