ΝΔ για αθώωση στελεχών ΣΤΑΣΥ: Κατέρρευσε άλλη μία σκευωρία που έστησε η κυβέρνηση
ΝΔ για αθώωση στελεχών ΣΤΑΣΥ: Κατέρρευσε άλλη μία σκευωρία που έστησε η κυβέρνηση
Η Πειραιώς καλεί τον υπουργό Υποδομών να απαντήσει γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας η εταιρεία δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση
Για «πανηγυρική αθώωση» του γενικού διευθυντή της από τη Δικαιοσύνη κάνει λόγο η Νέα Δημοκρατία. και υποστηρίζει ότι «άλλη μία σκευωρία που έστησε η κυβέρνηση κατέρρευσε. «Ο γενικός διευθυντής, Νίκος Παπαθανάσης, τον οποίον είχε στοχοποιήσει ο Χρήστος Σπίρτζης για να αποκρύψει την παταγώδη αποτυχία του στα οικονομικά αποτελέσματα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. (Μετρό, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ), αθωώθηκε ομοφώνως από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων» σημειώνει μεταξύ άλλων η ΝΔ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρει:
«Άλλη μία σκευωρία που έστησε η κυβέρνηση κατέρρευσε. Ο Γενικός Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νίκος Παπαθανάσης τον οποίον είχε στοχοποιήσει ο κ. Χρήστος Σπίρτζης για να αποκρύψει την παταγώδη αποτυχία του στα οικονομικά αποτελέσματα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. (Μετρό, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ) αθωώθηκε ομοφώνως από το τριμελές εφετείο κακουργημάτων για το τάχα αδίκημα της παράβασης καθήκοντος που του είχε καταλογιστεί. Κάτι που αναμενόταν, βέβαια, από όσους γνωρίζουν τα οικονομικά των δημοσίων συγκοινωνιών, καθώς επί των ημερών του κ. Παπαθανάση, η ΣΤΑΣΥ, από μια ζημιογόνος εταιρεία, μετεβλήθη σε ελάχιστο χρόνο σε μια επιχείρηση με λειτουργική κερδοφορία που έγινε παράδειγμα εξυγίανσης ακόμη και για τις ευρωπαϊκές συγκοινωνίες.
Κατόπιν τούτου, ο κ. Σπίρτζης είναι που θα πρέπει να απαντήσει στα εξής καίρια ερωτήματα:
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας η εταιρεία δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση και δεν επιβάρυνε ούτε με ένα ευρώ τον Έλληνα φορολογούμενο;
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ πνίγεται στα ελλείμματα και έχει αυξήσει παράλληλα όλα τα εισιτήρια, ενώ επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας το εισιτήριο είχε μειωθεί από 1,40 σε 1,20 ευρώ και παρ’ όλα αυτά είχε και λειτουργική κερδοφορία;
Πώς εξηγείται ότι ακόμη και μετά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2017, η εταιρεία έχει μειωμένα έσοδα κατά 30,5% σε σχέση με το 2014;
Τις απαντήσεις αυτές οφείλει να τις δώσει ο κ. Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι είναι πρωτοφανές μια κυβέρνηση να παραλαμβάνει μια εταιρεία με λειτουργική κερδοφορία 2,7 εκατ. ευρώ (2014) και να την καταδικάζει μέσα σε μόλις ένα χρόνο σε λειτουργικό έλλειμμα 21,5 εκατ. ευρώ επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να κάνει κυβερνητική πολιτική το “δεν πληρώνω”. Υπογραμμίζεται, μάλιστα, ότι η κατρακύλα της ΣΤΑΣΥ συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια καθώς το 2016 εμφάνισε λειτουργικό έλλειμμα 25,5 εκατ. ευρώ και το 2017 32,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το πόρισμα βάσει του οποίου ο κ. Παπαθανάσης ταλαιπωρήθηκε στα δικαστήρια την τελευταία διετία, το συνέταξε η Γενική Επιθεωρήτρια κ. Μαρία Παπασπύρου που διατηρεί, ως γνωστόν, σχέσεις στενής πολιτικής συγγένειας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε αν με τα στοιχεία που δίνει σήμερα στη δημοσιότητα η Νέα Δημοκρατία, η εν λόγω επιθεωρήτρια θα εκπονήσει ένα νέο πόρισμα για να δώσει απαντήσεις ο αρμόδιος υπουργός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρει:
«Άλλη μία σκευωρία που έστησε η κυβέρνηση κατέρρευσε. Ο Γενικός Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νίκος Παπαθανάσης τον οποίον είχε στοχοποιήσει ο κ. Χρήστος Σπίρτζης για να αποκρύψει την παταγώδη αποτυχία του στα οικονομικά αποτελέσματα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. (Μετρό, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ) αθωώθηκε ομοφώνως από το τριμελές εφετείο κακουργημάτων για το τάχα αδίκημα της παράβασης καθήκοντος που του είχε καταλογιστεί. Κάτι που αναμενόταν, βέβαια, από όσους γνωρίζουν τα οικονομικά των δημοσίων συγκοινωνιών, καθώς επί των ημερών του κ. Παπαθανάση, η ΣΤΑΣΥ, από μια ζημιογόνος εταιρεία, μετεβλήθη σε ελάχιστο χρόνο σε μια επιχείρηση με λειτουργική κερδοφορία που έγινε παράδειγμα εξυγίανσης ακόμη και για τις ευρωπαϊκές συγκοινωνίες.
Κατόπιν τούτου, ο κ. Σπίρτζης είναι που θα πρέπει να απαντήσει στα εξής καίρια ερωτήματα:
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας η εταιρεία δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση και δεν επιβάρυνε ούτε με ένα ευρώ τον Έλληνα φορολογούμενο;
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ πνίγεται στα ελλείμματα και έχει αυξήσει παράλληλα όλα τα εισιτήρια, ενώ επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας το εισιτήριο είχε μειωθεί από 1,40 σε 1,20 ευρώ και παρ’ όλα αυτά είχε και λειτουργική κερδοφορία;
Πώς εξηγείται ότι ακόμη και μετά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2017, η εταιρεία έχει μειωμένα έσοδα κατά 30,5% σε σχέση με το 2014;
Τις απαντήσεις αυτές οφείλει να τις δώσει ο κ. Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι είναι πρωτοφανές μια κυβέρνηση να παραλαμβάνει μια εταιρεία με λειτουργική κερδοφορία 2,7 εκατ. ευρώ (2014) και να την καταδικάζει μέσα σε μόλις ένα χρόνο σε λειτουργικό έλλειμμα 21,5 εκατ. ευρώ επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να κάνει κυβερνητική πολιτική το “δεν πληρώνω”. Υπογραμμίζεται, μάλιστα, ότι η κατρακύλα της ΣΤΑΣΥ συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια καθώς το 2016 εμφάνισε λειτουργικό έλλειμμα 25,5 εκατ. ευρώ και το 2017 32,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το πόρισμα βάσει του οποίου ο κ. Παπαθανάσης ταλαιπωρήθηκε στα δικαστήρια την τελευταία διετία, το συνέταξε η Γενική Επιθεωρήτρια κ. Μαρία Παπασπύρου που διατηρεί, ως γνωστόν, σχέσεις στενής πολιτικής συγγένειας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε αν με τα στοιχεία που δίνει σήμερα στη δημοσιότητα η Νέα Δημοκρατία, η εν λόγω επιθεωρήτρια θα εκπονήσει ένα νέο πόρισμα για να δώσει απαντήσεις ο αρμόδιος υπουργός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα