Αιχμές για Χριστοδουλάκη-Τσοχατζόπουλο άφησε ο Βερελής
Αιχμές για Χριστοδουλάκη-Τσοχατζόπουλο άφησε ο Βερελής
Προειδοποιητικές βολές κατά όσων επιχειρούν να τον εμπλέξουν στο σκάνδαλο Siemens εκτόξευσε ο κ. Χρίστος Βερελής καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής που διερευνά την συγκεκριμένη υπόθεση, προτάσσοντας παράλληλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν πως ο ίδιος ως υπουργός αποτελούσε έναν μεγάλο πονοκέφαλο για την Siemens...
Προειδοποιητικές βολές κατά όσων επιχειρούν να τον εμπλέξουν στο σκάνδαλο Siemens εκτόξευσε ο κ. Χρίστος Βερελής καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής που διερευνά την συγκεκριμένη υπόθεση, προτάσσοντας παράλληλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν πως ο ίδιος ως υπουργός αποτελούσε έναν μεγάλο πονοκέφαλο για την Siemens.
Παράλληλα, ο πρώην υπουργός Μεταφορών άφησε αιχμές για τους χειρισμούς των κ. Νίκο Χριστοδουλάκη και Ακη Τσοχατζόπουλο οι οποίοι αντί να κηρύξουν έκπτωτη την κοινοπραξία (Siemens, HDW) - για μη υλοποίηση της σύμβασης με τον ΟΣΕ - προτίμησαν να διαπραγματευτούν και να τροποποιήσουν τις συμβάσεις προς όφελος των εταιρειών και εις βάρος του ελληνικού δημοσίου.
Συγκεκριμένα για τον κ. Τσοχατζόπουλο ανέφερε πως σε συνάντηση (16.12.2001) στην οποία συμμετείχαν ο κ. Χριστοδουλάκης και άνθρωποι της HDWΕ «υποσχέθηκε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τσοχατζόπουλος για μία ακόμα φορά ως εποπτεύων την ΕΤΒΑ ότι το ζήτημα των συμβάσεων ΟΣΕ-ΗΣΑΠ θα επελύετο οριστικά με βάση τα μέχρι τότε συμφωνηθέντα».
“Λόγω της Cosmote με έβαλαν στο στόχαστρο”…
Επιπλέον, ο κ. Βερελής θεωρεί πως βρέθηκε στο στόχαστρο προκειμένου να απαξιωθεί η μαρτυρία του για την υπόθεση της εξαγοράς της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την Cosmote, υπόθεση που το οικονομικό της εύρος «ξεπερνά το σκάνδαλο της Siemens», όπως δήλωσε.
Παράλληλα, ο πρώην υπουργός Μεταφορών άφησε αιχμές για τους χειρισμούς των κ. Νίκο Χριστοδουλάκη και Ακη Τσοχατζόπουλο οι οποίοι αντί να κηρύξουν έκπτωτη την κοινοπραξία (Siemens, HDW) - για μη υλοποίηση της σύμβασης με τον ΟΣΕ - προτίμησαν να διαπραγματευτούν και να τροποποιήσουν τις συμβάσεις προς όφελος των εταιρειών και εις βάρος του ελληνικού δημοσίου.
Συγκεκριμένα για τον κ. Τσοχατζόπουλο ανέφερε πως σε συνάντηση (16.12.2001) στην οποία συμμετείχαν ο κ. Χριστοδουλάκης και άνθρωποι της HDWΕ «υποσχέθηκε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τσοχατζόπουλος για μία ακόμα φορά ως εποπτεύων την ΕΤΒΑ ότι το ζήτημα των συμβάσεων ΟΣΕ-ΗΣΑΠ θα επελύετο οριστικά με βάση τα μέχρι τότε συμφωνηθέντα».
“Λόγω της Cosmote με έβαλαν στο στόχαστρο”…
Επιπλέον, ο κ. Βερελής θεωρεί πως βρέθηκε στο στόχαστρο προκειμένου να απαξιωθεί η μαρτυρία του για την υπόθεση της εξαγοράς της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την Cosmote, υπόθεση που το οικονομικό της εύρος «ξεπερνά το σκάνδαλο της Siemens», όπως δήλωσε.
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών, κατά την πολύωρη κατάθεσή του, δεν περιορίστηκε μόνο στα θέματα της Siemens αλλά και σε άλλες υποθέσεις που αντιμετώπισε κατά την διάρκεια της θητείας του.
Αναλυτικά, είπε πως ακόμη και η πρώην Επίτροπος της ΕΕ, αρμόδια για θέματα μεταφορών, Λαγιόλα Ντε Παλάθιο του είχε ζητήσει να δει εκπρόσωπο εταιρείας προκειμένου να υπάρξει συμβιβασμός του ΟΣΕ με την ΤΕΜΟΙΝSA (σ.σ. η συγκεκριμένη ισπανική εταιρεία που σήμερα έχει πτωχεύσει και την αναζητά το ελληνικό δημόσιο, είχε δεσμευτεί να παραδώσει 65 τρένα και τελικά παρέδωσε μόνο τέσσερα).
Μάλιστα ο κ. Βερελής σχολίασε ότι μετά την άρνησή του για συμβιβασμό με την ΤΕΜΟΙΝSA, η κ. Παλάθιο σκλήρυνε και άλλο τη στάση της για το θέμα της Ολυμπιακής!
Ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε επίσης και στις πιέσεις του αμερικανού πρεσβευτή του κ. Τόμας Μίλερ να ενταχθεί ο ΟΣΕ στο C4I αλλά και σε δολιοφθορές που εκείνη την περίοδο έγιναν στο δίκτυο του ΟΣΕ με βράχους στις γραμμές μέσα στο καλοκαίρι καθώς και στις πιέσεις της γερμανικής πρεσβείας για την εταιρεία Siemens και τη HDW.
ΑλΜΑΝική μαφία!
Τέλος, ο κ. Βερελής δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην υπόθεση ΜΑΝ, προειδοποιώντας ότι επίκεινται αποκαλύψεις που θα δείξουν ότι πίσω της βρίσκεται «μια συνοικιακή μαφία με ποδοσφαιρικές και αλβανικές απολήξεις»
Αναλυτικά, είπε πως ακόμη και η πρώην Επίτροπος της ΕΕ, αρμόδια για θέματα μεταφορών, Λαγιόλα Ντε Παλάθιο του είχε ζητήσει να δει εκπρόσωπο εταιρείας προκειμένου να υπάρξει συμβιβασμός του ΟΣΕ με την ΤΕΜΟΙΝSA (σ.σ. η συγκεκριμένη ισπανική εταιρεία που σήμερα έχει πτωχεύσει και την αναζητά το ελληνικό δημόσιο, είχε δεσμευτεί να παραδώσει 65 τρένα και τελικά παρέδωσε μόνο τέσσερα).
Μάλιστα ο κ. Βερελής σχολίασε ότι μετά την άρνησή του για συμβιβασμό με την ΤΕΜΟΙΝSA, η κ. Παλάθιο σκλήρυνε και άλλο τη στάση της για το θέμα της Ολυμπιακής!
Ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε επίσης και στις πιέσεις του αμερικανού πρεσβευτή του κ. Τόμας Μίλερ να ενταχθεί ο ΟΣΕ στο C4I αλλά και σε δολιοφθορές που εκείνη την περίοδο έγιναν στο δίκτυο του ΟΣΕ με βράχους στις γραμμές μέσα στο καλοκαίρι καθώς και στις πιέσεις της γερμανικής πρεσβείας για την εταιρεία Siemens και τη HDW.
ΑλΜΑΝική μαφία!
Τέλος, ο κ. Βερελής δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην υπόθεση ΜΑΝ, προειδοποιώντας ότι επίκεινται αποκαλύψεις που θα δείξουν ότι πίσω της βρίσκεται «μια συνοικιακή μαφία με ποδοσφαιρικές και αλβανικές απολήξεις»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα