Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε την εγκύκλιο για το πώς θα γίνεται η κλήρωση των σημαιοφόρων

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε την εγκύκλιο για το πώς θα γίνεται η κλήρωση των σημαιοφόρων

Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ' τάξης, ο ένας μέχρι 31 Ιανουαρίου και ο άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους

Ακάθεκτη προχωρά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στην κατάργηση της... αριστείας, καθώς μετά την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ 79/2017)
, ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου
, εξέδωσε σήμερα την απαραίτητη εγκύκλιο. Με την τροπολογία που θα κάνει σημαιοφόρους, μαθητές από κλήρωση, στα σχολεία, και όχι τους καλύτερους, η κυβέρνηση προσπαθεί να τελειώσει με την έννοια του «καλύτερου», όσο πιο γρήγορα μπορεί, θέλοντας να προλάβει να ορίσει σημαιοφόρους μετά από... λοταρία, μέχρι τη φετινή γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, αγνοώντας το σάλο που προκλήθηκε στο άκουσμα αυτής της αλλαγής.

Συγκεκριμένα με σημερινή του εγκύκλιο που θα αφορά και στη φετινή χρονιά για να προλάβει και την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου καθορίζει το νέο τρόπο επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου.

Η επιλογή των σημαιοφόρων θα γίνεται

Ειδικότερα:

Α) Σχολικές μονάδες με λειτουργία ενός (1) τμήματος στη ΣΤ τάξη
Σημαιοφόροι ορίζονται δύο (2) μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Παραστάτες ορίζονται δέκα (10) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πέντε (5) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε (5) για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου ορίζεται ένας (1) μαθητής της ΣΤ΄ τάξης για όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.

Β) Σχολικές μονάδες με λειτουργία δύο (2) τμημάτων στη ΣΤ΄ τάξη
Με τη διαδικασία της κλήρωσης καθορίζεται η σειρά των τμημάτων που θα εκπροσωπούν τη σχολική μονάδα κατά τα δύο χρονικά διαστήματα δηλαδή, από 11 Σεπτεμβρίου μέχρι 31 Ιανουαρίου και από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Οι σημαιοφόροι επιλέγονται με κλήρωση, ένας (1) από τους μαθητές του A’ τμήματος για το χρονικό διάστημα έως 31 Ιανουαρίου και ένας (1) από τους μαθητές του Β΄ τμήματος για το χρονικό διάστημα από 1 Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Κατά τον ίδιο τρόπο επιλέγονται πέντε (5) παραστάτες του Α’ τμήματος και πέντε (5) παραστάτες του Β’ τμήματος, καθώς και αντίστοιχα ένας (1) υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου του Α’ τμήματος και ένας (1) υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου του Β’ τμήματος.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου σε αυτή την περίπτωση, πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στους μαθητές του κάθε τμήματος χωριστά και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.

Γ) Σχολικές μονάδες με λειτουργία τριών (3) ή περισσοτέρων τμημάτων στη ΣΤ΄ τάξη
Σημαιοφόροι ορίζονται δύο (2) μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Παραστάτες ορίζονται δέκα (10) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πέντε (5) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε (5) για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Υπεύθυνοι κατάθεσης στεφάνου ορίζονται δύο (2) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, ένας (1) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ένας (1) για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου σε αυτή την περίπτωση, πραγματοποιείται με τη διαδικασία της κλήρωσης ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης και η τήρηση των προαναφερομένων είναι υποχρεωτική.

Δ) Ολιγοθέσιες σχολικές μονάδες και σχολικές μονάδες με ολιγομελή τμήματα
Στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία (1/θέσια,2/θέσια, 3/θέσια), καθώς και στα σχολεία που έχουν αριθμό μαθητών στην ΣΤ' τάξη μικρότερο του αναγκαίου αριθμού για την επιλογή ενός (1) σημαιοφόρου, πέντε (5) παραστατών και ενός (1) υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου, οι θέσεις συμπληρώνονται με μαθητές της Ε' και 3 όταν δεν επαρκούν κι αυτοί, με μαθητές και των άλλων τάξεων κατά φθίνουσα σειρά (πρώτα της Δ΄ τάξης κλπ.), με τη διαδικασία της κλήρωσης.

Ε) Διαδικασία
Στις περιπτώσεις Α, Β και Γ, η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης και των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων, ενώ στην περίπτωση Δ΄ η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της σχολικής μονάδας και του συλλόγου των εκπαιδευτικών, με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων.

ΣΧΟΛΙΑ (52)

Με το συμπάθειο....

Η κυβέρνηση το εχει παρα ...σει! Αι σιχτίρ πίά! Τι πραματα ειναι αυτα? Με κληρωση θα γινεται η παρελαση για τα παιδιά, και οχι με την αξια που θα εχει ο καθε αριστούχος μαθητης? Ακουσα καλα ή με γελαν τα αυτια μου? Τι λετε , βαλτε και τους πρόσφυγες τα παιδια τους να κανουν παρελαση ! Να δειτε τι θεαμα θα γινει..... Δεν πανε καθολου ! Αντε , να βγαλουν το σταυρο ή την ελληνική σημαια μας ή να μην εχουμε εκκλησίες να ειμαστε σαν τους Ταλιμπαδες αθεοι και αντε μην πω και τι αλλο!!!! Αυτο θελουν οι αθεοι που ειναι στην κυβέρνηση και κυβερνουν ? Ντροπή τους ! Τι αλλο θα δουμε....

Οπως

Και με τους συνεργάτες του πρωθυπουργού και των υπουργών με το γνωστό Μπιγκο που θα ιδρυθούν λέσχες απο Τασία Φωτιου Κατρούγκαλο Γιαβρόγλου για σημαιοφόρος διορισμούς εργολαβίες τηλεοπτικές άδειες ακομα και κάθε Τετάρτη Μπιγκο ταίρι ο νικητής διαλέγει γκομενα καλα ΣΥΡΙΖΑ πολυ προχω για τα γατάκια φιλελεδες που θα λέγε και ο Πολλάκης που ήδη στον δήμο σφακιων είχε εφαρμόσει πειραματικά το δίκαιο αυτο σύστημα σύντομα το Μπιγκόν θα καταργήσει τα εξής ΑΣΕΠ δικαστές αφου ο κατηγορούμενος θα παίζει Μπιγκόν με το θύμα ,δικηγόρους , γραφεία γνωριμιών , επιτροπές αξιολογήσεων αφου την καλύτερη αξιολόγηση θα την παίρνει ο νικητής και οι άλλοι αρνητική , ιεραρχία .

κοπανατζής κληρωθείς

Δεν ήθελα τίποτα άλλο να κληρωθεί κάποιο ταραχοποιό στοιχείο στα σχολεία και ενώ παρελαύνει κάνοντας διάφορες τρέλες κουνώντας τη σημαία. ξαφνικά να την πάρει και να την κοπανήσει από την παρέλαση... Και μετά ο υπουργός θα πεί: να γίνει ημερίδα στο σχολείο για να το συζητήσουν όλοι μαζί γιατί το έκανε αυτό... πρωτότυπα πράγματα που είναι και για γέλια και για κλάματα.

Evi

Μέχρι τώρα η σημαία ήταν ένα είδος βραβείου για τον καλύτερο μαθητή της τάξης τον οποίο ο δάσκαλος γνωρίζει πολύ καλά ποιος είναι όχι λόγω γνωριμιών όπως διάβασα παραπάνω.Τώρα ο άριστος μαθητής με ποιο τρόπο θα βραβεύεται δε μας έχουν πει !!

????

Κάποιος να μου εξηγήσει γιατί έχω φύγει πολλά χρόνια από τα θρανία και δεν παρακαλουθώ ποια τα σχολικά δρώμενα... Εαν δεν κάνω λάθος ΔΕΝ υπάρχει βαθμολογία στο δημοτικό. Υπάρχει μόνο Α, Β κτλ που επίσης εαν δεν κάνω λάθος ελάχιστοι είναι αυτοί που πέρνουν Β. Άρα αφού όλοι (εαν όχι όλοι, οι περισσότεροι) έχουν Α...ποιός είναι ο καλύτερος? Σε ποιόν ανήκει ο πολυπόθητος τίτλος του σημαιοφόρου? Σε κάποιο παιδάκι που τυγχάνει o δάσκαλος να ξέρει τους γονείς του? ...του προέδρου του χωριού? Στο καλύτερο παιδί? Και εαν είναι το καλύτερο παιδί...ποιός το κρίνει οτι είναι το καλύτερο? Δεν είναι λίγο υποκειμενικά τα ανωτέρω? Μήπως όντως είναι καλύτερα η κλήρωση? Γυμνάσιο κ λύκειο είναι διαφορετικά...υπάρχουν βαθμοί και αριστεία. Στο δημοτικό όμως????

ΒΑΓ

Στην Ε και ΣΤταξη παιρνουν βαθμολογια δηλαδη 8 , 9 , 10 Καλυτερος ειναι ο μαθητης που εχει παντου 10 . Αν ειναι πιο πολλοι με 10 γινεται κληρωση . Αν δεν εχει κανεις παντου 10 παει ο μαθητης που εχει ενα 9 και τα αλλα 10 κτλ κτλ

ΒΑΓ

ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ???

ΓΙΩΡΓΗΣ

Στην ηλικια 12 κ13 ετων πολλα παιδια, ιδιως κοριτσια ειναι,ως ορμηνευει η φυση ,μεγαλα.Ολα τα συναισθηματα,τα πρωτογνωρα, μαζι και τα πατριωτικα, ειναι πολυ εντονα σε αυτη την κρισιμη ηλικια.Οπωσδηποτε διαμορφωνονται ακομη τα εθνικα,πατριωτικα ιδανικα και με τη Σημαια.Αληθεια ο υπουργος της Παιδειας και ο Πρωθυπουργος ποτε ενιωσαν τα πρωτα σκιρτηματα,οχι αυτα στα οποια παει ο νους,αλλα τα αλλα τα πατριωτικα και αν βεβαια τα ενιωσαν ποτε τους!

Αναστασία

Χαρακτηρισμους Α, Β έχει μέχρι την Τετάρτη. Η Πέμπτη και η Έκτη έχουν βαθμολογία με άριστα το 10. Το να κρατήσει ένα παιδάκι τη σημαία αποτελούσε κίνητρο για να γίνει καλύτερο

ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ

Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί!!!!

ζχψω

Αυτή η μεθοδος δεν κάνει γιατί πάλι επιβραβεύει την αριστεία κατα κάποιο τρόπο. Ο νικητής θα είναι ο πιο ικανός στο παιχνίδι και όχι θέμα αποκλειστικά τύχης ή βίσματος(π.χ. κουτι γεμάτο με το όνομα Μουχάμεντ)

Υλικο για χρυσαυγιτες! βρηκατε ευκαιρια!

H αριστεια αμοιβεται με τον βαθμο. Τι δουλεια εχει η αριστεια με την σημαια; Γιατι να μην την κρατα ο πιο ψηλος, ο πιο κοντος η ο πιο τυχερος;

@κάντε τα σαν τα μούτρα σας...οι πρώτοι είναι ΠΡΩ

Μόνο απο σας τους Ανθέλληνες αριστερούς διαχωρίζεται η αριστεία ( καλύτερος βαθμός) απο την Σημαία!!!

ΓΙΩΡΓΗΣ

Το αντιθετο ακριβως συμβαινει απο αυτο που ισχυριζεσαι. Η Αριστεια ειναι κυριως ηθικη ικανοποιηση.Οι ολυμπιονικες αγωνιζονταν για ενα κλωναρι ελιας και ολοκληρος ο ελληνικος πολιτισμος στηριχτηκε στην Αριστεια που ποτε δεν μπορουσαν να κατανοησουν οι τοτε και οι νυν βαρβαροι.Η ζωη δεν ειναι μονο: ''μαμ,κακα και νανι''!

TEO

ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΞΟΥΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥΣ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ . ΚΑΤΑΝΤΙΑ

ΔΑΠ_ΝΔΦΚ

Τον σταυρο στην σημαια τον εβαλε στην ακρη ο Κων/νος Καραμανλης.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ! ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΕΔΩ , ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ , ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ , ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΑΝ , ΟΤΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ .....ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ,.... ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΤΡΩΓΑΝ ΟΙ ...ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ...ΚΥΡΙΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΑΚΙΑ , ΑΛΒΑΝΑΚΙΑ ,,,ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΔΥΟ , ΕΩΣ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ , ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ , ΑΠΟ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ , ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΛΟΓΩ , ΗΛΙΚΙΑΣ ,. ΑΚΟΥΣΤΕ , ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ , ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ . ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ . ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΣ , ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥΣ , ΠΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΡΕ ΚΟΘΩΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ....? ΟΛΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ . ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ, ΣΚΑΣΤΕ .

@18:06..ΚΟΘΩΝΙ!!!!!

Οσο σκούζεις εσύ ανθελληνικο τρόλ... μπορουμε και εμείς οι πλέον ριγμένοι ..νοικοκυραιοι αυτού του χώρου ( γιατί χώρα έπαυσε προ πολλού να είναι..) να σκούζουμε!! Εσεις άλλωστε μας παραμυθιάζετε περί..."Δημοκρατίας"που έχουμε!!!

ΓΙΩΡΓΗΣ

Με την αποφαση του υπουργου Παιδειας να βγαινει ο σημαιοφορος και οι παραστατες με την κληρωση και οχι με την Αριστεια, αποδεικνυεται πως ο υπουργος εχει βαθεια ανατολιτικη,μουσουλμανικη νοοτροπια και πιστευει στην τυχη,στο ριζικο στο,''κισμετ'' και οχι στο ελληνικο, αγωνιζομαι και προσπαθω μεχρι τελους να γινω καλος, καλυτερος,ο καλυτερος!

Θυμωμένη

Μήπως να διαλέξουμε πρωθυπουργό με κλήρωση μπάς και είμαστε τυχεροί ;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

katruogalos

«Επρεπε να κλείσουμε, όπως κλείσαμε, με εθνικά επωφελή τρόπο, το Μακεδονικό, για να απελευθερώσουμε πολύτιμο διπλωματικό κεφάλαιο», υπογραμμίζει σε συνέντευξή του ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών

2
tsipro_arthroooo

Καταγγελίες για χαριστικά δάνεια, προνομιακές ρυθμίσεις, πλαστογραφία, εξωχώριες εταιρίες και προσφυγές στη Δικαιοσύνη συνθέτουν το πεδίο του... διαλόγου κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης

14
tsipras_arthrro

Φωτιά άναψαν οι καταγγελίες του πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ για δωροδοκία πολιτών προκειμένου να υποκινηθεί βία ενόψει του δημοψηφίσματος - Οργισμένη αντίδραση από τον Ιβάν Σαββίδη

29