Δημ. Καμμένος: Επιτυχία της κυβέρνησης τα ρεκόρ στον τουρισμό

Δημ. Καμμένος: Επιτυχία της κυβέρνησης τα ρεκόρ στον τουρισμό

«Γραφική» χαρακτηρίζει τη ρητορική της αντιπολίτευσης ο τομεάρχης Τουρισμού των Ανεξάρτητων Ελλήνων 

Δημ. Καμμένος: Επιτυχία της κυβέρνησης τα ρεκόρ στον τουρισμό
Στις συντονισμένες ενέργειες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού οφείλονται τα διαδοχικά ρεκόρ που σημειώνει η τουριστική κίνηση της χώρας σύμφωνα με τον κ Δημήτρη Καμμένο.

Ο τομεάρχης Τουρισμού των Ανεξάρτητων Ελλήνων χαρακτηρίζει δε ως "γραφική" την ρητορική της αντιπολίτευσης με την οποία επιχειρεί να καρπωθεί την αύξηση των επισκεπτών στην χώρα μας.



"Τα όρια της γραφικότητας αγγίζουν η αξιωματική αντιπολίτευση και οι εκπρόσωποί της - τομεάρχες και πρώην υπουργοί - όταν εμφανίζονται σε εθνικής εμβέλειας μέσα και προσπαθούν να "πείσουν" ότι η σημερινή τεράστια επιτυχία του τουρισμού οφείλεται στις δικές τους πολιτικές, υποστηρίζοντας ότι η συμβολή της κυβέρνησης είναι ανύπαρκτη και ότι τα πάντα βρίσκονται στον «αυτόματο πιλότο»" τονίζει χαρακτηριστικά ο κ Καμμενος για να προσθέσει "Επιλέγουν να  αγνοούν ότι την τελευταία τριετία υλοποιείται από την κυβέρνηση εθνική τουριστική πολιτική με συγκεκριμένο σχέδιο και δράσεις, που έχουν αποδώσει συνεχόμενες χρονιές ρεκόρ σε αφίξεις και έσοδα - και το 2015 με 26 εκατ. επισκέπτες και το 2016 με περισσότερους από 28 εκατ. επισκέπτες.

Και σχεδόν εμμονικά προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα, να μηδενίσουν το έργο της κυβέρνησης και να ταυτόχρονα να αποδώσουν την θεαματική αύξηση της τουριστικής κίνησης και των εσόδων το 2017 στη γεωπολιτική αστάθεια της Ανατολικής Μεσογείου και γειτονικών χωρών".
Κλείσιμο

Ο ίδιος εξηγεί δε ότι το α' πεντάμηνο του 2017 σημειώθηκε: "



• αύξηση εσόδων +2,4% (996,9 εκατ. ευρώ) και ρεκόρ των διεθνών αφίξεων κατά +10,1% (ΥΠΑ, ΣΕΤΕ)

• αύξηση του τζίρου των tax free συναλλαγών κατά 40% (Global Blue Hellas, Premier Tax Free) λόγω της ανόδου των αφίξεων εκτός Σέγκεν από χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία και οι ΗΠΑ

• ρεκόρ πληροτήτων στα ξενοδοχεία 80-95% σε όλους τους προορισμούς (Στοιχεία ΕνώσεωνΞενοδόχων)

• ρεκόρ στο θετικό ισοζύγιο των νέων θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης με περισσότερες από 230 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες συνδέονται κυρίως με τον τουρισμό και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. (ΕΡΓΑΝΗ)".

"Τους θυμίζουμε ακόμη ότι το 2016 για πρώτη φορά η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έγινε πράξη. Και το 2017 για πρώτη φορά νέοι ελληνικοί προορισμοί προστέθηκαν στους ήδη δημοφιλείς, ενώ άνοιξαν νέες αγορές του εξωτερικού" συνεχίζει ο κ Καμμενος και υπογραμμίζει "Τα τρία τελευταία χρόνια η εφαρμογή της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και οι σκληρές προσωπικές διαπραγματεύσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, επέτρεψαν νέες δυναμικές συμφωνίες με μεγάλους tour operators και αεροπορικές εταιρείες, που οδήγησαν στη δρομολόγηση περισσότερων απευθείας πτήσεων σε περισσότερους ελληνικούς προορισμούς με περισσότερους επισκέπτες.



Από το 2015 και μετά η Ελλάδα έχει κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη διεθνών οργανισμών και επενδυτών (142 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη σε νέα και υφιστάμενα ξενοδοχεία άνω των 300 κλινών - 251 προτάσεις για ξενοδοχειακές επενδύσεις που αναλογούν στο 50% της αξίας των συνολικών επενδυτικών προτάσεων υποβλήθηκαν στον Αναπτυξιακό Νόμο το 2017) ακριβώς επειδή για πρώτη φορά υπάρχει εθνική πολιτική και αναπτυξιακό σχέδιο για τον τουρισμό".



"Αποτρέψαμε την προσπάθεια κατάργησης του ΕΟΤ από την προηγούμενη κυβέρνηση (διαθεσιμότητα υπαλλήλων, κατάργηση αρμοδιοτήτων κα) και αναβαθμίσαμε το ρόλο του στο πλαίσιο της υλοποίησης της Εθνικής Τουριστικής Πολιτικής" σημειωνει ο τομεάρχης Τουρισμού των ΑΝΕΛ και συμπληρώνει 

"Αποτελεί στρατηγική επιλογή του Υπουργείου Τουρισμού και της κυβέρνησης ένας ισχυρός ΕΟΤ, κόντρα στις επιδιώξεις της αντιπολίτευσης, που επιθυμεί την πλήρη κατάργηση του Οργανισμού και την εκχώρηση της προώθησης και της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αποκλειστικά σε συμφέροντα.  



Ο ΕΟΤ υλοποιεί με μεγάλη επιτυχία την εθνική στρατηγική για την  προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με απτά αποτελέσματα και σημαντικές διακρίσεις:



• Διοργάνωσε 252  ταξίδια εξοικείωσης για καταξιωμένους στο τουριστικό ρεπορτάζ ξένους δημοσιογράφους και bloggers (συμμετείχαν 344 δημοσιογράφοι,  52 bloggers και 140 μέλη τηλεοπτικών συνεργείων), όταν στο παρελθόν δεν ξεπερνούσαν τα 40.

• Αλλά και μεγάλους tour operators ( συμμετείχαν  382 τουριστικοί πράκτορες και opinion leaders) ανά χώρα, για την προβολή -κυρίως των λιγότερων γνωστών στο εξωτερικό - Ελληνικών  προορισμών και τον σχεδιασμό τουριστικών πακέτων για τους πελάτες τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

• Συμμετείχε σε  34 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά και εκθέσεων  θεματικού τουρισμού  (Yachting, καταδύσεις κ.α.) και  ειδικού κοινού ( μαθητές- φοιτητές, ηλικίες 50+ κ.α.).

• Διοργάνωσε ή συμμετείχε, μέσω των  Γραφείων  Εξωτερικού  σε  155 εκδηλώσεις Δημοσίων Σχέσεων  και Μάρκετινγκ (Workshops-Σεμινάρια-Road show κ.α.)

• Προχώρησε σε περισσότερες από 600  εγκρίσεις σε επιμέρους δράσεις  Τουριστικής Προβολής Περιφερειών & Δήμων της Ελλάδας στο πλαίσιο της Ενιαίας Στρατηγικής Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος".

 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης