Τώρα άρχισε η πραγματική μάχη των σποτ
Τώρα άρχισε η πραγματική μάχη των σποτ
Οι διαφημιστικές “κόντρες” ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ μέσω των τηλεοπτικών... σεναρίων για την επόμενη ημέρα – Ο “τρόπος” της ΝΔ σε αντιπαράθεση με την “οπτική” του ΣΥΡΙΖΑ για την “σωστή” διακυβέρνηση της χώρας – Στόχος οι αναποφάσιστοι που θα κρίνουν και το αποτελέσμα των κρίσιμων εκλογών
Με την προεκλογική εκστρατεία να έχει φτάσει πλέον στην τελική της ευθεία και το σύνολο των δημοσκοπήσεων να δείχνει πως μια κρίσιμη μάζα πολιτών, ένα ποσοστό του εκλογικού σώματος που ενδέχεται να φτάνει και στο 19%, θα αποφασίσει την ύστατη ώρα και θα κρίνει με την ψήφο του το αποτέλεσμα, τα επιτελεία των δύο κομμάτων που ερίζουν για την πρωτιά στις εκλογές έχουν επιδοθεί σε έναν επικοινωνιακό “πόλεμο” μέχρις εσχάτων, διεκδικώντας έστω και την παραμικρή ψήφο των αναποφάσιστων.
Και προς τούτο δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν όχι μόνον την γνωστή από δεκαετιών τακτική της “αρνητικής” διαφήμισης, αλλά και τα όπλα της νέας τεχνολογίας που “χτυπούν” απευθείας στο θυμικό του κοινού, όχι με τα λόγια και τα σενάρια αλλά με την εικόνα, το χρώμα και το συναίσθημα.
Και προς τούτο δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν όχι μόνον την γνωστή από δεκαετιών τακτική της “αρνητικής” διαφήμισης, αλλά και τα όπλα της νέας τεχνολογίας που “χτυπούν” απευθείας στο θυμικό του κοινού, όχι με τα λόγια και τα σενάρια αλλά με την εικόνα, το χρώμα και το συναίσθημα.
Έτσι λίγες μόνο ημέρες πριν τις εκλογές και η προεκλογική εκστρατεία των κομμάτων κορυφώνεται με μια σειρά διαφημιστικών σποτ που όσον αφορά στη Νέα Δημοκρατία βγήκαν στον αέρα το βράδυ της Δευτέρας. Δύο σποτ τα οποία δείχνουν τις επιπτώσεις που θα είχε στην χώρα και στη ζωή των πολιτών μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και πως θα ήταν η κατάσταση με μια νίκη της ΝΔ στις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής.
Το πρώτο σποτ της ΝΔ έχει τον τίτλο «Το πως θα γραφτεί η Ιστορία είναι στο χέρι μας» και παρουσιάζει τι θα συμβεί εάν στις εκλογές αναδειχθεί πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ. Ακόμα και η μουσική υπόκρουση που συνοδεύει το σποτ εντείνει το μήνυμα που θέλει να περάσει η ΝΔ. Δηλαδή από ένα ενδεχόμενο κούρεμα καταθέσεων μέχρι τη μη πληρωμή συντάξεων έως και το... λουκέτο στην Ελλάδα.
Λογικά και αναμενόμενα ο ΣΥΡΙΖΑ απάντησε στο συγκεκριμένο σποτ με ένα δικό του τηλεοπτικό μήνυμα με τον τίτλο «Ελπίδα!». Το συγκεκριμένο διαφημιστικό είναι η ευθεία απάντηση της Κουμουνδούρου στο αρχικό σποτ που δημοσιοποίησε η ΝΔ ακόμα και ως προς τον τίτλο.
Επιστρατεύοντας αρκετή δόση χιούμορ το διαφημιστικό του ΣΥΡΙΖΑ περιγράφει τι θα γίνει τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου, την επομένη δηλαδή των εκλογών: «Στις 26 Ιανουαρίου ένας αστεροειδής θα περάσει κοντά στη Γη. Ο Ηλιος θα ανατείλει στις 7.34. Τα μαγαζιά και οι τράπεζες θα ανοίξουν μετά τις 8. Οι γονείς θα συνεχίσουν να ανησυχούν για τους βαθμούς των παιδιών. Αλλά καμία οικογένεια δεν θα ανησυχεί μη βρεθεί στον δρόμο. Στις 26 Ιανουαρίου οι μηχανές παίρνουν μπρος και η κοινωνία στέκεται όρθια. Αρχίζουμε την πραγματική διαπραγμάτευση. Χαράζουμε νέα πορεία μαζί με την Ευρώπη. Στις 26 Ιανουαρίου η Ελλάδα θα είναι μια χώρα με ελπίδα για όλους».
Η επιλογή της ΝΔ για τη... συνέχιση του “πολέμου” πάντως δεν ήταν ένα ακόμα αρνητικό σποτ, αλλά ένα με θετική 'αύρα', με τον τίτλο «Γράφουμε την Ιστορία με το σωστό τρόπο». Σε αυτό οι επιτελείς της ΝΔ δείχνουν τι θα πρέπει να περιμένει για την επόμενη ημέρα η Ελλάδα και οι Έλληνες εάν στις εκλογές επικρατήσει το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Και σπεύδουν να δώσουν το μήνυμα από το πρώτο κιόλας καρέ με τον τίτλο: Μνημόνιο τέλος...
Το πρώτο σποτ της ΝΔ έχει τον τίτλο «Το πως θα γραφτεί η Ιστορία είναι στο χέρι μας» και παρουσιάζει τι θα συμβεί εάν στις εκλογές αναδειχθεί πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ. Ακόμα και η μουσική υπόκρουση που συνοδεύει το σποτ εντείνει το μήνυμα που θέλει να περάσει η ΝΔ. Δηλαδή από ένα ενδεχόμενο κούρεμα καταθέσεων μέχρι τη μη πληρωμή συντάξεων έως και το... λουκέτο στην Ελλάδα.
Λογικά και αναμενόμενα ο ΣΥΡΙΖΑ απάντησε στο συγκεκριμένο σποτ με ένα δικό του τηλεοπτικό μήνυμα με τον τίτλο «Ελπίδα!». Το συγκεκριμένο διαφημιστικό είναι η ευθεία απάντηση της Κουμουνδούρου στο αρχικό σποτ που δημοσιοποίησε η ΝΔ ακόμα και ως προς τον τίτλο.
Επιστρατεύοντας αρκετή δόση χιούμορ το διαφημιστικό του ΣΥΡΙΖΑ περιγράφει τι θα γίνει τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου, την επομένη δηλαδή των εκλογών: «Στις 26 Ιανουαρίου ένας αστεροειδής θα περάσει κοντά στη Γη. Ο Ηλιος θα ανατείλει στις 7.34. Τα μαγαζιά και οι τράπεζες θα ανοίξουν μετά τις 8. Οι γονείς θα συνεχίσουν να ανησυχούν για τους βαθμούς των παιδιών. Αλλά καμία οικογένεια δεν θα ανησυχεί μη βρεθεί στον δρόμο. Στις 26 Ιανουαρίου οι μηχανές παίρνουν μπρος και η κοινωνία στέκεται όρθια. Αρχίζουμε την πραγματική διαπραγμάτευση. Χαράζουμε νέα πορεία μαζί με την Ευρώπη. Στις 26 Ιανουαρίου η Ελλάδα θα είναι μια χώρα με ελπίδα για όλους».
Η επιλογή της ΝΔ για τη... συνέχιση του “πολέμου” πάντως δεν ήταν ένα ακόμα αρνητικό σποτ, αλλά ένα με θετική 'αύρα', με τον τίτλο «Γράφουμε την Ιστορία με το σωστό τρόπο». Σε αυτό οι επιτελείς της ΝΔ δείχνουν τι θα πρέπει να περιμένει για την επόμενη ημέρα η Ελλάδα και οι Έλληνες εάν στις εκλογές επικρατήσει το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Και σπεύδουν να δώσουν το μήνυμα από το πρώτο κιόλας καρέ με τον τίτλο: Μνημόνιο τέλος...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα