Στη Βουλή η δικογραφία για Λιάπη και ΟΣΕ
Στη Βουλή η δικογραφία για Λιάπη και ΟΣΕ
Το δρόμο για τη Βουλή πήρε, μέσω της εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, η δικογραφία για τα καταγγελλόμενα σκάνδαλα στον ΟΣΕ το διάστημα 2004-2007, προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες του τέως υπουργού μεταφορών επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Το δρόμο για τη Βουλή πήρε, μέσω της εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, η δικογραφία για τα καταγγελλόμενα σκάνδαλα στον ΟΣΕ το διάστημα 2004-2007, προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες του τέως υπουργού μεταφορών επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη.
Η δικογραφία διαβιβάζεται στη Βουλή από τον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Α. Κατσιρώδη. Είχε προηγηθεί έρευνα που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Πόπη Παπανδρέου, η οποία και απέστειλε τη σχετική δικογραφία στον Άρειο Πάγο χωρίς καμία αξιολόγηση ως προς το πολιτικό πρόσωπο όπως ορίζει ο νόμος περί ευθύνη υπουργών.
Ωστόσο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι τυχόν ποινικά αδικήματα, έχουν παραγραφεί μετά την απόφαση του τότε πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή, να κλείσει αιφνιδιαστικά τη Βουλή το Μάιο του 2009.
Μετά τη διαβίβαση του φακέλου της δικογραφίας στη Βουλή η εισαγγελική έρευνα συνεχίζεται για τα μη πολιτικά πρόσωπα -20 συνολικά μέλη Διοικητικών Συμβουλίων και επιτροπών του ΟΣΕ. Τα πρόσωπα αυτά αναμένεται να κληθούν με την ιδιότητα του υπόπτου από την εισαγγελέα.
Η διερεύνηση της υπόθεσης, που ξεκίνησε με αφορμή καταγγελίες του τότε βουλευτή και νυν υφυπουργού Ντίνου Ρόβλια, αλλά και δημοσιεύματα του Τύπου που αναφέρονταν διασπάθιση δημοσίου χρήματος στον ΟΣΕ, έχει τέσσερα σκέλη και συγκεκριμένα:
- Την αλλαγή προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, κόστους 3,2 δις ευρώ, η οποία έγινε χωρίς διαγωνισμό, παρά το γεγονός ότι οι αρχικές προδιαγραφές είχαν εγκριθεί ομόφωνα από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
Η δικογραφία διαβιβάζεται στη Βουλή από τον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Α. Κατσιρώδη. Είχε προηγηθεί έρευνα που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Πόπη Παπανδρέου, η οποία και απέστειλε τη σχετική δικογραφία στον Άρειο Πάγο χωρίς καμία αξιολόγηση ως προς το πολιτικό πρόσωπο όπως ορίζει ο νόμος περί ευθύνη υπουργών.
Ωστόσο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι τυχόν ποινικά αδικήματα, έχουν παραγραφεί μετά την απόφαση του τότε πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή, να κλείσει αιφνιδιαστικά τη Βουλή το Μάιο του 2009.
Μετά τη διαβίβαση του φακέλου της δικογραφίας στη Βουλή η εισαγγελική έρευνα συνεχίζεται για τα μη πολιτικά πρόσωπα -20 συνολικά μέλη Διοικητικών Συμβουλίων και επιτροπών του ΟΣΕ. Τα πρόσωπα αυτά αναμένεται να κληθούν με την ιδιότητα του υπόπτου από την εισαγγελέα.
Η διερεύνηση της υπόθεσης, που ξεκίνησε με αφορμή καταγγελίες του τότε βουλευτή και νυν υφυπουργού Ντίνου Ρόβλια, αλλά και δημοσιεύματα του Τύπου που αναφέρονταν διασπάθιση δημοσίου χρήματος στον ΟΣΕ, έχει τέσσερα σκέλη και συγκεκριμένα:
- Την αλλαγή προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, κόστους 3,2 δις ευρώ, η οποία έγινε χωρίς διαγωνισμό, παρά το γεγονός ότι οι αρχικές προδιαγραφές είχαν εγκριθεί ομόφωνα από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
- Την ενοικίαση οκτώ συρμών (αμαξοστοιχία Ντεσίρο) που είχε παραδώσει η Siemens πριν του ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και κόστισαν όσο και η τιμή αγοράς ,δηλαδή 8 εκατομμύρια ευρώ συν Φ.Π.Α.
- Την καθυστερημένη παράδοση των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων χωρίς να ενεργοποιηθούν οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες και
- Τον διαγωνισμό για την φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ για χρονικό διάστημα 2 ετών, αξίας περίπου 6 εκατ. ευρώ.
- Την καθυστερημένη παράδοση των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων χωρίς να ενεργοποιηθούν οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες και
- Τον διαγωνισμό για την φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ για χρονικό διάστημα 2 ετών, αξίας περίπου 6 εκατ. ευρώ.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα