Ανδρουλάκης: Οι ταχυδιανομείς δεν είναι εργαζόμενοι β’ κατηγορίας

Ανδρουλάκης: Οι ταχυδιανομείς δεν είναι εργαζόμενοι β’ κατηγορίας

«Θέλω πραγματικά να σας ευχαριστήσω για τη συζήτηση που είχαμε σήμερα και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου που αυτές τις ημέρες για να προσφέρετε στο κοινωνικό σύνολο δεν βρίσκεστε με την οικογένειά σας όπως άλλοι εργαζόμενοι, τόνισε

5470556
«Πλέον σε πολλά κράτη, οι ταχυδιανομείς θεωρούνται μισθωτοί εργαζόμενοι, με πλήρη δικαιώματα και κανόνες ασφάλειας. Είναι αδιανόητο γιατί δεν συμβαίνει αυτό και στη χώρα μας», δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τους ταχυδιανομείς.

«Θέλω πραγματικά να σας ευχαριστήσω για τη συζήτηση που είχαμε σήμερα και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου που αυτές τις ημέρες για να προσφέρετε στο κοινωνικό σύνολο δεν βρίσκεστε με την οικογένειά σας όπως άλλοι εργαζόμενοι. Σας εύχομαι πραγματικά από την καρδιά μου, καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά», επεσήμανε ακόμη.

Επίσης στη συζήτηση που είχε ο Πρόεδρος του Κινήματος με τους εκπροσώπους του Κλαδικού Σωματείου Διανομέων φαγητού και ποτού Αττικής και με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζόμενων στον Επισιτισμό - Τουρισμό, τόνισε επίσης τα εξής:

• Οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες ντελίβερι, καλούνται να ανταπεξέλθουν σε πολύ επικίνδυνες συνθήκες. Μόνο κατά το 2021 θρηνήσαμε 30 νεκρούς ταχυδιανομείς.

• Εργάζονται συνήθως χωρίς επαρκή μέτρα ασφαλείας και με εξοπλισμό που συχνά καλύπτουν με δικά τους έξοδα. Αντιμετωπίζονται δε, ως εργαζόμενοι β’ κατηγορίας, χωρίς βασικά εργασιακά δικαιώματα. Στην απαράδεκτη αυτή κατάσταση, το ΣΕΠΕ παραμένει βουβός παρατηρητής.

• Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με τον εργασιακό νόμο Χατζηδάκη, άφησε απροστάτευτους τους εργαζομένους του κλάδου ως “ελεύθερους επαγγελματίες”. Τα αποτελέσματα της πολιτικής αυτής τα είδαμε με την απόφαση γνωστής πλατφόρμας διανομής φαγητού, που ανατράπηκε μόνο μετά τη δυναμική αντίδραση των εργαζομένων και μεγάλου μέρους της κοινωνίας

Κλείσιμο
• Πάγια θέση του Κινήματός μας είναι ότι οι ταχυδιανομείς πρέπει να αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί, απολαμβάνοντας πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Αυτή είναι άλλωστε και η κατεύθυνση που επιλέγουν όλο και περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη, όπως η Ισπανία και η Ιταλία. Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εισηγήθηκε πριν από λίγες ημέρες νομοθετικές αλλαγές, ώστε να κατοχυρωθεί το τεκμήριο μισθωτής εργασίας για τους εργαζόμενους του κλάδου.

• Για να διασφαλίσουμε τα εργασιακά δικαιώματα και τους κανόνες ασφάλειάς τους, προτείνουμε την ένταξη των εργαζόμενων στα βαρέα και ανθυγιεινά, καθώς επίσης και την διασφάλιση συνθηκών ασφαλείας, με μέτρα όπως: η στέγαση και προφύλαξη των διανομέων από τις καιρικές, συνθήκες, η οριοθέτηση των ζωνών διανομής και η θέσπιση ανώτατου ορίου χιλιομέτρων, η ορθολογική αποζημίωση των καυσίμων, παροχή του αναγκαίου εξοπλισμού (μηχανάκι, εταιρικό κινητό, κ.α.), αλλά και μέσων ατομικής προστασίας.

Για το Κίνημά μας, η εργασία είναι αξία και διαβατήριο για μια ζωή με αξιοπρέπεια.

Ειδήσεις σήμερα:

Γλυφάδα: Συμβόλαιο θανάτου και όχι «εκφοβιστική» η επίθεση εις βάρος 44χρονου επιχειρηματία

Χριστούγεννα στο κρατητήριο θα κάνει ο Στάθης Παναγιωτόπουλος, απολογείται τη Δευτέρα

«Υπήρχε σεξ μεταξύ αγοριών 7-11 ετών και το προσωπικό του ορφανοτροφείου έβλεπε», αποκαλύπτει η Δόμνα Μιχαηλίδου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης