«Κόντρα» στη Βουλή για το κίνημα δεν πληρώνω

«Κόντρα» στη Βουλή για το κίνημα δεν πληρώνω

Ο υπουργός Μεταφορών κατέθεσε τη νέα ρύθμιση στο ν/σ για την εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Αττικής...

«Κόντρα» στη Βουλή για το κίνημα δεν πληρώνω
Σε «θερμό» κλίμα ολοκληρώθηκε την Τετάρτη η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Ο υπουργός Μεταφορών κατέθεσε τη νέα ρύθμιση στο ν/σ για την εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Αττικής, η οποία προβλέπει τη διαγραφή των οφειλών του ΟΑΣΑ όχι μόνο προς το δημόσιο, όπως ίσχυε αρχικά, αλλά και προς το ΙΚΑ και τα άλλα Ασφαλιστικά Ταμεία.

Μάλιστα, ο Δ. Ρέππας, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τους φόβους για ιδιωτικοποίηση των Αστικών Συγκοινωνιών, απάλειψε την αναφορά που άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ιδρύει ο ΟΑΣΑ ανώνυμες εταιρίες.

Τη συζήτηση πυροδότησε όμως το κίνημα των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν εισιτήρια και διόδια, γνωστό και ως κίνημα «Δεν πληρώνω».

Τόσο ο υπουργός κ. Ρέππας όσο και ο υφυπουργός κ. Βούγιας επέκριναν έντονα όσους «ενισχύουν αντιλήψεις 'δεν πληρώνω - δεν πληρώνω' και στους άλλους τα φορτώνω».
Κλείσιμο

«Η γενικευμένη ενθάρρυνση κάποιων στο να μην πληρώνουν οι πολίτες δεν ευνοεί τελικά τους πολλούς. Αν αφήσουμε η τάση αυτή να γίνει μόδα, τότε δεν θα πληρώνουμε ούτε ΦΠΑ, ούτε ενοίκιο», τόνισε ο κ. Ρέππας και πρόσθεσε ότι «αν η Ελλάδα αποκτήσει ταυτότητα ανομίας, τότε θα είναι μια χώρα εντελώς ανυπόληπτη».

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι αναφορές του Σπύρου Βούγια, ο οποίος σημείωσε ότι «η ενθάρρυνση να μην πληρώνουν κάποιοι οδηγεί σε επόμενο στάδιο στην ανομία».

«Η κυβέρνηση ξέρει να κουνά το δάχτυλο στους πολίτες που, με αξιοπρέπεια, μετέχουν στο κίνημα 'δεν πληρώνω' και όχι στα πολιτικά πρόσωπα που βαρύνονται με σκάνδαλα και είναι θωρακισμένα με ατιμωρησία», αντέτεινε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.

«Ο πρώτος τζαμπατζής είναι το ελληνικό κράτος, που δεν απαντά στην καταστρατήγηση των νόμων που το ίδιο έκανε τόσα χρόνια, υπερχρεώνοντας με τοκογλυφικά επιτόκια τις Συγκοινωνίες. Μόνο το 2009, η επιδότηση του εισιτηρίου ήταν 75 εκατ. ευρώ, ενώ οι τόκοι τον ίδιο χρόνο έφτασαν στα 74 εκατ. ευρώ», σχολίασε ο εισηγητής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου.

Την πρωτοβουλία της κυβέρνησης να φέρει τροπολογία που θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα με όσους δεν πληρώνουν, επικρότησαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Κώστας Γείτονας και Χρήστος Μαγκούφης, τονίζοντας ότι είναι χρέος και υποχρέωση της να προστατεύσει την δημόσια περιουσία.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης