Η μάρκα του καταναλωτή: Η διαδικτυακή πλατφόρμα που κάνει τον καταναλωτή… αφεντικό

Με γνώμονα το γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που αναμένεται να φέρει ριζικές αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.

Η μάρκα του καταναλωτή: Η διαδικτυακή πλατφόρμα που κάνει τον καταναλωτή… αφεντικό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr