4 καλοί λόγοι για να βάλεις το γιαούρτι στην καθημερινή σου διατροφή

4 καλοί λόγοι για να βάλεις το γιαούρτι στην καθημερινή σου διατροφή

Στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας, το ελληνικό γιαούρτι κατέχει περίοπτη θέση στα ψυγείο των νοικοκυριών. Είναι γνωστό ότι όλοι υποκλίνονται στην υψηλή θρεπτική του αξία, αλλά και στη νοστιμιά του. Αλλά αλήθεια, που ακριβώς κάνει καλό το γιαούρτι και γιατί αξίζει να έχει μια μόνιμη θέση στο καθημερινό σου διαιτολόγιο;

1. Ενισχύει τα οστά και βοηθά με την πέψη
Λόγω της βιταμίνης D που περιέχει το γιαούρτι βοηθά στην ενίσχυση των οστών, άρα και στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι επίσης, ότι τα ένζυμα του διευκολύνουν την πέψη. Μάλιστα ένα γιαούρτι την ημέρα αρκεί για να λειτουργεί άψογα το πεπτικό σύστημα. 

2. Αποτελεί ιδανική τροφή για τους αθλητές
Η πρωτεΐνη που περιέχει χαρίζει απίστευτη ενέργεια σε όσους γυμνάζονται και αναπλάθει τους μύες τους, ενώ το ασβέστιο ενδυναμώνει τα κόκκαλά τους. Συνδυάστε το με μούρα, τα οποία δεν θα σας “βαρύνουν” και θα σας χαρίσουν αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και αποφύγετε τα σιρόπια, τα οποία θα σάς γεμίσουν περιττές θερμίδες και θα αναστατώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. 

3. Προστατεύει από το κρυολόγημα
Σύμφωνα με το NHS, υπάρχουν πάνω από 200 ιοί που προκαλούν κρυολογήματα και 3 που προκαλούν τη γρίπη. Το γιαούρτι είναι ένας καλός τρόπος για να αποφύγετε το κρυολόγημα. Τα προβιοτικά ή τα ονομαζόμενα «καλά βακτήρια», τα οποία βρίσκονται σε αφθονία στο γιαούρτι, έχουν την ιδιότητα να μειώνουν τη φλεγμονώδη αντίδραση του οργανισμού, ώστε να μην έχετε βουλωμένη μύτη και πονόλαιμο. Μια μελέτη μάλιστα που δημοσιεύθηκε στο British Journal of Nutrition, διαπίστωσε ότι τα «ευεργετικά» βακτήρια συντομεύουν το χρόνο που το άτομο υποφέρει από ένα κρυολόγημα κατά δύο ημέρες και κατά 34% καθιστά τα συμπτώματα λιγότερο σοβαρά.



4. Αποτελεί τον απόλυτο σύμμαχο για το αδυνάτισμα
Το γιαούρτι όπως αναφέραμε προηγουμένως είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών. Το ξέρατε ότι καίμε περισσότερες θερμίδες προσπαθώντας να χωνέψουμε πρωτεΐνες σε σχέση με άλλα συστατικά; Αυτό σημαίνει ότι το γιαούρτι μάς κρατά χορτάτους για περισσότερο άρα μάς γλιτώνει από τσιμπολογήματα. Ιδανικά επιλέγουμε ένα γιαούρτι με υψηλή θρεπτική αξία, όπως αγελάδος πλήρες και 2%, πρόβειο, στραγγιστό πλήρες ή στραγγιστό με χαμηλά λιπαρά 2% και 0%. Μάλιστα, αν το γιαούρτι μας είναι από 100% ελληνικό γάλα, με πλούσια γεύση και κρεμώδη υφή, όπως τα γιαούρτια ΔΩΔΩΝΗ που έτυχε να δοκιμάσω πρόσφατα, τότε ακόμα καλύτερα.
Τέτοιου είδους τροφές είναι γεμάτες με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά, ασβέστιο, φώσφορο, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες Α και Β, που θα συμβάλλουν στην καλή υγεία του οργανισμού μας με έναν εύκολο και ευχάριστο τρόπο, χωρίς να στερείται γεύση και νοστιμιά.




ΣΧΟΛΙΑ (3)

Σοφός

Το ασβέστιο από τα γαλακτοκομικά προϊόντα προκαλεί άλτσάιμερ! Πάρτε ασβέστιο φυτικής προελεύσεως!

Πανεπιστημον

Και η μαλακια τύφλωση

asd

Καλά...τα μισά και παραπάνω που γράφει το άρθρο, είναι μπαρούφες! Επίσης, τα χαμηλών λιπαρών αγελαδινά γιαούρτια, είναι αέρας κοπανιστός! Άμα περιμένεις να βρεις προβιοτικά μέσα σε τέτοια γιαούρτια, χαιρετίσματα! Μόνο καλά, βιολογικά, πρόβεια ή κατσικίσια γιαούρτια είναι όσο καλά όσο περιγράφει το άρθρο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

chef4-575x354

Τα λεπτά φαντάζουν να περνούν βασανιστικά αργά από τη στιγμή που παραγγέλνεις μέχρι να φτάσει το φαγητό στο τραπέζι, ειδικά όταν είσαι απίστευτα πεινασμένος.