LIVE

Κορωνοϊός

Τα 4 πιο υγιεινά είδη ζυμαρικών που μπορείς να επιλέξεις

zumarika-olikis

Για έναν αμετανόητο μακαρονά η μείωση στην κατανάλωση ζυμαρικών αποτελεί εφιάλτη. Σε νοιώθουμε! Γι αυτό και ξεχωρίζουμε τα πιο υγιεινά είδη ζυμαρικών που μπορείς να βάζεις συχνά στο πιάτο σου.


Ζυμαρικά ολικής άλεσης
Δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε αλλιώς, αφού τα ολικής άλεσης είναι η πρώτη επιλογή όσων προσέχουν τη διατροφή τους, αλλά δεν θέλουν να στερούνται τα ζυμαρικά. Συν ότι τα βρίσκεις πάντα και στα ράφια ακόμη και του πιο μικρού καταστήματος. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είναι ιδανικά για όσους δεν πρέπει να ακολουθούν διατροφή που απαγορεύει τη γλουτένη, ενώ είναι τόσο διαδεδομένα, ώστε βρίσκεις σχεδόν κάθε σχήμα ζυμαρικού, για να φτιάξεις ό,τι συνταγή επιθυμείς.

Συγκρινόμενα με τα ζυμαρικά που φτιάχνονται με σιμιγδάλι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης περιέχουν 5γρ. περισσότερες φυτικές ίνες και έχουν 1 επιπλέον γραμμάριο πρωτεΐνης. Επίσης, έχουν πυκνότερη υφή.

Δαβάστε περισσότερα στο Olivemagazine.gr 
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης