Έκθεση: Πώς άλλαξε ο κορωνοϊός τις καταναλωτικές τάσεις

Έκθεση: Πώς άλλαξε ο κορωνοϊός τις καταναλωτικές τάσεις

Η πανδημία έκανε τους καταναλωτές να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ως προς τις αγορές τους.

katanalwsi
Η πανδημία έκανε τους καταναλωτές να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ως προς τις αγορές τους. Η 11η έκθεση της PwC «Global Consumer Insights Survey», παρουσίασε το νέο προφίλ των αγορών μετά την πανδημία.

Νέος τρόπος αγοράς
Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν επηρέασαν μέχρι και τις αγορές στο σουπερμάρκετ. Έτσι, ενώ τα ψώνια στο κατάστημα αποτελούν την κύρια επιλογή, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει πλέον τρόφιμα διαδικτυακά, με το 86% αυτών να σκοπεύει να συνεχίσει να ψωνίζει έτσι και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Olivemagazine.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης