Extreme red carpet fashion

Extreme red carpet fashion

Ναι, μπορείς να καταλάβεις πολλά για τα εσώψυχα και την προσωπικότητα των διασημοτήτων απλώς παρακολουθώντας τη λαμπερή (sic) τελετή απονομής των Οσκαρ.

Extreme red carpet fashion
Ναι, μπορείς να καταλάβεις πολλά για τα εσώψυχα και την προσωπικότητα των διασημοτήτων απλώς παρακολουθώντας τη λαμπερή (sic) τελετή απονομής των Οσκαρ.

Ποιοι χρήζουν ψυχανάλυσης, ποιοι έχουν τσακωθεί με τον στυλίστα τους, ποιοι δεν κοιτάχτηκαν στον καθρέφτη πριν βγουν. Στην πρώτη κατηγορία –της ψυχανάλυσης- ανήκει η κατά τα άλλα συμπαθέστατη Σάλμα Χάγεκ, η οποία «τσακίζει» το κατεστημένο της μακριάς τουαλέτας (όπως και τον αμφιβληστροειδή χιτώνα μας) με ένα καλειδοσκοπικό κομμάτι, το οποίο κυριολεκτικά ζαλίζει! Και όχι με την καλή έννοια.

Αυτή που σίγουρα δεν κοιτάχτηκε πριν βγει να σεργιανίσει στο κόκκινο χαλί ήταν η Μαράια Κάρεϊ. Γιατί, κουκλίτσα μου, δεν έραψες ένα φορεματάκι που να κολακεύει και εσένα και τα τριάντα επιπλέον κιλά που πήρες, και αντ’ αυτού εμφανίστηκες με το τρομαχτικό σου μπούστο σε κατάσταση υπερχείλισης «κόκκινου συναγερμού» και το τροφαντό σου μπουτάκι εκτεθειμένο με νάζι στα φλας των φαρμακόγλωσσων; Αβυσσος η ψυχή της Μαράια - όπως και της Σαρλίζ Θερόν, η οποία μέχρι στιγμής δεν μας είχε συνηθίσει σε ενδυματολογικά ατοπήματα.

Με τη λιλά τουαλέτα που επέλεξε φαίνεται να θέλει να επαναλανσάρει -σε μια πιο ρομαντική εκδοχή- το στυλ του κωνικού σουτιέν του Γκοτιέ για τη Μαντόνα. Επιστήθιες πυραμίδες από σατέν ύφασμα για τη Μαντόνα, ροζέ απλικαρισμένα τριαντάφυλλα για τη Σαρλίζ.

Εκτός και αν το κορίτσι ήθελε να δηλώσει μέσω του λουλουδάτου «διδύμου» της ότι έχει -απλώς- χιούμορ και όχι βαριά κάκωση του αισθητηρίου της καλαισθησίας. Τα λόγια είναι περιττά για τη Βέρα Φαρμίγκα, η οποία μοιάζει να βρίσκεται στο μάτι ενός φούξια ανεμοστρόβιλου που θέλει να την καταπιεί, όπως και για τη Μάγκι Γκίλενχαλ, η οποία τυλίχτηκε με το χαβανέζικο παρεό της και βγήκε έτοιμη για ηλιοθεραπεία και εξωτικά κοκτέιλ με ομπρελίτσες.

Τέλος, η ολόλευκη -και με ουρά- τουαλέτα της γλυκερά πανέμορφης Αμάντα Σέιφριντ, που είχαμε γνωρίσει από το «Mamma Mia», αποκωδικοποιείται ως επίσημη πρόταση «ψάχνω για γαμπρό, όσοι πιστοί ας προσέλθουν». Καλύτερο από αγγελία, αλλά ελαφρώς άκομψο και αντισυναδελφικό.

Οι έτερες (και εταίρες) συνάδελφοί της χρόνια τώρα μας έχουν συνηθίσει στο σκέτο «όσοι πιστοί ας προσέλθουν». Γιατί τους χαλάει την πιάτσα με το νυφικό; Περισσότερα στις επόμενες... Απόκριες, στα Όσκαρ 2011.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης