H ελληνίδα που κατέκτησε τους celebrities του Λονδίνου
H ελληνίδα που κατέκτησε τους celebrities του Λονδίνου
Από το μικρό ελληνικό περιοδικό μόδας και την «Corporate Finance», η δαιμόνια επιχειρηματίας κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να φτιάξει δική της εταιρεία καλλυντικών και να έχει φανατικές πελάτισσες τη Ναόμι Κάμπελ, τη Βικτόρια Μπέκαμ, την Κέιτ Μος, τη Μαρί Σαντάλ κ.ά.
UPD:
Από το μικρό ελληνικό περιοδικό μόδας και την «Corporate Finance», η δαιμόνια επιχειρηματίας κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να φτιάξει δική της εταιρεία καλλυντικών και να έχει φανατικές πελάτισσες τη Ναόμι Κάμπελ, τη Βικτόρια Μπέκαμ, την Κέιτ Μος, τη Μαρί Σαντάλ κ.ά.
Οταν έκλεισε τα 20, η Μαρία Χατζηστεφανή ήταν μια ανερχόμενη beauty και fashion editor σε ένα μικρό ελληνικό περιοδικό μόδας. Διορατική από την εφηβική της ηλικία, αντιλήφθηκε νωρίς ότι στην Ελλάδα οι προοπτικές είναι περιορισμένες κι έτσι αποφάσισε να αναζητήσει την τύχη της πρώτα στην Αμερική και έπειτα από λίγο καιρό στη βρετανική πρωτεύουσα. Η πορεία της στο Λονδίνο ήταν μόνο ανοδική και ενίσχυσε άμεσα το βιογραφικό της δουλεύοντας στο Corporate Finance της Salomon Brothers. Το 1999 αποδείχθηκε χρονιά ορόσημο για τη Μαρία Χατζηστεφανή, καθώς τότε αποφάσισε να κυνηγήσει το όνειρό της και να πραγματοποιήσει τη δική της επαγγελματική ιδέα, ιδρύοντας της εταιρεία καλλυντικών «Rodial». Δέκα χρόνια μετά το επιχειρηματικό concept της Eλληνίδας από τη Μυτιλήνη πέτυχε σε βαθμό που ούτε η ίδια μπορούσε να ονειρευτεί. Τα καλλυντικά της κοσμούν τα πιο γνωστά μαγαζιά του κόσμου, όπως τα «Harvey Nichols» και «Harrods». Η Μαρία απέκτησε αναγνωσιμότητα στους συγκεκριμένους κύκλους του Λονδίνου και έκανε φιλίες με γυναίκες όπως η Βικτόρια Μπέκαμ, η Ναόμι Κάμπελ, η Μαρί Σαντάλ, η Κέιτ Μoς και άλλα μέλη της αγγλικής αριστοκρατίας. Τα καλλυντικά της άρεσαν τόσο που για τις πάμπλουτες επώνυμες Βρετανίδες η Μαρία έγινε ο δικός τους άνθρωπος και οι πωλήσεις των προϊόντων της εκτινάχθηκαν σε δυσθεώρητα ύψη για τα ελληνικά δεδομένα.
- Πώς σου ήρθε η ιδέα να ασχοληθείς με έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο όπως είναι αυτός των καλλυντικών;
Είναι ένας πολύ δημιουργικός χώρος. Οταν έχεις μια ωραία ιδέα, αυτή μπορεί να γίνει εύκολα προϊόν και με το σωστό marketing να μετατραπεί σε brand name. Είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις την αρχική σου ιδέα να γίνεται πράξη και τελικά να πωλείται στα πιο σημαντικά μαγαζιά του πλανήτη.
- Ποιες ήταν ή είναι ακόμα οι δυσκολίες που αντιμετώπισες ώστε να πείσεις ότι το δικό σου προϊόν είναι, αν όχι το καλύτερο, τουλάχιστον εφάμιλλο των μεγάλων εταιρειών;
Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό ότι ξεκίνησα αυτή την ιδέα στο Λονδίνο. Εδώ τα μεγάλα καταστήματα ψάχνουν συνεχώς για καινούρια προϊόντα, ενώ και το αγγλικό κοινό αναζητά συνεχώς προϊόντα που είναι εύκολα στη χρήση τους και πιο ιδιαίτερα. Στο Λονδίνο υπάρχει το κατάλληλο έδαφος για να μπορέσει μια τέτοια ιδέα να ευδοκιμήσει και να επεκταθεί γρήγορα. Η Αγγλία είναι χώρα μοναδική σε αυτό το κομμάτι. Οπως στον χώρο της μόδας ψάχνουν συνεχώς για νέους σχεδιαστές, έτσι και στον δικό μας χώρο ψάχνουν συνεχώς για νέα προϊόντα. Κι εμείς ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία. Οποτε οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε δεν ήταν τόσο μεγάλες τελικά.
- Αν το επαγγελματικό σου επιχείρημα το είχες δοκιμάσει στην Ελλάδα, θα είχες το ίδιο αποτέλεσμα;
Μάλλον όχι. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει όλο αυτό που συμβαίνει στην Αγγλία, όπως δεν υπάρχει και η υπομονή που χρειάζεται για μια τέτοια δουλειά.
- Γιατί μια γυναίκα να επιλέξει να βάλει τα δικά σου καλλυντικά και όχι κάποια άλλα;
Γιατί τα Rodial δίνουν άμεσα αποτελέσματα και καλύπτουν πολύ εξειδικευμένες ανάγκες. Στις φανατικές πελάτισσές μας ανήκουν celebrities διεθνούς βεληνεκούς, όπως η Βικτόρια Μπέκαμ και η Κέιτ Μος, κι αυτό αρέσει πολύ στις υπόλοιπες πελάτισσές μας.
- Πώς αντιμετώπισες τις δυσκολίες σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Κάθε φορά που λανσάρουμε ένα προϊόν φροντίζουμε να καλύπτει ένα κενό που υπάρχει και δεν το προσφέρει ο ανταγωνισμός. Ετσι, τώρα βλέπουμε τις άλλες εταιρείες να έχουν αρχίσει να μας αντιγράφουν. Είναι ωραίο να ξέρεις και να βλέπεις ότι δημιουργείς τάσεις και κάποιοι τις ακολουθούν.
- Επειτα από δέκα χρόνια που είσαι στον χώρο των καλλυντικών πιστεύεις ότι άξιζε τον κόπο;
Ασυζητητί. Πιστεύω πως άξιζε 100%.
- Η «Rodial» ήταν ένα όνειρο που απλώς πραγματοποιήθηκε;
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την εξέλιξη της εταιρείας. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε πεντακόσια καταστήματα σε τριάντα χώρες και έχουμε μια πολύ καλή και δεμένη ομάδα πενήντα ατόμων.
- Υπάρχει κάποιο τίμημα που πλήρωσες γι' αυτή σου την επιτυχία;
Αυτή η εταιρεία είναι μέρος της ζωής και της οικογένειάς μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που δουλεύω σε έναν τόσο δημιουργικό χώρο και με μια τόσο ξεχωριστή ομάδα. Επίσης, γι μας η δουλειά είναι και μέρος της διασκέδασής μας, καθώς περνάμε πάρα πολύ καλά. Φυσικά, το γεγονός ότι έχω και την πλήρη υποστήριξη της οικογένειάς μου είναι πολύ σημαντικό για μένα.
- Αντιμετώπισες προβλήματα λόγω της οικονομικής κρίσης;
Η κρίση επηρέασε κι εμάς, όπως και όλο τον κόσμο. Απλώς εμείς αυτό που αρχικά επιδιώξαμε ήταν να κάνουμε focus στα πιο σημαντικά και hi-tech προϊόντα μας και σταματήσαμε για ένα διάστημα την παραγωγή των basic καλλυντικών μας. Φυσικά, σημαντικό ρόλο έπαιξε για μας το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε άλλες τριάντα χώρες, οπότε δεν εξαρτιόμαστε μόνο από την αγορά μόνο μιας χώρας ή ενός πελάτη».
- Εχεις δύο παιδιά. Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις τον ρόλο της businesswoman με αυτόν της μητέρας;
Τα παιδιά τα βλέπω πάντα κάθε πρωί και τα πηγαίνω στο σχολείο τους. Το απόγευμα, που επιστρέφουν, είμαι στο σπίτι για να τα υποδεχτώ. Φυσικά, όλα τα Σαββατοκύριακα τα αφιερώνω σε αυτά και στον σύζυγό μου. Εχω ξεχωρίσει τον ρόλο της μητέρας με αυτόν της businesswoman και φροντίζω να μην μπερδεύω αυτούς τους δύο ρόλους.
- Φανταζόσουν ποτέ όταν ήσουν ακόμα μια απλή beauty και fashion editor σε ένα μικρό ελληνικό περιοδικό ότι έπειτα από χρόνια θα συναναστρεφόσουν με τα πιο γνωστά ονόματα της αγγλικής αριστοκρατίας;
Ολα όσα περιγράφεις ήρθαν εντελώς μόνα τους και δεν επεδίωξα τίποτα. Για μένα το σημαντικό είναι ότι η δουλειά μου όλο και μεγαλώνει και στην πορεία την ανακάλυψαν και πολλά γνωστά ονόματα, τα οποία χαίρομαι που γνώρισα και προσωπικά.
- Ποια είναι η προσωπικότητα που σε έχει συναρπάσει πιο πολύ;
Η Jade Jagger, που ενώ προέρχεται από μια πολύ γνωστή οικογένεια, έχει πετύχει στον χώρο της μόδας στηριζόμενη στις δικές της ικανότητες.
- Πως προέκυψε το να είσαι μέλος μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης που στα μέλη της περιλαμβάνονται η Κέιτ Μος και η Γκουίνεθ Πάλτροου;
Ενα σημαντικό μέρος του marketing και του branding της εταιρείας μας είναι να βρισκόμαστε σε σημαντικά events με τη μέθοδο του sponsoring, ειδικά όταν αυτά τα events είναι φιλανθρωπικά. Συμμετέχω σε διάφορες επιτροπές και συμβούλια εδώ στην Αγγλία και σε κάποια από αυτά τυγχάνει να είναι και κάποια πολύ γνωστά ονόματα, όπως η Γκουίνεθ Πάλτροου και η Κέιτ Μος. Οπως σου είπα, όμως, δεν επεδίωξα να γνωρίσω αυτές τις celebrities. Αυτό βεβαία δεν σημαίνει πως δεν μου είναι ευχάριστο όταν τις συναντώ και συζητάμε διάφορα πράγματα, όπως θέματα που έχουν να κάνουν με τα μικρά παιδιά και τα προβλήματά τους.
- Γνωρίζω ότι καθημερινά δέχεσαι προσκλήσεις να παρευρεθείς σε μερικά από τα πιο hot events που πραγματοποιούνται στην αγγλική πρωτεύουσα. Με ποια κριτήρια συνήθως αποφασίζεις αν θα παρευρεθείς;
Οταν τα events διοργανώνονται από φίλους, πηγαίνω πάντα προκειμένου να τους υποστηρίξω.
- Ως Ελληνίδα, πώς σε δέχτηκε στους κύκλους της η συνήθως snob αγγλική αριστοκρατία;
Το Λονδίνο είναι μια κοσμοπολίτικη πόλη και οι κύκλοι εδώ είναι international. Είναι πολύ σπάνιο να βρεθείς κάπου που να έχει μόνο Αγγλους, οπότε δεν αισθάνθηκα ποτέ outsider.
- Ποιο είναι συνήθως το πρώτο πράγμα που σου λένε όταν μαθαίνουν την καταγωγή σου;
Ολοι μου μιλάνε για τα νησιά και τον καιρό της Ελλάδας και συνεχώς με ρωτάνε σε ποιο μέρος να πάνε διακοπές το καλοκαίρι. (γέλια)
- Πιστεύεις ότι ο παράγοντας «χρήματα» είναι αρκετός ώστε να ανοίξουν αυτές οι πόρτες;
Είναι σημαντικό να είσαι πετυχημένος στη δουλειά σου και να έχεις τη δική σου προσωπικότητα. Αυτά στην Αγγλία βοηθούν πολύ να ανοίξουν οι πόρτες.
- Πέρα από τα καλλυντικά, ασχολείσαι καθόλου και με το κομμάτι της μόδας;
Παρακολουθώ τη μόδα, αλλά δεν είμαι παθιασμένη με αυτή. Δεν έχω τον χρόνο να κάνω shopping και δεν πάω πολύ συχνά στα μαγαζιά. Συνήθως κάνω τις αγορές μου μέσω του site net-a-porter.com και φροντίζω να ψωνίζω μία φορά την κάθε σεζόν καλύπτοντας όλες τις ανάγκες μου.
- Υπάρχει χρόνος να έρχεσαι στην Ελλάδα;
Φροντίζω κάθε καλοκαίρι να πηγαίνω διακοπές για τρεις εβδομάδες στα ελληνικά νησιά. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι το καλύτερο του κόσμου και δεν θα μπορούσα να είμαι πουθενά αλλού.
- Ποιο είναι τον ιδανικό σενάριο που συνδυάζει την επαγγελματική και την προσωπική σου ζωή;
Αυτό που έχω τώρα και δεν το αλλάζω με τίποτα!
- Αν μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω, θα έκανες και πάλι τα ίδια πράγματα;
Ναι. Ακριβώς τα ίδια.
- Υπάρχει κάτι για το οποίο έχεις μετανιώσει;
Οχι, ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα ήταν κάτι που το ήθελα πολύ και είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να το πετύχω.
Γεννήθηκε στη Μυτιλήνη και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η πρώτη της δουλειά στην Ελλάδα ήταν στο περιοδικό «Seventeen», όπου δούλευε ως beauty και fashion editor. Στη συνέχεια μετακόμισε στις ΗΠΑ, όπου έκανε Master of Business Administration στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Για ένα διάστημα δούλεψε στο Corporate Finance της Salomon Brothers, αρχικά στη Νέα Υόρκη και στη συνέχεια στο Λονδίνο. Το 1999 ξεκίνησε την εταιρεία καλλυντικών «Rodial» στο Λονδίνο λανσάροντας στην αγορά τέσσερα νέα προϊόντα. Δέκα χρόνια μετά, η «Rodial» έχει μια σειρά 20 προϊόντων σε 500 καταστήματα σε 30 χώρες, ενώ στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα αυτά στα καταστήματα «Beauty Works» και «Aroma». Είναι μητέρα δύο παιδιών, 7 και 5 χρονών αντίστοιχα.
Οταν έκλεισε τα 20, η Μαρία Χατζηστεφανή ήταν μια ανερχόμενη beauty και fashion editor σε ένα μικρό ελληνικό περιοδικό μόδας. Διορατική από την εφηβική της ηλικία, αντιλήφθηκε νωρίς ότι στην Ελλάδα οι προοπτικές είναι περιορισμένες κι έτσι αποφάσισε να αναζητήσει την τύχη της πρώτα στην Αμερική και έπειτα από λίγο καιρό στη βρετανική πρωτεύουσα. Η πορεία της στο Λονδίνο ήταν μόνο ανοδική και ενίσχυσε άμεσα το βιογραφικό της δουλεύοντας στο Corporate Finance της Salomon Brothers. Το 1999 αποδείχθηκε χρονιά ορόσημο για τη Μαρία Χατζηστεφανή, καθώς τότε αποφάσισε να κυνηγήσει το όνειρό της και να πραγματοποιήσει τη δική της επαγγελματική ιδέα, ιδρύοντας της εταιρεία καλλυντικών «Rodial». Δέκα χρόνια μετά το επιχειρηματικό concept της Eλληνίδας από τη Μυτιλήνη πέτυχε σε βαθμό που ούτε η ίδια μπορούσε να ονειρευτεί. Τα καλλυντικά της κοσμούν τα πιο γνωστά μαγαζιά του κόσμου, όπως τα «Harvey Nichols» και «Harrods». Η Μαρία απέκτησε αναγνωσιμότητα στους συγκεκριμένους κύκλους του Λονδίνου και έκανε φιλίες με γυναίκες όπως η Βικτόρια Μπέκαμ, η Ναόμι Κάμπελ, η Μαρί Σαντάλ, η Κέιτ Μoς και άλλα μέλη της αγγλικής αριστοκρατίας. Τα καλλυντικά της άρεσαν τόσο που για τις πάμπλουτες επώνυμες Βρετανίδες η Μαρία έγινε ο δικός τους άνθρωπος και οι πωλήσεις των προϊόντων της εκτινάχθηκαν σε δυσθεώρητα ύψη για τα ελληνικά δεδομένα.
- Πώς σου ήρθε η ιδέα να ασχοληθείς με έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο όπως είναι αυτός των καλλυντικών;
Είναι ένας πολύ δημιουργικός χώρος. Οταν έχεις μια ωραία ιδέα, αυτή μπορεί να γίνει εύκολα προϊόν και με το σωστό marketing να μετατραπεί σε brand name. Είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις την αρχική σου ιδέα να γίνεται πράξη και τελικά να πωλείται στα πιο σημαντικά μαγαζιά του πλανήτη.
- Ποιες ήταν ή είναι ακόμα οι δυσκολίες που αντιμετώπισες ώστε να πείσεις ότι το δικό σου προϊόν είναι, αν όχι το καλύτερο, τουλάχιστον εφάμιλλο των μεγάλων εταιρειών;
Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό ότι ξεκίνησα αυτή την ιδέα στο Λονδίνο. Εδώ τα μεγάλα καταστήματα ψάχνουν συνεχώς για καινούρια προϊόντα, ενώ και το αγγλικό κοινό αναζητά συνεχώς προϊόντα που είναι εύκολα στη χρήση τους και πιο ιδιαίτερα. Στο Λονδίνο υπάρχει το κατάλληλο έδαφος για να μπορέσει μια τέτοια ιδέα να ευδοκιμήσει και να επεκταθεί γρήγορα. Η Αγγλία είναι χώρα μοναδική σε αυτό το κομμάτι. Οπως στον χώρο της μόδας ψάχνουν συνεχώς για νέους σχεδιαστές, έτσι και στον δικό μας χώρο ψάχνουν συνεχώς για νέα προϊόντα. Κι εμείς ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία. Οποτε οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε δεν ήταν τόσο μεγάλες τελικά.
- Αν το επαγγελματικό σου επιχείρημα το είχες δοκιμάσει στην Ελλάδα, θα είχες το ίδιο αποτέλεσμα;
Μάλλον όχι. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει όλο αυτό που συμβαίνει στην Αγγλία, όπως δεν υπάρχει και η υπομονή που χρειάζεται για μια τέτοια δουλειά.
- Γιατί μια γυναίκα να επιλέξει να βάλει τα δικά σου καλλυντικά και όχι κάποια άλλα;
Γιατί τα Rodial δίνουν άμεσα αποτελέσματα και καλύπτουν πολύ εξειδικευμένες ανάγκες. Στις φανατικές πελάτισσές μας ανήκουν celebrities διεθνούς βεληνεκούς, όπως η Βικτόρια Μπέκαμ και η Κέιτ Μος, κι αυτό αρέσει πολύ στις υπόλοιπες πελάτισσές μας.
- Πώς αντιμετώπισες τις δυσκολίες σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Κάθε φορά που λανσάρουμε ένα προϊόν φροντίζουμε να καλύπτει ένα κενό που υπάρχει και δεν το προσφέρει ο ανταγωνισμός. Ετσι, τώρα βλέπουμε τις άλλες εταιρείες να έχουν αρχίσει να μας αντιγράφουν. Είναι ωραίο να ξέρεις και να βλέπεις ότι δημιουργείς τάσεις και κάποιοι τις ακολουθούν.
- Επειτα από δέκα χρόνια που είσαι στον χώρο των καλλυντικών πιστεύεις ότι άξιζε τον κόπο;
Ασυζητητί. Πιστεύω πως άξιζε 100%.
- Η «Rodial» ήταν ένα όνειρο που απλώς πραγματοποιήθηκε;
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την εξέλιξη της εταιρείας. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε πεντακόσια καταστήματα σε τριάντα χώρες και έχουμε μια πολύ καλή και δεμένη ομάδα πενήντα ατόμων.
- Υπάρχει κάποιο τίμημα που πλήρωσες γι' αυτή σου την επιτυχία;
Αυτή η εταιρεία είναι μέρος της ζωής και της οικογένειάς μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που δουλεύω σε έναν τόσο δημιουργικό χώρο και με μια τόσο ξεχωριστή ομάδα. Επίσης, γι μας η δουλειά είναι και μέρος της διασκέδασής μας, καθώς περνάμε πάρα πολύ καλά. Φυσικά, το γεγονός ότι έχω και την πλήρη υποστήριξη της οικογένειάς μου είναι πολύ σημαντικό για μένα.
- Αντιμετώπισες προβλήματα λόγω της οικονομικής κρίσης;
Η κρίση επηρέασε κι εμάς, όπως και όλο τον κόσμο. Απλώς εμείς αυτό που αρχικά επιδιώξαμε ήταν να κάνουμε focus στα πιο σημαντικά και hi-tech προϊόντα μας και σταματήσαμε για ένα διάστημα την παραγωγή των basic καλλυντικών μας. Φυσικά, σημαντικό ρόλο έπαιξε για μας το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε άλλες τριάντα χώρες, οπότε δεν εξαρτιόμαστε μόνο από την αγορά μόνο μιας χώρας ή ενός πελάτη».
- Εχεις δύο παιδιά. Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις τον ρόλο της businesswoman με αυτόν της μητέρας;
Τα παιδιά τα βλέπω πάντα κάθε πρωί και τα πηγαίνω στο σχολείο τους. Το απόγευμα, που επιστρέφουν, είμαι στο σπίτι για να τα υποδεχτώ. Φυσικά, όλα τα Σαββατοκύριακα τα αφιερώνω σε αυτά και στον σύζυγό μου. Εχω ξεχωρίσει τον ρόλο της μητέρας με αυτόν της businesswoman και φροντίζω να μην μπερδεύω αυτούς τους δύο ρόλους.
- Φανταζόσουν ποτέ όταν ήσουν ακόμα μια απλή beauty και fashion editor σε ένα μικρό ελληνικό περιοδικό ότι έπειτα από χρόνια θα συναναστρεφόσουν με τα πιο γνωστά ονόματα της αγγλικής αριστοκρατίας;
Ολα όσα περιγράφεις ήρθαν εντελώς μόνα τους και δεν επεδίωξα τίποτα. Για μένα το σημαντικό είναι ότι η δουλειά μου όλο και μεγαλώνει και στην πορεία την ανακάλυψαν και πολλά γνωστά ονόματα, τα οποία χαίρομαι που γνώρισα και προσωπικά.
- Ποια είναι η προσωπικότητα που σε έχει συναρπάσει πιο πολύ;
Η Jade Jagger, που ενώ προέρχεται από μια πολύ γνωστή οικογένεια, έχει πετύχει στον χώρο της μόδας στηριζόμενη στις δικές της ικανότητες.
- Πως προέκυψε το να είσαι μέλος μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης που στα μέλη της περιλαμβάνονται η Κέιτ Μος και η Γκουίνεθ Πάλτροου;
Ενα σημαντικό μέρος του marketing και του branding της εταιρείας μας είναι να βρισκόμαστε σε σημαντικά events με τη μέθοδο του sponsoring, ειδικά όταν αυτά τα events είναι φιλανθρωπικά. Συμμετέχω σε διάφορες επιτροπές και συμβούλια εδώ στην Αγγλία και σε κάποια από αυτά τυγχάνει να είναι και κάποια πολύ γνωστά ονόματα, όπως η Γκουίνεθ Πάλτροου και η Κέιτ Μος. Οπως σου είπα, όμως, δεν επεδίωξα να γνωρίσω αυτές τις celebrities. Αυτό βεβαία δεν σημαίνει πως δεν μου είναι ευχάριστο όταν τις συναντώ και συζητάμε διάφορα πράγματα, όπως θέματα που έχουν να κάνουν με τα μικρά παιδιά και τα προβλήματά τους.
- Γνωρίζω ότι καθημερινά δέχεσαι προσκλήσεις να παρευρεθείς σε μερικά από τα πιο hot events που πραγματοποιούνται στην αγγλική πρωτεύουσα. Με ποια κριτήρια συνήθως αποφασίζεις αν θα παρευρεθείς;
Οταν τα events διοργανώνονται από φίλους, πηγαίνω πάντα προκειμένου να τους υποστηρίξω.
- Ως Ελληνίδα, πώς σε δέχτηκε στους κύκλους της η συνήθως snob αγγλική αριστοκρατία;
Το Λονδίνο είναι μια κοσμοπολίτικη πόλη και οι κύκλοι εδώ είναι international. Είναι πολύ σπάνιο να βρεθείς κάπου που να έχει μόνο Αγγλους, οπότε δεν αισθάνθηκα ποτέ outsider.
- Ποιο είναι συνήθως το πρώτο πράγμα που σου λένε όταν μαθαίνουν την καταγωγή σου;
Ολοι μου μιλάνε για τα νησιά και τον καιρό της Ελλάδας και συνεχώς με ρωτάνε σε ποιο μέρος να πάνε διακοπές το καλοκαίρι. (γέλια)
- Πιστεύεις ότι ο παράγοντας «χρήματα» είναι αρκετός ώστε να ανοίξουν αυτές οι πόρτες;
Είναι σημαντικό να είσαι πετυχημένος στη δουλειά σου και να έχεις τη δική σου προσωπικότητα. Αυτά στην Αγγλία βοηθούν πολύ να ανοίξουν οι πόρτες.
- Πέρα από τα καλλυντικά, ασχολείσαι καθόλου και με το κομμάτι της μόδας;
Παρακολουθώ τη μόδα, αλλά δεν είμαι παθιασμένη με αυτή. Δεν έχω τον χρόνο να κάνω shopping και δεν πάω πολύ συχνά στα μαγαζιά. Συνήθως κάνω τις αγορές μου μέσω του site net-a-porter.com και φροντίζω να ψωνίζω μία φορά την κάθε σεζόν καλύπτοντας όλες τις ανάγκες μου.
- Υπάρχει χρόνος να έρχεσαι στην Ελλάδα;
Φροντίζω κάθε καλοκαίρι να πηγαίνω διακοπές για τρεις εβδομάδες στα ελληνικά νησιά. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι το καλύτερο του κόσμου και δεν θα μπορούσα να είμαι πουθενά αλλού.
- Ποιο είναι τον ιδανικό σενάριο που συνδυάζει την επαγγελματική και την προσωπική σου ζωή;
Αυτό που έχω τώρα και δεν το αλλάζω με τίποτα!
- Αν μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω, θα έκανες και πάλι τα ίδια πράγματα;
Ναι. Ακριβώς τα ίδια.
- Υπάρχει κάτι για το οποίο έχεις μετανιώσει;
Οχι, ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα ήταν κάτι που το ήθελα πολύ και είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να το πετύχω.
Το who is who
Γεννήθηκε στη Μυτιλήνη και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η πρώτη της δουλειά στην Ελλάδα ήταν στο περιοδικό «Seventeen», όπου δούλευε ως beauty και fashion editor. Στη συνέχεια μετακόμισε στις ΗΠΑ, όπου έκανε Master of Business Administration στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Για ένα διάστημα δούλεψε στο Corporate Finance της Salomon Brothers, αρχικά στη Νέα Υόρκη και στη συνέχεια στο Λονδίνο. Το 1999 ξεκίνησε την εταιρεία καλλυντικών «Rodial» στο Λονδίνο λανσάροντας στην αγορά τέσσερα νέα προϊόντα. Δέκα χρόνια μετά, η «Rodial» έχει μια σειρά 20 προϊόντων σε 500 καταστήματα σε 30 χώρες, ενώ στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα αυτά στα καταστήματα «Beauty Works» και «Aroma». Είναι μητέρα δύο παιδιών, 7 και 5 χρονών αντίστοιχα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα