ΟΛΜΕ: Επιβαρημένο το πρόγραμμα των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Αρνητικά αξιολογούν οι καθηγητές το ισχύον σχολικό πρόγραμμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά τη συμβολή του στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της αυτενέργειας και των δημιουργικών ικανοτήτων των μαθητών.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ, οι εκπαιδευτικοί σε ποσοστό άνω του 80%, εκτιμούν ότι το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι επιβαρημένο.
Όπως είπαν οι καθηγητές, «οι αλλαγές των τελευταίων ετών
Αρνητικά αξιολογούν οι καθηγητές το ισχύον σχολικό πρόγραμμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά τη συμβολή του στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της αυτενέργειας και των δημιουργικών ικανοτήτων των μαθητών.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ, οι εκπαιδευτικοί σε ποσοστό άνω του 80%, εκτιμούν ότι το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι επιβαρημένο.
Όπως είπαν οι καθηγητές, «οι αλλαγές των τελευταίων ετών έχουν επιβαρύνει το ωρολόγιο πρόγραμμα, σε μεγάλο βαθμό, με την καθιέρωση εφταώρου ή οχταώρου ημερήσιου προγράμματος. Αν σε αυτή την επιβάρυνση προστεθεί και η επιβάρυνση που προκύπτει από τις εξωσχολικές δραστηριότητες κάθε είδους, γίνονται αντιληπτοί οι σοβαροί κίνδυνοι για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των νέων».
Οι εκπαιδευτικοί, όπως είπαν τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ, διεκδικούν ουσιαστικό ρόλο στη διαδικασία διαμόρφωσης των σχολικών προγραμμάτων και σχολικών βιβλίων, με όποιες ευθύνες, όπως είπαν, συνεπάγεται αυτό.
Οι εκπαιδευτικοί θα παρουσιάσουν τις απόψεις τους για τα σχολικά βιβλία στο συνέδριο που θα οργανώσουν στα Χανιά της Κρήτης, ωστόσο, όπως ανέφεραν, η συντριπτική πλειοψηφία των βιβλίων είναι μετρίου επιπέδου και \ελάχιστα περνούν τη βάση με άριστα το 20\.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr