Honda: Νέο Accord

  • Επιθετική εξωτερική εμφάνιση
  • Χαμηλότερο και πιο φαρδύ αμάξωμα
  • Ποιοτικά υλικά και πιο πλούσιος εξοπλισμός
  • Κινητήρες 2,0 lt με 156 PS, 2,4 lt με 201 PS και 2,2 lt diesel με 150 PS
  • Μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σειριακό πέντε σχέσεων

Πιο επιθετικό σχεδιαστικά, περισσότερο σπορ οδηγικά και καλύτερο ποιοτικά είναι το νέο Accord, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Honda. Το ιαπωνικό μοντέλο είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο και διαθέτει βελτιωμένη οδική σ

Honda: Νέο Accord
  • Επιθετική εξωτερική εμφάνιση
  • Χαμηλότερο και πιο φαρδύ αμάξωμα
  • Ποιοτικά υλικά και πιο πλούσιος εξοπλισμός
  • Κινητήρες 2,0 lt με 156 PS, 2,4 lt με 201 PS και 2,2 lt diesel με 150 PS
  • Μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σειριακό πέντε σχέσεων

Πιο επιθετικό σχεδιαστικά, περισσότερο σπορ οδηγικά και καλύτερο ποιοτικά είναι το νέο Accord, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Honda. Το ιαπωνικό μοντέλο είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο και διαθέτει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.
Οι Ιάπωνες ωστόσο τονίζουν ότι το αυτοκίνητο παραμένει πρακτικό και λειτουργικό. Και για να υποστηρίξουν τον παραπάνω ισχυρισμό προβάλουν τον όγκο του χώρου αποσκευών, ο οποίος φθάνει τα 467 lt  και είναι ο καλύτερος στην κατηγορία του.
Τα μηχανικά σύνολα με τα οποία θα διατίθεται το νέο Accord πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5, οι οποίες θα εφαρμοστούν από τον Σεπτέμβριο του 2009. Ο μικρότερος κινητήρας είναι ένας 2λιτρος (i-VTEC) που αποδίδει 156 PS στις 6.300 rpm και έχει μικτή κατανάλωση 7,2 lt/100 km (βελτιωμένη κατά 0,5 lt/100 km). Ο μεγαλύτερος κινητήρας είναι αυτός των 2,4 lt με τους 201 PS (+11 PS) στις 7.000 rpm και τα 23,9 kgm στις 4.500 rpm, με μικτή κατανάλωση 8,8 lt/100 km. Επίσης, θα διατίθεται και ένα πετρελαιοκίνητο μοτέρ 2,2 lt (i-DTEC) με απόδοση 150 PS (+10 PS) στις 4.000 rpm και μέγιστη ροπή 35,7 kgm στις 2.000 rpm. Η μικτή κατανάλωση αυτού του κινητήρα είναι μόλις 5,6 lt/100 km. Όλα τα σύνολα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις ή με αυτόματο σειριακό πέντε σχέσεων με paddles αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.

   


Το νέο Accord, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι κατασκευασμένο με ποιοτικότερα υλικά στο εσωτερικό. Η καμπίνα ξεχωρίζει για τον σπορ χαρακτήρα της. Εκεί ξεχωρίζουν το τριάκτινο τιμόνι, το οποίο ρυθμίζεται ως προς το ύψος και την απόσταση, αλλά και τη διχρωμία του μαύρου και του ασημί που προσδίδει δυναμισμό.
Ο εξοπλισμός του νέου Accord είναι αναβαθμισμένος. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων CD-Player με 6πλό CD-Changer, ενισχυτή και συνολικά 10 ηχεία, αλλά και θύρα USB. Επιπλέον, διαθέτει εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης με φωνητική λειτουργία σε έξι γλώσσες και ενεργό cruise control, το οποίο διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Το ολοκαίνουριο Honda Accord θα διατίθεται σε sedan και station wagon (Tourer) εκδόσεις.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης