LIVE UPDATE
Τα μαύρα κουτιά του Airbus
Τα μαύρα κουτιά του Airbus
Τα «μαύρα κουτιά» του επιβατικού αεροπλάνου Airbus 330A της Air France είναι κατασκευασμένα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να αντέχουν στην πίεση του υπερκείμενου υδάτινου όγκου- έως του βάθους των 6.000 μέτρων- πάντως «μαύρο κουτί» ποτέ δεν ανασύρθηκε στην πράξη από ένα τόσο μεγάλο βάθος, όσο αυτό στο οποίο εικάζεται ότι βρίσκονται στον Ατλαντικό ωκεανό τα συντρίμμια του γαλλικού αεροπλάνου.
«Εντελώς θεωρητικώς, οι συσκευές εγγραφής όλων των παραμέτρων μιας πτήσης αντέχο
Τα «μαύρα κουτιά» του επιβατικού αεροπλάνου Airbus 330A της Air France είναι κατασκευασμένα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να αντέχουν στην πίεση του υπερκείμενου υδάτινου όγκου- έως του βάθους των 6.000 μέτρων- πάντως «μαύρο κουτί» ποτέ δεν ανασύρθηκε στην πράξη από ένα τόσο μεγάλο βάθος, όσο αυτό στο οποίο εικάζεται ότι βρίσκονται στον Ατλαντικό ωκεανό τα συντρίμμια του γαλλικού αεροπλάνου.
«Εντελώς θεωρητικώς, οι συσκευές εγγραφής όλων των παραμέτρων μιας πτήσης αντέχουν έως του βάθους των 6.000 μέτρων», τόνισε η κυρία Μαρτίν ντελ Μπονό, η εκπρόσωπος του γαλλικού οργανισμού που εποπτεύει στις επίσημες έρευνες για τα αεροπορικά δυστυχήματα, του BEA. «Στην πράξη, σε βάθος τόσο μεγάλο, όσο αυτό στο οποίο εικάζεται ότι είναι στον Ατλαντικό ωκεανό τα συντρίμμια του Airbus ποτέ κανένα μαύρο κουτί δεν έχει βρεθεί», τόνισε την ώρα που εκτιμάται ότι το βάθος αυτό κυμαίνεται πέριξ των 4.700 μέτρων (οι υπολογισμοί αυτοί ανήκουν στη γαλλική Ωκεανογραφική υπηρεσία--εδρεύει στη Βρέστη, στη δυτική Γαλλία).
«Κι έχουμε εν προκειμένω--εκτός του προβλήματος του βάθους-- να αντιμετωπίσουμε επιπλέον και την αλμυρότητα του ωκεανού, και τα ρεύματα και τη θερμοκρασία των νερών», όπως πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της ιδίας Υπηρεσίας, Πιέρ Ιβ Ντιπυί, τονίζοντας ότι «εάν τελικά εκπεμφθεί σήμα, τότε εμείς θα σπεύσουμε με υποβρύχια».
Τα «μαύρα κουτιά» είναι χρώματος πορτοκαλί στην πραγματικότητα... Ομως, λόγω αυτής της «μοιραίας» αποστολής τους, έχουν πολιτογραφηθεί «μαύρα».
Είναι δύο. Το πρώτο από αυτά καταγράφει παραμέτρους πτήσεις, ενώ το άλλο όλες τις συνομιλίες των πιλότων--μεταξύ τους και με τους πύργους ελέγχου, στη διαδρομή.
Αμφότερα τα «μαύρα κουτιά» έχουν ένα πολύ προστατευμένο τμήμα «Μνήμη», που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του συνολικού τους βάρους.
-Υπάρχει, βέβαια, το «προηγούμενο» του αιγυπτιακού επιβατικού αεριωθουμένου που κατέπεσε στην αρχή του 2004 στ ανοιχτά του θερέτρου Σαρμ -ελ Σέϊχ, το βάθος όμως όπου βρέθηκαν συντρίμμια του δεν υπερέβαινε τελικά τα 1.022 μέτρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα
«Εντελώς θεωρητικώς, οι συσκευές εγγραφής όλων των παραμέτρων μιας πτήσης αντέχο
Τα «μαύρα κουτιά» του επιβατικού αεροπλάνου Airbus 330A της Air France είναι κατασκευασμένα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να αντέχουν στην πίεση του υπερκείμενου υδάτινου όγκου- έως του βάθους των 6.000 μέτρων- πάντως «μαύρο κουτί» ποτέ δεν ανασύρθηκε στην πράξη από ένα τόσο μεγάλο βάθος, όσο αυτό στο οποίο εικάζεται ότι βρίσκονται στον Ατλαντικό ωκεανό τα συντρίμμια του γαλλικού αεροπλάνου.
«Εντελώς θεωρητικώς, οι συσκευές εγγραφής όλων των παραμέτρων μιας πτήσης αντέχουν έως του βάθους των 6.000 μέτρων», τόνισε η κυρία Μαρτίν ντελ Μπονό, η εκπρόσωπος του γαλλικού οργανισμού που εποπτεύει στις επίσημες έρευνες για τα αεροπορικά δυστυχήματα, του BEA. «Στην πράξη, σε βάθος τόσο μεγάλο, όσο αυτό στο οποίο εικάζεται ότι είναι στον Ατλαντικό ωκεανό τα συντρίμμια του Airbus ποτέ κανένα μαύρο κουτί δεν έχει βρεθεί», τόνισε την ώρα που εκτιμάται ότι το βάθος αυτό κυμαίνεται πέριξ των 4.700 μέτρων (οι υπολογισμοί αυτοί ανήκουν στη γαλλική Ωκεανογραφική υπηρεσία--εδρεύει στη Βρέστη, στη δυτική Γαλλία).
«Κι έχουμε εν προκειμένω--εκτός του προβλήματος του βάθους-- να αντιμετωπίσουμε επιπλέον και την αλμυρότητα του ωκεανού, και τα ρεύματα και τη θερμοκρασία των νερών», όπως πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της ιδίας Υπηρεσίας, Πιέρ Ιβ Ντιπυί, τονίζοντας ότι «εάν τελικά εκπεμφθεί σήμα, τότε εμείς θα σπεύσουμε με υποβρύχια».
Τα «μαύρα κουτιά» είναι χρώματος πορτοκαλί στην πραγματικότητα... Ομως, λόγω αυτής της «μοιραίας» αποστολής τους, έχουν πολιτογραφηθεί «μαύρα».
Είναι δύο. Το πρώτο από αυτά καταγράφει παραμέτρους πτήσεις, ενώ το άλλο όλες τις συνομιλίες των πιλότων--μεταξύ τους και με τους πύργους ελέγχου, στη διαδρομή.
Αμφότερα τα «μαύρα κουτιά» έχουν ένα πολύ προστατευμένο τμήμα «Μνήμη», που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του συνολικού τους βάρους.
-Υπάρχει, βέβαια, το «προηγούμενο» του αιγυπτιακού επιβατικού αεριωθουμένου που κατέπεσε στην αρχή του 2004 στ ανοιχτά του θερέτρου Σαρμ -ελ Σέϊχ, το βάθος όμως όπου βρέθηκαν συντρίμμια του δεν υπερέβαινε τελικά τα 1.022 μέτρα.
«Εντελώς θεωρητικώς, οι συσκευές εγγραφής όλων των παραμέτρων μιας πτήσης αντέχουν έως του βάθους των 6.000 μέτρων», τόνισε η κυρία Μαρτίν ντελ Μπονό, η εκπρόσωπος του γαλλικού οργανισμού που εποπτεύει στις επίσημες έρευνες για τα αεροπορικά δυστυχήματα, του BEA. «Στην πράξη, σε βάθος τόσο μεγάλο, όσο αυτό στο οποίο εικάζεται ότι είναι στον Ατλαντικό ωκεανό τα συντρίμμια του Airbus ποτέ κανένα μαύρο κουτί δεν έχει βρεθεί», τόνισε την ώρα που εκτιμάται ότι το βάθος αυτό κυμαίνεται πέριξ των 4.700 μέτρων (οι υπολογισμοί αυτοί ανήκουν στη γαλλική Ωκεανογραφική υπηρεσία--εδρεύει στη Βρέστη, στη δυτική Γαλλία).
«Κι έχουμε εν προκειμένω--εκτός του προβλήματος του βάθους-- να αντιμετωπίσουμε επιπλέον και την αλμυρότητα του ωκεανού, και τα ρεύματα και τη θερμοκρασία των νερών», όπως πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της ιδίας Υπηρεσίας, Πιέρ Ιβ Ντιπυί, τονίζοντας ότι «εάν τελικά εκπεμφθεί σήμα, τότε εμείς θα σπεύσουμε με υποβρύχια».
Τα «μαύρα κουτιά» είναι χρώματος πορτοκαλί στην πραγματικότητα... Ομως, λόγω αυτής της «μοιραίας» αποστολής τους, έχουν πολιτογραφηθεί «μαύρα».
Είναι δύο. Το πρώτο από αυτά καταγράφει παραμέτρους πτήσεις, ενώ το άλλο όλες τις συνομιλίες των πιλότων--μεταξύ τους και με τους πύργους ελέγχου, στη διαδρομή.
Αμφότερα τα «μαύρα κουτιά» έχουν ένα πολύ προστατευμένο τμήμα «Μνήμη», που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του συνολικού τους βάρους.
-Υπάρχει, βέβαια, το «προηγούμενο» του αιγυπτιακού επιβατικού αεριωθουμένου που κατέπεσε στην αρχή του 2004 στ ανοιχτά του θερέτρου Σαρμ -ελ Σέϊχ, το βάθος όμως όπου βρέθηκαν συντρίμμια του δεν υπερέβαινε τελικά τα 1.022 μέτρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα