F1-Ισπανία: Ταχύτεροι οι Μπάτον - Ρόσμπεργκ στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Φινλανδός ακόμη μια φορά πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές
- Σημάδια βελτίωσης της Renault
- Πολύ δυνατές Toyota – Red Bull
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο στις 14:15 από την τηλεόραση του ANT1
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Μπάτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο λίγο πριν τη λήξη της μιάμισης ώρας χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Παρότι οι περισσότερες ομάδες είχαν προς δοκιμή νέα αεροδυναμικά πακέτα καμία δε βγήκε
- Ο Φινλανδός ακόμη μια φορά πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές
- Σημάδια βελτίωσης της Renault
- Πολύ δυνατές Toyota – Red Bull
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο στις 14:15 από την τηλεόραση του ANT1
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Μπάτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο λίγο πριν τη λήξη της μιάμισης ώρας χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Παρότι οι περισσότερες ομάδες είχαν προς δοκιμή νέα αεροδυναμικά πακέτα καμία δε βγήκε στην πίστα το πρώτο μισάωρο αποφεύγοντας τους γύρους στη σκονισμένη πίστα. Αυτός που τελικά άνοιξε την περίοδο ήταν ο Σεμπαστιάν Μπουρντέ.
Ο Τρούλι σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του με την σκληρή γόμα. Η Bridgestone έχει φέρει στη διάθεση των ομάδων στη Βαρκελώνη τη μαλακή και τη σκληρή γόμα από την γκάμα της.
Χρειάστηκε βοήθεια για να βγει από την αμμοπαγίδα ο Πικέ
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι Williams – Toyota έκαναν το 1-2 με το Ρόσμπεργκ να σημειώνει το ταχύτερο χρόνο ημέρας. Ο προσπάθειες και των δυο οδηγών της βρετανικής ομάδας έγιναν με λίγα καύσιμα και τη μαλακή γόμα. Το ίδιο στήσιμο είχε και ο Αλόνσο που πλασαρίστηκε στην 3η θέση. Θεωρούμε βέβαιο ότι ο Ισπανός θα προσπαθήσει αύριο για την pole position, επίδοση που δεν είναι απίθανο να έρθει.
Δύσκολα τα πράγματα για τις BMW που δεν «πετάνε»
Στην McLaren είχαν μεγάλες προσδοκίες από την αναβάθμιση του πακέτου αλλά οι επιδόσεις της ΜΡ4/24 στην πίστα ήταν απογοητευτικές: «Αυτή είναι η πραγματική μας ταχύτητα» είπε ο Χάμιλτον μετά το τέλος των δοκιμών.
Ο Σούτιλ είχε πρόβλημα στη 2η περίοδο με το φορτίο καυσίμου ο Μποεμί με τα φρένα. Άγνωστο τι δοκίμαζαν οι Toyota και πήγαν τόσο αργά το απόγευμα.
Συνολικά σήμερα:
A ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:21.799 |
| 21 | ||
2 | 1:22.154 | 0.355 | 30 | ||
3 | 1:22.221 | 0.422 | 24 | ||
4 | 1:22.658 | 0.859 | 14 | ||
5 | 1:22.659 | 0.860 | 24 | ||
6 | 1:22.667 | 0.868 | 26 | ||
7 | 1:22.753 | 0.954 | 24 | ||
8 | 1:22.828 | 1.029 | 29 | ||
9 | 1:22.855 | 1.056 | 15 | ||
10 | 1:22.859 | 1.060 | 24 | ||
11 | 1:22.873 | 1.074 | 20 | ||
12 | 1:22.934 | 1.135 | 25 | ||
13 | 1:22.959 | 1.160 | 24 | ||
14 | 1:23.077 | 1.278 | 21 | ||
15 | 1:23.088 | 1.289 | 30 | ||
16 | 1:23.089 | 1.290 | 25 | ||
17 | 1:23.157 | 1.358 | 18 | ||
18 | 1:23.185 | 1.386 | 31 | ||
19 | 1:23.522 | 1.723 | 17 | ||
20 | 1:23.536 | 1.737 | 19 |
Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:21.588 |
| 43 | ||
2 | 1:21.740 | 0.152 | 40 | ||
3 | 1:21.781 | 0.193 | 36 | ||
4 | 1:21.843 | 0.255 | 39 | ||
5 | 1:22.027 | 0.439 | 37 | ||
6 | 1:22.052 | 0.464 | 35 | ||
7 | 1:22.082 | 0.494 | 45 | ||
8 | 1:22.349 | 0.761 | 26 | ||
9 | 1:22.571 | 0.983 | 17 | ||
10 | 1:22.599 | 1.011 | 40 | ||
11 | 1:22.615 | 1.027 | 30 | ||
12 | 1:22.670 | 1.082 | 32 | ||
13 | 1:22.809 | 1.221 | 31 | ||
14 | 1:22.876 | 1.288 | 29 | ||
15 | 1:22.878 | 1.290 | 35 | ||
16 | 1:22.948 | 1.360 | 40 | ||
17 | 1:23.173 | 1.585 | 39 | ||
18 | 1:23.360 | 1.772 | 46 | ||
19 | 1:23.623 | 2.035 | 47 | ||
20 | no time |
| 0 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr