Από ό,τι φαίνεται όλοι αγοράζουν εσώρουχα αυτή τη στιγμή

2020_03_28_11_57_10_6345a48e124558af30370ffbdea06587-683x1024

Εσώρουχα σε παστέλ αποχρώσεις και ρομαντικά μοτίβα για τις μέρες στο σπίτι

Εάν υπάρχει ένα πράγμα που έχει αποδείξει το Instagram τις τελευταίες εβδομάδες, είναι ότι κρύβουμε όλοι ένα σεφ και έναν αρτοποιό μέσα μας. Με περισσότερο χρόνο στα χέρια μας, είναι φυσικό να βλέπουμε μια ανοδική τάση στις δραστηριότητες αυτές – πράγματα για τα οποία συνήθως δεν έχουμε χρόνο, είτε πρόκειται για το μαγείρεμα ενός γεύματος τριών πιάτων είτε για το ψήσιμο ψωμιού. Και παρόλο που το Instagram είναι ένας καλός τρόπος για να καταλάβουμε τι κάνουν όλοι στην κουζίνα, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο μας δίνουν μια ιδέα για το τι κάνουν οι άνθρωποι όταν δεν κάνουν δημοσιεύεσεις στα social media.

Ο δείκτης αγορών Lyst αποκαλύπτει σε πραγματικό χρόνο τις αναζητήσεις όσο “Μένουμε σπίτι” για να δούμε πώς ο νέος κορωνοϊός επηρεάζει τις ηλεκτρονικές συνήθειες αγορών μας. Όπως θα περίμενε κανείς, σημειώθηκε μείωση στις αναζητήσεις για προϊόντα πρώτης ανάγκης που σχετίζονται με την εργασία, όπως τσάντες και φορέματα, με άνετα κομμάτια, όπως τα sneakers και τα κολάν, και πιο σέξι προϊόντα όπως τα εσώρουχα να σημειώνουν άνοδο.

Διάβασε περισσότερα στο  marieclaire.gr

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης