Εργασιακή Αναβλητικότητα: Πού οφείλεται και πώς μπορούμε να τη διαχειριστούμε;

Εργασιακή Αναβλητικότητα: Πού οφείλεται και πώς μπορούμε να τη διαχειριστούμε;

Η αναβλητική συμπεριφορά στην εργασία μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Πώς θα την αντιμετωπίσεις; Η κοινωνιολόγος Μαρία Λυκούση, απαντά.

thought-catalog-UK78i6vK3sc-unsplash
Οι περισσότεροι/ες από εμάς έχουμε βρεθεί σε εργασιακά περιβάλλοντα, όπου έπρεπε να συνεργαστούμε με συναδέλφους/ισσες, οι οποίοι/ες είχαν να διεκπεραιώσουν μια εργασία και την ολοκλήρωναν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.

Ίσως, σε κάποιες περιπτώσεις να είμαστε και εμείς αυτός ο τύπος του/ης συνεργάτη/ισας. Για ποιο λόγο, όμως, κάποιοι/ες από εμάς ολοκληρώνουμε τις αρμοδιότητες μας άμεσα και γρήγορα, ενώ κάποιοι/ες άλλοι/ες εξαντλούν όλο το χρονικό περιθώριο, που τους δίνεται, μέχρι να τις διεκπεραιώσουν; Είναι αργοί/ες; Είναι ράθυμοι/ες; Ή μήπως είναι αναβλητικοί/ες;

Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης