Η τυποποιημένη αισθητική του Instagram, έλαβε τέλος

instagram

Η εμφάνιση που έγινε διάσημη από την πλατφόρμα δεν είναι πια αποδεχτή...

Tο Instagram έχει αυξηθεί σε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες και όλο αυτό τον καιρό εισήγαγε μια πολύ ιδιαίτερη αισθητική: φωτεινούς τοίχους, τέλεια διατεταγμένα φαγητά και avocado toast, ιδιαίτερη αισθητική κλπ. Οι φωτογραφίες που παίζουν σε αυτές τις τάσεις αποδίδουν τόσο καλά στο Instagram, που η εμφάνιση έγινε συνώνυμη με την ίδια την πλατφόρμα κι έπειτα έγινε διάσημη στον ευρύτερο κόσμο.

Κανένας δεν έχει αξιοποιήσει τη δημοτικότητα αυτής της αισθητικής περισσότερο από τους influencers. Όμως, κάθε τάση έχει διάρκεια ζωής και όσο γρήγορα το Instagram εισήγαγε ροζ τοίχους και παστέλ macaroons, τόσο γρήγορα τις απορρίπτει. Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης