Το ξεκαθάρισμα της Διαμαντάκου, η αναμονή για Μουτσινά και τα νούμερα
Δηλώσεις, σχόλια, ανατροπές και πολλά ερωτηματικά σαρώνουν το τηλεοπτικό πεδίο
Αφροδίτη Γραμμέλη
Ούτε βήμα πίσω. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της συνέντευξης που παραχώρησε η εξαιρετική συνάδελφος Πόπη Διαμαντάκου στην Lifo και στον μετρ των συνεντεύξεων, Γιάννη Πανταζόπουλο. Με αφορμή τις τελευταίες αναρτήσεις της, οι οποίες προκάλεσαν αναταράξεις και λειτούργησαν αποκαλυπτικά για τις καλλιτεχνικές κλίκες και την αδυναμία πολλών να αποδεχτούν την κριτική που δεν βολεύει τα ώτα τους και την δημόσια εικόνα η οποία τσαλακώνεται με επιχειρήματα, μίλησε για όλα. Φυσικά και δεν συμφωνώ με πολλά απ’ όσα κρίνει και σχολιάζει.
Αυτό άλλωστε συνιστά αναμενόμενο αν όχι δεδομένο και για την ίδια αλλά και για την ιδιοσυγκρασία μιας τηλεκριτικού που παραμένει ασυμβίβαστη. Κι αν μετά από χρόνια έχουμε συνηθίσει την τακτική της οπισθοχώρησης και της αναδίπλωσης, όταν οι επιθέσεις είναι πολλές και μαζικές, εκείνη απέδειξε για μία ακόμη φορά πως δεν ιδρώνει το αυτί της. Κυρίως η πένα της. Αξιέ-παι(ε)νη.
Η Πόπη Διαμαντάκου
Κάποια στιγμή ας αποφασίσει ο Νίκος Μουτσινάς και ο Alpha τι πραγματικά θέλουν. Και αν πραγματικά το θέλουν. Γιατί στην τηλεόραση το «με το ζόρι παντρειά» κλωτσάει…
Η εκπομπή «Οπου υπάρχει Ελλάδα» στον ΣΚΑΪ είναι μία δημοσιογραφική προσπάθεια διαφορετική, η οποία απαιτεί χρόνο προκειμένου να γίνει συνήθεια, αν γίνει. Είναι μία άλλη προσέγγιση της επικαιρότητας εκτός των αττικών συνόρων και αυτό από μόνο του είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό. Αρκεί όμως και οι παρουσιαστές του, να χαλαρώσουν λιγάκι την εικόνα τους. Δείχνει μια ωραία οικειότητα η απλότητα. Είναι μία εκπομπή στην οποία γίνεται πολλή δουλειά και πραγματικά πιστεύω ότι θέλει λίγο χρόνο και θα βρει την θέση που της αξίζει και που είναι ψηλά.
Αμφίρροπη η μάχη για τα σίριαλ που επέστρεψαν στο prime time. Είναι πολύ νωρίς για τα συμπεράσματα του β’ μισού, αλλά αξιοσημείωτη η άνοδος του «Αγιου Ερωτα» με 960 χιλιάδες τηλεθεατές και πολύ υψηλά νούμερα σε σύνολο και δυναμικό κοινό. Η δυναμική των διορθωτικών κινήσεων είναι πλέον αυταπόδεικτη. Και αν αυτό συμβαίνει στον Alpha στην μυθοπλασία γιατί να μην συμβεί και «Βραδιάτικα»;
Κλείσιμο
Εκπλήσσει ο Αιμίλιος Χειλάκης τελευταία με τις τοποθετήσεις του. Μία εξ αυτών σήμερα στο «Πρωινό Σουσού», όπου μεταξύ άλλων είπε πως «οι Πανθέοι ήταν μια εξαιρετική δουλειά, η οποία νομίζω πως παίχτηκε σε λάθος μέρος. Δηλαδή ήταν σ’ ένα κανάλι, το οποίο δεν ήξερε να διαχειριστεί τη μυθοπλασία. Ένα κανάλι, το οποίο ξέρει από ριάλιτι, τα οποία αυτοδιαφημίζονται γιατί είναι κάθε μέρα στις πρωινές εκπομπές, όταν φτιάξει μια σειρά μυθοπλασίας, χρειάζεται διαφήμιση». Λυπάμαι, αλλά ποτέ και σε κανένα κανάλι το κοινό δεν πείστηκε από την διαφήμιση του προϊόντος. Το περιεχόμενο και η ποιότητα πείθουν. Και με ντουντούκα να βγεις και να φωνάζεις, αν δεν αρέσει κάτι, δεν θα το δει ο κόσμος.
Θα συμφωνήσω με την Πόπη Διαμαντάκου με όσα είπε και έγραψε για την σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας». Η υποψηφιότητα σε κάποιο φεστιβάλ δεν διασφαλίζει ούτε την ποιότητα ούτε την αποδοχή του κοινού. Το οποίο αυτή την εβδομάδα έπαιξε «3,2,1» με την σειρά στον πίνακα τηλεθέασης.
Κουίζ: Ποια παρουσιάστρια κάνει κουίζ τον εαυτό της;