Επανεκκίνηση της αγοράς!

Επανεκκίνηση της αγοράς!

Λίγο πριν από την εκκίνηση του μέτρου της απόσυρσης οι εργαζόμενοι αλλά και οι άνθρωποι που επιχειρούν στην αγορά προσπαθούν να αποτάξουν το 2010 και να σβήσουν από τη μνήμη τους (και την τσέπη τους) τις συνέπειες αυτής της χρονιάς. Τίποτα πλέον δεν θα είναι όπως πρώτα, όταν η Ελλάδα έκανε 280.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον χρόνο.
Η αγορά μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εξαναγκάστηκε σε μια βίαιη επανεκκίνηση αλλάζοντας εντελώς τα δεδομένα, από τις εκθέσεις και τα συνεργεία μέχρι τις διοικήσεις και τους ιδιοκτήτες και από τις τράπεζες που χρηματοδοτούν μέχρι και αυτούς που δημοσιογραφούν στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ.

Πλέον οι πωλητές βλέπουν με άλλο μάτι τους πελάτες που εισέρχονται στην έκθεση. Πρακτικές να κατευθυνθεί ο πελάτης-πρόβατο προς μια συγκεκριμένη επιλογή με το μεγαλύτερο κέρδος για την εταιρεία είναι πλέον παρελθόν. Ο πελάτης επιλέγει και ο πωλητής, με σεβασμό στην επιλογή του, τον ενημερώνει όσο πιο αναλυτικά μπορεί. Το χρήμα πλέον είναι πιο πολύτιμο…

Ομοίως και στο σινάφι μας. Είμαστε εδώ για να υπηρετούμε τον αναγνώστη ακροατή - τηλεθεατή. Αυτός, πλέον, αναγνωρίζει ποιος δημοσιογράφος και ποιο έντυπο υπηρετεί τον ίδιο και ποιο επιχειρηματικά συμφέροντα. Καταλαβαίνει απόλυτα ποιος του σερβίρει μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου εταιρειών και ποιος δημοσιογραφεί πραγματικά. Βαρύγδουπα, μεγάλα κείμενα που αναλύουν -έτσι ξαφνικά- χρηματοδοτικό πρόγραμμα μιας εταιρείας, αν μη τι άλλο, βάζουν σε υποψίες τον ψαγμένο πλέον αναγνώστη. Δεν λέω, να ενημερώσεις για ένα ωραίο χρηματοδοτικό, αλλά αυτό μπορεί να γίνει σε δέκα αράδες.

Τα δεδομένα άλλαξαν, έστω και βίαια στην αγορά αυτοκινήτου. Και όποιος δεν το έχει αντιληφθεί αυτό, απλώς είναι με το ένα πόδι στην έξοδο από την αγορά και δεν το έχει ακόμη καταλάβει…

Επανεκκίνηση της αγοράς!
Λίγο πριν από την εκκίνηση του μέτρου της απόσυρσης οι εργαζόμενοι αλλά και οι άνθρωποι που επιχειρούν στην αγορά προσπαθούν να αποτάξουν το 2010 και να σβήσουν από τη μνήμη τους (και την τσέπη τους) τις συνέπειες αυτής της χρονιάς. Τίποτα πλέον δεν θα είναι όπως πρώτα, όταν η Ελλάδα έκανε 280.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον χρόνο. Η αγορά μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εξαναγκάστηκε σε μια βίαιη επανεκκίνηση αλλάζοντας εντελώς τα δεδομένα, από τις εκθέσεις και τα συνεργεία μέχρι τις διοικήσεις και τους ιδιοκτήτες και από τις τράπεζες που χρηματοδοτούν μέχρι και αυτούς που δημοσιογραφούν στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ.

Πλέον οι πωλητές βλέπουν με άλλο μάτι τους πελάτες που εισέρχονται στην έκθεση. Πρακτικές να κατευθυνθεί ο πελάτης-πρόβατο προς μια συγκεκριμένη επιλογή με το μεγαλύτερο κέρδος για την εταιρεία είναι πλέον παρελθόν. Ο πελάτης επιλέγει και ο πωλητής, με σεβασμό στην επιλογή του, τον ενημερώνει όσο πιο αναλυτικά μπορεί. Το χρήμα πλέον είναι πιο πολύτιμο…

Ομοίως και στο σινάφι μας. Είμαστε εδώ για να υπηρετούμε τον αναγνώστη ακροατή - τηλεθεατή. Αυτός, πλέον, αναγνωρίζει ποιος δημοσιογράφος και ποιο έντυπο υπηρετεί τον ίδιο και ποιο επιχειρηματικά συμφέροντα. Καταλαβαίνει απόλυτα ποιος του σερβίρει μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου εταιρειών και ποιος δημοσιογραφεί πραγματικά. Βαρύγδουπα, μεγάλα κείμενα που αναλύουν -έτσι ξαφνικά- χρηματοδοτικό πρόγραμμα μιας εταιρείας, αν μη τι άλλο, βάζουν σε υποψίες τον ψαγμένο πλέον αναγνώστη. Δεν λέω, να ενημερώσεις για ένα ωραίο χρηματοδοτικό, αλλά αυτό μπορεί να γίνει σε δέκα αράδες.

Τα δεδομένα άλλαξαν, έστω και βίαια στην αγορά αυτοκινήτου. Και όποιος δεν το έχει αντιληφθεί αυτό, απλώς είναι με το ένα πόδι στην έξοδο από την αγορά και δεν το έχει ακόμη καταλάβει…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης