Γιατί η Τίνα φρενάρει την απόσυρση

Γιατί η Τίνα φρενάρει την απόσυρση

Ως… φαντάροι μετρούν αντίστροφα τις ημέρες έναρξης της διαδικασίας της απόσυρσης οι άνθρωποι της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου. Στην αντίπερα όχθη, η κυβέρνηση κινείται με τους γνώριμους νωχελικούς ρυθμούς, ενώ η αγορά αυτοκινήτου κατρακυλά και οι απολύσεις συνεχίζονται, με το 17% του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς να έχει ήδη χαθεί…
Σε λίγες ημέρες συμπληρώνεται ένας μήνας από την ανακοίνωση της κυβέρνησης για την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης των αυτοκινήτων δωδεκαετίας και πάνω, ως μέτρο στήριξης της κατεστραμμένης εγχώριας αγοράς (και των δημοσιονομικών εσόδων), αλλά και ως ένα πράσινο μέτρο ανανέωσης του στόλου της χώρας. Η αγορά αυτοκινήτου είχε υποδεχτεί θετικά το μέτρο της απόσυρσης, με τους ανθρώπους της να τονίζουν στους ιθύνοντες των υπουργείων ότι η διαδικασία πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, αφού πολλές επιχειρήσεις είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Μάλιστα πριν από τις γιορτές το «ΘΕΜΑ» είχε επικοινωνήσει με ανθρώπους των εμπλεκόμενων υπουργείων, οι οποίοι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι στα τέλη Δεκεμβρίου θα είχε ξεκινήσει η απόσυρση.
Ηδη βρισκόμαστε στα μέσα Ιανουαρίου και, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί η διαδικασία της απόσυρσης, αλλά και κάποιες ακόμα λεπτομέρειες. Δυστυχώς και αυτή η κυβέρνηση δείχνει να κινείται στους νωχελικούς ρυθμούς που κινούνταν και η κυβέρνηση Καραμανλή, η οποία, θυμίζουμε, εξήγγειλε το μέτρο της απόσυρσης τον Ιούλιο του 2009 και ξεκίνησε τη διαδικασία τον Οκτώβριο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, από τα τρία υπουργεία (Οικονομικών, Μεταφορών και Περιβάλλοντος) τα οποία θα πρέπει να υπογράψουν τη σχετική υπουργική απόφαση για να ξεκινήσει η διαδικασία, μόνο το Οικονομικών και το Μεταφορών έχουν ορίσει τους ανθρώπους που θα μελετήσουν τις διαδικασίες και θα συντάξουν το τελικό κείμενο που θα κληθούν να υπογράψουν οι υπουργοί. Το Περιβάλλοντος, για άλλη μια φορά, απέχει χαρακτηριστικά από όλη τη διαδικασία, σνομπάροντας ουσιαστικά την απόφαση της κυβέρνησης για απόσυρση.
Οπως είχε αποκαλύψει το «ΘΕΜΑ» από τον Μάιο, η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη έλεγε «όχι» στο μέτρο της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων, μέχρι που την υπόθεση πήρε στα χέρια του ο πρωθυπουργός. Την απόφαση την πήρε ο ίδιος ως την πιο ενδεδειγμένη τόσο για την ενίσχυση της συγκεκριμένης αγοράς των 90.000 εργαζομένων όσο και για την πλέον ουσιαστική κίνηση για την προστασία του περιβάλλοντος.
Αλλωστε το μέτρο αυτό έχει υιοθετηθεί από όλες τις χώρες της Ε.Ε.
Οπως και να έχει, με τα δύο εκ των τριών υπουργείων να εργάζονται πλέον εντατικά στις λεπτομέρειες της απόσυρσης, υπάρχει αισιοδοξία στην αγορά ότι αυτή θα ξεκινήσει στα τέλη του μήνα ή το πολύ αρχές Φεβρουαρίου, εφόσον βέβαια υπογράψει και η κυρία Μπιρμπίλη την κοινή υπουργική απόφαση. Ο Ιανουάριος μπορεί να χάθηκε, όμως οι υπόλοιποι έντεκα μήνες εκτιμάται ότι θα είναι καλοί για την αγορά, αφού το ενδιαφέρον του κόσμου να αποσύρει το αυτοκίνητό του δείχνει έντονο.

Αιδώς, Αχρείοι!
Ως… φαντάροι μετρούν αντίστροφα τις ημέρες έναρξης της διαδικασίας της απόσυρσης οι άνθρωποι της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου. Στην αντίπερα όχθη, η κυβέρνηση κινείται με τους γνώριμους νωχελικούς ρυθμούς, ενώ η αγορά αυτοκινήτου κατρακυλά και οι απολύσεις συνεχίζονται, με το 17% του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς να έχει ήδη χαθεί…
Σε λίγες ημέρες συμπληρώνεται ένας μήνας από την ανακοίνωση της κυβέρνησης για την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης των αυτοκινήτων δωδεκαετίας και πάνω, ως μέτρο στήριξης της κατεστραμμένης εγχώριας αγοράς (και των δημοσιονομικών εσόδων), αλλά και ως ένα πράσινο μέτρο ανανέωσης του στόλου της χώρας. Η αγορά αυτοκινήτου είχε υποδεχτεί θετικά το μέτρο της απόσυρσης, με τους ανθρώπους της να τονίζουν στους ιθύνοντες των υπουργείων ότι η διαδικασία πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, αφού πολλές επιχειρήσεις είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Μάλιστα πριν από τις γιορτές το «ΘΕΜΑ» είχε επικοινωνήσει με ανθρώπους των εμπλεκόμενων υπουργείων, οι οποίοι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι στα τέλη Δεκεμβρίου θα είχε ξεκινήσει η απόσυρση.
Ηδη βρισκόμαστε στα μέσα Ιανουαρίου και, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί η διαδικασία της απόσυρσης, αλλά και κάποιες ακόμα λεπτομέρειες. Δυστυχώς και αυτή η κυβέρνηση δείχνει να κινείται στους νωχελικούς ρυθμούς που κινούνταν και η κυβέρνηση Καραμανλή, η οποία, θυμίζουμε, εξήγγειλε το μέτρο της απόσυρσης τον Ιούλιο του 2009 και ξεκίνησε τη διαδικασία τον Οκτώβριο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, από τα τρία υπουργεία (Οικονομικών, Μεταφορών και Περιβάλλοντος) τα οποία θα πρέπει να υπογράψουν τη σχετική υπουργική απόφαση για να ξεκινήσει η διαδικασία, μόνο το Οικονομικών και το Μεταφορών έχουν ορίσει τους ανθρώπους που θα μελετήσουν τις διαδικασίες και θα συντάξουν το τελικό κείμενο που θα κληθούν να υπογράψουν οι υπουργοί. Το Περιβάλλοντος, για άλλη μια φορά, απέχει χαρακτηριστικά από όλη τη διαδικασία, σνομπάροντας ουσιαστικά την απόφαση της κυβέρνησης για απόσυρση.
Οπως είχε αποκαλύψει το «ΘΕΜΑ» από τον Μάιο, η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη έλεγε «όχι» στο μέτρο της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων, μέχρι που την υπόθεση πήρε στα χέρια του ο πρωθυπουργός. Την απόφαση την πήρε ο ίδιος ως την πιο ενδεδειγμένη τόσο για την ενίσχυση της συγκεκριμένης αγοράς των 90.000 εργαζομένων όσο και για την πλέον ουσιαστική κίνηση για την προστασία του περιβάλλοντος.
Αλλωστε το μέτρο αυτό έχει υιοθετηθεί από όλες τις χώρες της Ε.Ε.
Οπως και να έχει, με τα δύο εκ των τριών υπουργείων να εργάζονται πλέον εντατικά στις λεπτομέρειες της απόσυρσης, υπάρχει αισιοδοξία στην αγορά ότι αυτή θα ξεκινήσει στα τέλη του μήνα ή το πολύ αρχές Φεβρουαρίου, εφόσον βέβαια υπογράψει και η κυρία Μπιρμπίλη την κοινή υπουργική απόφαση. Ο Ιανουάριος μπορεί να χάθηκε, όμως οι υπόλοιποι έντεκα μήνες εκτιμάται ότι θα είναι καλοί για την αγορά, αφού το ενδιαφέρον του κόσμου να αποσύρει το αυτοκίνητό του δείχνει έντονο.


Κλείσιμο


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης