Διεθνής εβδομάδα μόδας στο Βερολίνο

Διεθνής εβδομάδα μόδας στο Βερολίνο

«Ψωμί και βούτυρο» ονομάζεται η διεθνής έκθεση μόδας, την οποία φιλοξενεί αυτές τις ημέρες η γερμανική πρωτεύουσα. Μάλιστα, όπως υποστηρίζει δημοσίευμα της ιστοσελίδας της Ντόιτσε Βέλε, στο θέμα αυτό, το Βερολίνο αναμετράται πλέον ισότιμα με το Μιλάνο, το Παρίσι αλλά και τη Νέα Υόρκη.

Διεθνής εβδομάδα μόδας στο Βερολίνο
«Ψωμί και βούτυρο» ονομάζεται η διεθνής έκθεση μόδας, την οποία φιλοξενεί αυτές τις ημέρες η γερμανική πρωτεύουσα. Μάλιστα, όπως υποστηρίζει δημοσίευμα της ιστοσελίδας της Ντόιτσε Βέλε, στο θέμα αυτό, το Βερολίνο αναμετράται πλέον ισότιμα με το Μιλάνο, το Παρίσι αλλά και τη Νέα Υόρκη.

Ανάλογη είναι και η άποψη του διευθυντή πωλήσεων της αμερικανικής εταιρείας William Rust (συμμετέχει για 4η φορά στην έκθεση), Μανχάταν Πέρι: «Η έκθεση είναι σημαντική διότι η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη αγορά στην Ευρώπη. Και το Βερολίνο είναι σίγουρα από τις πιο ενδιαφέρουσες πόλεις, κυρίως σε ό,τι αφορά στη μόδα στη Γερμανία».

Η γερμανική αγορά, άλλωστε, είναι ενδιαφέρουσα, όχι μόνο σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις στο εσωτερικό αλλά και για εκείνες σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Για παράδειγμα, η εταιρεία Rust παρουσιάζει έξι συλλογές το χρόνο και, κυρίως, νεανικά άνετα ρούχα, τα οποία προσαρμόζονται, τόσο στο σωματότυπο της μικροκαμωμένης Ασιάτισσας, όσο και της πιο ευτραφούς Αμερικανίδας.


    Σημαντική πηγή εσόδων για το δήμο

Κλείσιμο
«Πιστεύω πως στη νεανική - κυρίως - μόδα το Βερολίνο έχει να παρουσιάσει πολλά. Ανήκει στις τρεις πιο σημαντικές εκθέσεις του κόσμου», υποστήριξε, από την πλευρά του, ο Τόρστεν Βίντρτζικ, εκπροσωπώντας τον τομέα του μάρκετινγκ του δήμου της γερμανικής πρωτεύουσας.

Είναι χαρακτηριστικό πως τα ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων είναι κλεισμένα εδώ και καιρό. Περί τους 80.000 άνθρωποι του χώρου αλλά και εκατοντάδες δημοσιογράφοι μόδας κυκλοφορούν στους δρόμους του Βερολίνου. Αυτές τις ημέρες, τα έσοδα του δήμου υπολογίζεται πως θα ανέλθουν γύρω στα 20 εκατομμύρια ευρώ.

Ανάλογες είναι και οι επισημάνσεις του υπεύθυνου πωλήσεων της ολλανδικής εταιρείας «G Star Raw» (κάνει ετήσιο τζίρο περί το 1 δισεκατομμύριο δολάρια), Σουμπχανκάρ Ρέι: «Πιστεύω πως το Βερολίνο, τα 10 τελευταία χρόνια, έχει ξαναγεννηθεί και είναι κέντρο πολιτισμού και δημιουργίας. Οι άνθρωποι εδώ με εμπνέουν. Είναι ένα ωραίος τόπος για πνευματική τροφή».

Δυνατή μουσική, μοντέρνα σχέδια, σκισμένα τζιν, με στενά μπλουζάκια και φαρδιές ζώνες, συνδυασμένα με άνετο και… ολίγον αφ’ υψηλού ύφος, προσπαθούν να προσελκύσουν τα βλέμματα και τα πορτοφόλια των αγοραστών. Άλλωστε, η νεανική μόδα, όσο αντισυμβατική και να φαίνεται, παίζεται με τους ίδιους κανόνες, όπως και η υπόλοιπη.

    

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης