Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Γιατί οι νέοι κάνουν μποϊκοτάζ στην Abercrombie & Fitch
Γιατί οι νέοι κάνουν μποϊκοτάζ στην Abercrombie & Fitch
Θύμα μποϊκοτάζ (και μάλιστα μεγάλων διαστάσεων) έχει πέσει το τελευταίο διάστημα η γνωστή εταιρία ρούχων Abercrombie & Fitch, καθώς μετά από την αναπαραγωγή της «ρατσιστικής» δήλωσης του ιδιοκτήτη της φίρμας, οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα.
Θύμα μποϊκοτάζ (και μάλιστα μεγάλων διαστάσεων) έχει πέσει το τελευταίο διάστημα η γνωστή εταιρία ρούχων Abercrombie & Fitch, καθώς μετά από την αναπαραγωγή της «ρατσιστικής» δήλωσης του ιδιοκτήτη της φίρμας, οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα.
Πιο συγκεκριμένα, ο Mike Jeffries είχε δηλώσει παλαιότερα ότι η συγκεκριμένη εταιρία ρούχων απευθύνεται στο «in» κοινό, το κοινό που ξεχωρίζει και είναι δημοφιλές για τις επιλογές του.
«Σε κάθε σχολείο υπάρχουν τα δημοφιλή και cool παιδιά, και αυτά που δεν είναι τόσο cool. Ειλικρινά, απευθυνόμαστε στα cool παιδιά. Εμείς συμβαδίζουμε με τον ελκυστικό νέο, που έχει πολλούς φίλους και... ύφος. Πολλοί δεν ανήκουν στα ρούχα μας γιατί απλά δεν μπορούν. Θέτουμε περιορισμούς; Απόλυτα! Οι εταιρίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στοχεύουν σε όλα τα κοινά: νέους, γέρους, χοντρούς, κοκαλιάρηδες. Αλλά τότε γίνεσαι πραγματικά «μαζικός». Μπορεί να μην αποκλείεις κανέναν, αλλά δεν ικανοποιείς και κανέναν».
Η προκλητική αυτή δήλωση του κυρίου Abercrombie εξαγρίωσε πλήθος αγοραστών, ανάμεσά τους και πολλούς celebrities, ενώ παρά τη δημόσια συγγνώμη του μέσω facebook, ο πόλεμος εναντίον της εταιρίας συνεχίστηκε.
Tην Τετάρτη γκρουπ εφήβων ακτιβιστών κατέφθασε στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, στo Oχάιο, όπου συζήτησε με το επιτελείο της για δύο ώρες. Οι νεαροί διαμαρτυρόμενοι απαίτησαν από την Αbercrombie να αναθεωρήσει τη θέση της σχετικά με τους περιορισμούς που αφορούν στο μέγεθος, να μειώσει την κραυγαλέα σεξουαλικότητα των διαφημίσεών της και να εστιάσει στους τρόπους που θα βοηθήσουν τα παιδιά να καταπολεμήσουν τις αναιδείς συμπεριφορές που υφίστανται στα σχολεία.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, οι εκπρόσωποι της εταιρίας δήλωσαν:
Πιο συγκεκριμένα, ο Mike Jeffries είχε δηλώσει παλαιότερα ότι η συγκεκριμένη εταιρία ρούχων απευθύνεται στο «in» κοινό, το κοινό που ξεχωρίζει και είναι δημοφιλές για τις επιλογές του.
«Σε κάθε σχολείο υπάρχουν τα δημοφιλή και cool παιδιά, και αυτά που δεν είναι τόσο cool. Ειλικρινά, απευθυνόμαστε στα cool παιδιά. Εμείς συμβαδίζουμε με τον ελκυστικό νέο, που έχει πολλούς φίλους και... ύφος. Πολλοί δεν ανήκουν στα ρούχα μας γιατί απλά δεν μπορούν. Θέτουμε περιορισμούς; Απόλυτα! Οι εταιρίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στοχεύουν σε όλα τα κοινά: νέους, γέρους, χοντρούς, κοκαλιάρηδες. Αλλά τότε γίνεσαι πραγματικά «μαζικός». Μπορεί να μην αποκλείεις κανέναν, αλλά δεν ικανοποιείς και κανέναν».
Η προκλητική αυτή δήλωση του κυρίου Abercrombie εξαγρίωσε πλήθος αγοραστών, ανάμεσά τους και πολλούς celebrities, ενώ παρά τη δημόσια συγγνώμη του μέσω facebook, ο πόλεμος εναντίον της εταιρίας συνεχίστηκε.
Tην Τετάρτη γκρουπ εφήβων ακτιβιστών κατέφθασε στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, στo Oχάιο, όπου συζήτησε με το επιτελείο της για δύο ώρες. Οι νεαροί διαμαρτυρόμενοι απαίτησαν από την Αbercrombie να αναθεωρήσει τη θέση της σχετικά με τους περιορισμούς που αφορούν στο μέγεθος, να μειώσει την κραυγαλέα σεξουαλικότητα των διαφημίσεών της και να εστιάσει στους τρόπους που θα βοηθήσουν τα παιδιά να καταπολεμήσουν τις αναιδείς συμπεριφορές που υφίστανται στα σχολεία.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, οι εκπρόσωποι της εταιρίας δήλωσαν:
«Eπιθυμούμε να συνεχίσουμε αυτόν το διάλογο και να κάνουμε συγκεκριμένα βήματα για να καταδείξουμε το φαινόμενο bullying συμπεριφορών στα σχολεία. Στόχος μας είναι η αποδοχή της διαφορετικότητας για όλους. Θέλουμε να ζητήσουμε μια ειλικρινή συγγνώμη για τα όσα ειπώθηκαν στο παρελθόν, και να διαβεβαιώσουμε ότι έρχονται σε αντίθεση με τις αξίες μας».
Εκπρόσωπος των ακτιβιστών είπε ότι «η εταιρία θα αλλάξει τρόπο σκέψης, καθώς οι νέοι άνθρωποι της απέδειξαν ότι όταν κάτι τους ενοχλεί, τότε γίνονται ένα για να το πολεμήσουν. Και τελικά το καταφέρνουν. Άλλωστε, στόχος μας είναι οι νέοι άνθρωποι να είναι περήφανοι γι' αυτό που είναι και να αγκαλιάσουν τα χαρακτηριστικά που τους κάνουν όμορφους και ξεχωριστούς».
Εκπρόσωπος των ακτιβιστών είπε ότι «η εταιρία θα αλλάξει τρόπο σκέψης, καθώς οι νέοι άνθρωποι της απέδειξαν ότι όταν κάτι τους ενοχλεί, τότε γίνονται ένα για να το πολεμήσουν. Και τελικά το καταφέρνουν. Άλλωστε, στόχος μας είναι οι νέοι άνθρωποι να είναι περήφανοι γι' αυτό που είναι και να αγκαλιάσουν τα χαρακτηριστικά που τους κάνουν όμορφους και ξεχωριστούς».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα