Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η νέα μόδα ενοικίασης φορεμάτων τώρα και στην Ελλάδα.
Κάθε γυναίκα θα ήθελε να έχει την πολυτέλεια να μπορεί να βάλει μια τουαλέτα σχεδιασμένη από τα χέρια του Cavalli ή του Ferre. Ωστόσο το χρηματικό αντίτιμο που θα κληθεί να πληρώσει για την αγορά ενός τέτοιου φορέματος- το οποίο και θα το φορέσει μια φορά -είναι αρκετά μεγάλο. Μην απογοητεύεστε όμως καθώς για όλα υπάρχει λύση. Στην προκειμένη περίπτωση η λύση ακούει στο όνομα Be A Celebrity. Πρόκειται για ένα κατάστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να νοικιάζουν τουαλέτες μ
Κάθε γυναίκα θα ήθελε να έχει την πολυτέλεια να μπορεί να βάλει μια τουαλέτα σχεδιασμένη από τα χέρια του Cavalli ή του Ferre. Ωστόσο το χρηματικό αντίτιμο που θα κληθεί να πληρώσει για την αγορά ενός τέτοιου φορέματος- το οποίο και θα το φορέσει μια φορά -είναι αρκετά μεγάλο. Μην απογοητεύεστε όμως καθώς για όλα υπάρχει λύση. Στην προκειμένη περίπτωση η λύση ακούει στο όνομα Be A Celebrity. Πρόκειται για ένα κατάστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να νοικιάζουν τουαλέτες μεγάλων σχεδιαστών και να μπορούν με αυτό τον τρόπο να φορούν σε κάθε περίσταση το κάτι …διαφορετικό.
Η ιδέα για τη δημιουργία ενός τόσο εξειδικευμένου καταστήματος στη Ελλάδα δημιουργήθηκε από την ανάγκη της ιδιοκτήτριάς του, κυρίας Μαριέττας Μίχα να μπορεί κάθε φοράει να εμφανίζεται πιο λαμπερή από ποτέ «καταρχήν εγώ ξετρελαινόμουν ανέκαθεν με τη μόδα. Είχα πάντα το μικρόβιο της μόδας μέσα μου. Η ιδέα μου δημιουργήθηκε ένα βράδυ καθώς ξεφύλλιζα ένα περιοδικό. Έβλεπα όλες τις μεγάλες σταρ του Χόλλυγουντ με τις τουαλέτες τους και το χαϊλίκι τους και σκεπτόμουν γιατί να μην μπορεί και μια απλή γυναίκα να φορέσει κάτι τόσο γκλάμορους και ταυτόχρονα να μπορεί να το αλλάζει συνέχεια » εξηγεί η κυρία Μίχα.
Η υλοποίηση της ιδέας ήρθε άμεσα «με το που το αποφάσισα έφυγα κατευθείαν για Σικάγο. Πήγα έμεινα δέκα ημέρες Αμερική παρακολούθησα ένα σεμινάριο που είχε να κάνει με στίλινγκ και ίματζ μέικινγκ Βρήκα και κάτι προμηθευτές και έβαλα κυριολεκτικά στην βαλίτσα μου 15 φορέματα και γύρισα στην Ελλάδα. Το είπα στις φίλες μου και σιγά-σιγά διαδόθηκε». Αυτή τη στιγμή στην «γκαρνταρόμπα» της κυρίας Μίχα υπάρχουν περίπου 100 κομμάτια οι τιμές των οποίων κυμαίνονται από 80 έως 160 ευρώ. Ενώ έχει ένα μοναδικό κομμάτι Cavalli η τιμή του οποίου αγγίζει τα 250 ευρώ. Τα σαββατοκύριακά, όπως είναι φυσικό τα ενοικιαζόμενα φορέματα έχουν περισσότερη ζήτηση. Σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια «αυτή τη στιγμή γίνονται περίπου 25 ενοικιάσεις κάθε σαββατοκύριακο» και συμπληρώνει «κάθε κομμάτι είναι μοναδικό προσπαθώ να βρω φορέματα που να καλύπτουν τις περισσότερες γυναίκες αλλά δεν είναι πάντα εφικτό». Παρεμβάσεις στα φορέματα δεν γίνονται. Το μόνο που μπορεί να γίνει, και μόνο από την ειδικό του καταστήματος, είναι κόντεμα και μάζεμα. Σε περίπτωση λεκέ, η πελάτισσα δεν πρέπει να το πειράξει. «μέσα σε κάθε φόρεμα υπάρχει ένα καρτελάκι το οποίο επισημαίνει ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση είτε αυτή είναι λεκές είτε του σκισίματος η πελάτισσα δεν θα πρέπει να πειράξει το φόρεμα. Αν τώρα το σκίσιμο είναι από την μια άκρη έως την άλλη, τότε η πελάτισσα θα πληρώσει το τριπλάσιο τις τιμής» αναφέρει η κυρία Μίχα.
Τον χώρο της, έχουν επισκεφτεί πολλές επώνυμες κυρίες ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες αλλά και τηλεοπτικές παραγωγές έχουν ζητήσει να νοικιάσουν κάποια από τα φορέματά της. Η ευρηματικότητα της ιδιοκτήτριας όμως δεν σταματάει εκεί. Επόμενος στόχος είναι να εντάξει μέσα στις υπηρεσίες που προσφέρει και το emergency service. Όπως εξηγεί η ίδια η επιπρόσθετη υπηρεσία είναι για τις ‘έκτακτες περιπτώσεις’. «Είσαι έτοιμη να πας σε έναν γάμο και σου χύνεται πάνω στο φόρεμα κρασί. Μας παίρνεις τηλέφωνο μας περιγράφεις λίγο πολύ πως είσαι(κιλά –ύψος ) και σε τι φόρεμα προσανατολίζεσαι. Εμείς παίρνουμε κάποια φορέματα τα φέρνουμε στο χώρο σου, και διαλέγεις ποιο φόρεμα θέλεις να φορέσεις. Όμως πρέπει να επισημάνω ότι σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μια επιπρόσθετη οικονομική επιβάρυνση περί τα 150 ευρώ».
Πρέπει όμως να τονίσουμε ότι τα φορέματα είναι μόνο προς ενοικίαση και όχι προς πώληση γιατί είναι « πολιτική της εταιρείας να μην πουλάμε φορέματα γιατί εμείς είμαστε οι πρώτοι που λέμε στις γυναίκες να μην αγοράζουν φορέματα από τη στιγμή που μπορούν απλά να τα νοικιάσουν» καταλήγει η κυρία Μίχα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr