Ενοχλημένες οι κόρες της Μοσχολιού με την Πέγκυ Ζήνα- «Είναι ιεροσυλία»

egkuos-gia-deuteri-fora-i-pegku-zina_w_hr

Η τραγουδίστρια διασκεύασε το τραγούδι- ύμνο της αξέχαστης ερμηνεύτριας «Άνθρωποι μονάχοι» 

«Ιεροσυλία», χαρακτηρίζουν οι κόρες της Βίκυς Μοσχολιού, την κίνηση της Πέγκυς Ζήνα να διασκευάσει το τραγούδι της μητέρας τους, «Άνθρωποι μονάχοι».

«Μας ζήτησαν άδεια για να βάλουν στην αρχή της διασκευής αυτής του «Άνθρωποι μονάχοι» τη φωνή της μητέρας μας κι εμείς αρνηθήκαμε. Θεωρώ ότι είναι ιεροσυλία για τέτοια κομμάτια να τα πειράζουμε και να τα αλλοιώνουμε. Και θα το πράξουμε φυσικά σε κάθε τέτοιου είδους ενέργειες, προκειμένου να διαφυλάξουμε τη μνήμη της μητέρας μας», αναφέρει στην Espresso η μικρότερη κόρη της αείμνηστης τραγουδίστριας Ευαγγελία Δομάζου.

Το «Άνθρωποι μονάχοι», που έχουν γράψει ο Γιάννης Σπανός και ο Γιάννης Καλαμίτσης, βρίσκεται ήδη στο YouTube με τη φωνή της Πέγκυς Ζήνα ενώ ακούστηκε και στα MAD VMA 2018 με στοιχεία ραπ και έναν νεαρό τενόρο που ερμηνεύει στίχους στα ιταλικά.

«Ένα τραγούδι- ύμνος απ’τη φωνή της μητέρας μου. Μια τραγουδίστρια αποφάσισε να το βγάλει στη δισκογραφία με διασκευή ραπ ακούσματος, έναν τενόρο κι εκείνη να λέει το ρεφρέν. Λυπάμαι», έγραψε η κόρης της Βίκυς Μοσχολιού στη σελίδα της στο facebook.



Ακούστε τη διασκευή με την Πέγκυ Ζήνα:

ΣΧΟΛΙΑ (22)

Εδώ κολλάει το αναντικατάστατη...

Η Μοσχολιού ήταν και ανεπανάληπτη και σπουδαία τραγουδίστρια. Ερμηνευτικά δε, απογείωνε κάθε τραγούδι που ερμήνευε. Οι τραγουδιστές δεν έχουν τα πνευματικά δικαιώματα, έστω και αν οι δίσκοι πουλάνε με τη δική τους φωνή. Μόνο οι δημιουργοί. Δίκαιο ή άδικο, μεγάλη κουβέντα... Από την άλλη η Πέγκυ Ζήνα είναι συμπαθητική τραγουδίστρια μεν, άλλα μέχρι εκεί. Η διασκευή, βέβαια στα δικά μου αυτιά είναι κακόγουστη. Ωστόσο , ο χρόνος θα τη δικαιώσει ή θα την καταβαραθρώσει. Θα δείξει...Όσο για τη συγκεκριμένη κόρη της Μοσχολιού, ουδέν σχόλιο

Άλκης

Απ' τα μεγαλύτερα λάθη της αγαπημένης Πέγκυς. Η διασκευή γράφει ότι έχει ενορχηστρωθεί από τον Γιώργο Λεμπέση. Αν πρόκειται για τον γνωστό πραγματικά ΈΛΕΟΣ. Μας κατέστρεψες την Πέγκυ και ένα τραγούδι ορόσημο. Πάρα πολύ άσχημο αποτέλεσμα. Η Πέγκυ μόνη της live το έχει τραγουδήσει υπέροχα, αυτή η απόπειρα μοντέρνας εκτέλεσης θα είναι μια μαύρη σελίδα στην καριέρα της. Ειδικά στο φθηνό πάρτι των MAD δεν είχε νόημα να παρουσιαστεί!!!

Ψιτ.

Μια χαρά το λέει το τραγούδι η ζηνα, δηλαδή η Μοσχολιού που τραγουδούσε σαν μπετατζης είχε καλύτερη φωνη; απλά το ειπεερμήνευσε αυτη, οποίος άλλος να το πρωτοελεγε θα ηταν επιτυχία, γιατί πολύ απλά ηταν τραγουδαρα!

Τα τραγούδια...

Ανήκουν στους δημιουργούς, συνθέτες/στιχουργούς. Στους τραγουδιστές δεν πέφτει λόγος. Σε αυτούς ανήκουν δικαιώματα μόνο συγκεκριμένης εκτέλεσης. Οπότε στην κάθε Μοσχολιού (αν ζούσε) δεν τις πέφτει λόγος. Πόσο μάλλον σε κληρονόμους.

Η

μουσική όπως και η οποιαδήποτε άλλη μορφή τέχνης είναι ένα πεδίο καινοτομιών και μεταμορφώσεων. Το να διασκευάζουν οι καλλιτέχνες θρυλικά κομμάτια, τεράστιων τραγουδιστών δεν είναι κάτι καινούργιο. Το ότι το αποτέλεσμα δεν είναι καλαίσθητο στην προκειμένη περίπτωση, είναι γεγονός αλλά δεν πιστεύω ότι είναι κάτι ποινικά διωξιμο και ούτε διακρίνω την όποια πρόθεση να προσβληθεί η μνήμη της Μοσχολιού.

κωστας αιρετικος κυνικος 51

Να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα.....Το τραγουδι αυτο δεν εχει καμια σχεση με το πρωτοτυπο μουσικα και στιχουργικα παρα μονο στο ρεφρεν που τραγουδαει η ζηνα.Ολο το υπολοιπο ειναι ενα αλλο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ πραγμα..Προφανως αυτοι που το εφτιαξαν ζητησαν την αδεια απο τους εχοντες τα πνευματικα δικαιωματα των μερων που χρησιμοποιηθηκαν για να προκυψει το εν λογω αποτελεσμα.Εαν η αποψη μου ειχε καμια σημασια θα ελεγα οτι το αποτελεσμα ειναι τραγικο οχι γιατι η κυρια ζηνα δεν τραγουδαει καλα αλλα γιατι το ολο δημιουργημα αυτος ο αχταρμας δεν πρεπει να παρουσιαζεται ως new version ενος μοναδικου τραγουδιου.......Τραγικη απο τη φυση της λεμε τωρα ραπ με ελαχιστη μουσικοτητα ενας τενορος περνει τη σκυταλη για να συνδεσει το μιλανο με το ντιτροιτ μεσω σχιστου και μετα να ακους τη ζηνα και να θυμασαι το τραγουδι της μοσχολιου.....ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ !!!!!!!!!!!!!!ΥΓ ενταξει ο καλαμιτσης εφυγε εσυ κυριε σπανε μετα την τριτη ανθολογια......... πως μπορειτε να υπογραφετε αυτη την απρεπεια?????????????

Ευάγγελος

Άκουσα το κομμάτι. Αίσχος εκτός από το σημείο που τραγουδά ο σόλο ο τενόρος. Όλο το υπόλοιπο το απόλυτο αίσχος

Αηδία

Τα παρατράγουδα της Πάνια θα το έλεγαν καλύτερα.

Η Μοσχολιού ήταν μοναδική

Και μοναδική θα παραμείνει. Αλλά οι....θυγατέρες,θα έπρεπε να σεβαστουν την μάνα τους και όταν ξεκατινιάζονταν και σφαζονταν για την περιουσία...ΥΓ.Ναι είναι άθλιο αυτό το πράμα,αλλά το ότι το τραγούδησε η Μοσχολιού,δεν δίνει κανένα δικαίωμα στις κόρες της,να κινηθούν νομικά εναντίον κανενός.

καποιες είναι οι συνεπειες

η ζηνα να το κάνει, ο ρουβας που 'τραγουδησε' Θοδωρακη, ή η πορνοσταρ που συμμετηχε ως ηθοποιος σε τραγωδια στην Επιδαυρο; εγινε τιποτα, για να καταλάβω... επαθε κανεις τιποτα...αλλαξε δραμτικά η ζωή του απο αυτο το γεγονος....ακούω...

DELAN

Ισοπέδωση των πάντων. Η φτήνια των καιρών έχει αυτό ακριβώς ως σλόγκαν:: "Γιατί έπαθε κανείς τίποτα;"

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

oso-sirial1

Ένας έρωτας που θα πρέπει να υπερπηδήσει πολλά εμπόδια για να καταφέρει να ανθίσει - Μία παγίδα που κρέμεται σα δαμόκλειος σπάθη πάνω από τις ζωές των ηρώων και σαμποτάρει την προσπάθειά τους να βρουν την ευτυχία