Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αθηνά Τσάβες: Το αγαπημένο κορίτσι των διαφημιστών είναι από την Ελλάδα
Αθηνά Τσάβες: Το αγαπημένο κορίτσι των διαφημιστών είναι από την Ελλάδα
Με πατέρα από τη Βολιβία και μητέρα από την Ελλάδα, η Αθηνά είναι το αγαπημένο κορίτσι για διαφημίσεις σε Ελλάδα, Γαλλία και Μεγάλη Βρετανία
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Από μικρό κοριτσάκι η Αθηνά Τσάβες αγαπούσε τα ρούχα, τα περιοδικά μόδας και τις φωτογραφίες των ιλουστρασιόν σελίδων. Οταν πριν από δύο χρόνια έκανε την πρώτη της φωτογράφιση, αισθάνθηκε ότι ο χώρος της μόδας ήταν το ιδανικό επαγγελματικό περιβάλλον για εκείνη. Εξάλλου, είχε ήδη αποφασίσει ότι δεν θα ακολουθούσε το επάγγελμα των γονιών της, οι οποίοι είναι γιατροί.
Η απόφασή της τη δικαίωσε, αφού η Αθηνά είναι πλέον ένα από τα πρόσωπα της καμπάνιας των δημοφιλών βρετανικών πολυφαρμακείων Boots και προωθεί τα καλλυντικά τους. «Ηταν μια εξαιρετική εμπειρία», λέει γι’ αυτή τη μεγάλη δουλειά και προσθέτει: «Τα συγκεκριμένα φαρμακεία θυμίζουν περισσότερο καταστήματα καλλυντικών, αφού εκεί βρίσκεις τα πάντα.
Διαφήμισα κάποια προϊόντα που τονίζουν υπέροχα τα χείλη. Αυτού του είδους τα προϊόντα μου αρέσουν, καθώς θεωρώ ότι τα έντονα χείλη κάνουν μια γυναίκα να φαίνεται πιο σέξι».
Αυτή, όμως, δεν είναι η μόνη διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί η 23χρονη Αθηνά, αφού έχει κάνει, επίσης, τις καμπάνιες για την εταιρεία Γερμανός, το εμφιαλωμένο νερό Διός και την Dior Cosmetics.
Οπως αποκαλύπτει, τα καλλυντικά είναι η μεγάλη της αδυναμία, αφού απολαμβάνει να μεταμορφώνεται με τις κατάλληλες τεχνικές, τα διαφορετικά χρώματα και τα επαγγελματικά προϊόντα. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι και η εξωτερική της εμφάνιση, καθώς παρά το γεγονός ότι ο πατέρας της κατάγεται από τη Βολιβία και η μητέρα της από τη Ελλάδα, τα καταγάλανα μάτια και το πάλλευκο δέρμα της δημιουργούν μια αιθέρια ομορφιά Ανατολικοευρωπαίας.
Η απόφασή της τη δικαίωσε, αφού η Αθηνά είναι πλέον ένα από τα πρόσωπα της καμπάνιας των δημοφιλών βρετανικών πολυφαρμακείων Boots και προωθεί τα καλλυντικά τους. «Ηταν μια εξαιρετική εμπειρία», λέει γι’ αυτή τη μεγάλη δουλειά και προσθέτει: «Τα συγκεκριμένα φαρμακεία θυμίζουν περισσότερο καταστήματα καλλυντικών, αφού εκεί βρίσκεις τα πάντα.
Διαφήμισα κάποια προϊόντα που τονίζουν υπέροχα τα χείλη. Αυτού του είδους τα προϊόντα μου αρέσουν, καθώς θεωρώ ότι τα έντονα χείλη κάνουν μια γυναίκα να φαίνεται πιο σέξι».
Αυτή, όμως, δεν είναι η μόνη διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί η 23χρονη Αθηνά, αφού έχει κάνει, επίσης, τις καμπάνιες για την εταιρεία Γερμανός, το εμφιαλωμένο νερό Διός και την Dior Cosmetics.
Οπως αποκαλύπτει, τα καλλυντικά είναι η μεγάλη της αδυναμία, αφού απολαμβάνει να μεταμορφώνεται με τις κατάλληλες τεχνικές, τα διαφορετικά χρώματα και τα επαγγελματικά προϊόντα. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι και η εξωτερική της εμφάνιση, καθώς παρά το γεγονός ότι ο πατέρας της κατάγεται από τη Βολιβία και η μητέρα της από τη Ελλάδα, τα καταγάλανα μάτια και το πάλλευκο δέρμα της δημιουργούν μια αιθέρια ομορφιά Ανατολικοευρωπαίας.
«Οταν έκανα τη φωτογράφηση για λογαριασμό του Dior, οι Γάλλοι μού έλεγαν ότι τους θυμίζω την Μπάρμπαρα Πάλβιν, το σούπερ μόντελ από την Ουγγαρία. Δεν ξέρω αν όντως της μοιάζω, η αλήθεια όμως είναι ότι -παρόλο που δεν πιστεύω στα πρότυπα- εισέπραξα αυτή τη δήλωση ως ένα ωραίο κομπλιμέντο». Αν και είναι συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι, καθώς η έδρα του πρακτορείου της βρίσκεται στην Τσεχία, η Αθηνά προσπαθεί να αφιερώνει και λίγο χρόνο στις σπουδές της στο πανεπιστήμιο, τις οποίες δεν θέλει να αφήσει. Οταν, λοιπόν την ρωτήσαμε γιατί απαρνήθηκε τα εγχώρια πρακτορεία, απάντησε με ειλικρίνεια: «Οταν επιλέγεις πρακτορείο στο εξωτερικό, είναι ευκολότερο να δουλέψεις εκεί».
Αυτό λοιπόν σκοπεύει να κάνει μετά τις γιορτές, αφού σχεδιάζει να αναζητήσει την τύχη της στην Κεντρική και τη Νότια Αμερική. Το νοτιοαμερικανικό της επώνυμο αποτελεί το καλύτερο διαβατήριο γι’ αυτή την προσπάθεια. «Περνάμε από κάστινγκ όπου συμμετέχουν χιλιάδες κορίτσια. Μπορεί να περιμένουμε μέχρι και πέντε ώρες για μία δουλειά. Βέβαια οι δουλειές είναι αρκετά προβεβλημένες και φέρνουν καλά χρήματα», δηλώνει. Εξάλλου, μέσα από τέτοιες δουλειές γνωρίζεται κανείς και αποκτά σχέσεις τόσο με άλλα κορίτσια του χώρου όσο και με ιθύνοντες της μόδας και της διαφημιστικής αγοράς. «Τα επαγγελματικά ταξίδια θυμίζουν άλλοτε το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού και άλλοτε κεφάτη σχολική εκδρομή», καταλήγει.
Δείτε βίντεο:
Athina Chavez: Το αγαπημένο κορίτσι των διαφημιστών είναι από την Ελλάδα
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα