Ο οίκος Dior διαψεύδει συνεργασία με τον Ντάνο
Ο οίκος Dior διαψεύδει συνεργασία με τον Ντάνο
Σύγχυση προκάλεσε η χθεσινή ανάρτηση στο Instagram του Γιώργου Αγγελόπουλου για το WeMovement
Σύγχυση προκάλεσε η χθεσινή ανάρτηση στο Instagram του νικητή της περσινής τηλεοπτικής σεζόν του ριάλιτι παιχνιδιού επιβίωσης Survivor, Γιώργου Αγγελόπουλου -γνωστού και ως Ντάνου.
Με την ανάρτηση του αυτή ο δημοφιλής πρώην παίκτης του τηλεριάλιτι κάνει γνωστή τη συμμετοχή του στην αλυσίδα αγάπης της καμπάνιας της Νάταλι Πόρτμαν, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθεια του WeMovement.
Το «Dior Love Chain» είναι μια νέα viral «αλυσίδα» που απευθύνει ένα ερώτημα σε όλους: εσύ τι θα ήσουν έτοιμος να κάνεις για χάρη του έρωτα; Η πρωτοβουλία της Νάταλι Πόρτμαν και του οίκου Ντιορ ξεκίνησε τον Αύγουστο και καλεί όλους να δημιουργήσουν ένα video απαντώντας στην ερώτηση, αρκεί να συνοδεύεται με το προαπαιτούμενο hashtag #diorlovechain. Από τότε μέχρι σήμερα πολλοί είναι οι γνωστοί που συμμετέχουν στην καμπάνια.
Ωστόσο, μετά την ανάρτηση του βίντεο στο Instagram o οίκος Ντιόρ, εξέδωσε ανακοίνωση διευκρινίζοντας ότι η συμμετοχή του Ντάνου στην καμπάνια δεν σημαίνει συνεργασία μαζί του.
«Δεν υπάρχει οποιαδήποτε συνεργασία του Γιώργου Αγγελόπουλου με τα Dior Parfums και γενικότερα με τον οίκο Dior. Ο κ. Αγγελόπουλος όπως και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι, σε όλο τον κόσμο, συμμετέχουν στην αλυσίδα αγάπης η οποία είναι ανοικτή σε όλους και τα έσοδα της οποίας στηρίζουν το έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού WeMovement», αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή του ο οίκος μόδας.
Η ΜΚΟ WeMovement από το 2010 φροντίζει για τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και τις χώρες της ανέχειας και φτώχειας.
Με την ανάρτηση του αυτή ο δημοφιλής πρώην παίκτης του τηλεριάλιτι κάνει γνωστή τη συμμετοχή του στην αλυσίδα αγάπης της καμπάνιας της Νάταλι Πόρτμαν, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθεια του WeMovement.
Το «Dior Love Chain» είναι μια νέα viral «αλυσίδα» που απευθύνει ένα ερώτημα σε όλους: εσύ τι θα ήσουν έτοιμος να κάνεις για χάρη του έρωτα; Η πρωτοβουλία της Νάταλι Πόρτμαν και του οίκου Ντιορ ξεκίνησε τον Αύγουστο και καλεί όλους να δημιουργήσουν ένα video απαντώντας στην ερώτηση, αρκεί να συνοδεύεται με το προαπαιτούμενο hashtag #diorlovechain. Από τότε μέχρι σήμερα πολλοί είναι οι γνωστοί που συμμετέχουν στην καμπάνια.
Ωστόσο, μετά την ανάρτηση του βίντεο στο Instagram o οίκος Ντιόρ, εξέδωσε ανακοίνωση διευκρινίζοντας ότι η συμμετοχή του Ντάνου στην καμπάνια δεν σημαίνει συνεργασία μαζί του.
«Δεν υπάρχει οποιαδήποτε συνεργασία του Γιώργου Αγγελόπουλου με τα Dior Parfums και γενικότερα με τον οίκο Dior. Ο κ. Αγγελόπουλος όπως και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι, σε όλο τον κόσμο, συμμετέχουν στην αλυσίδα αγάπης η οποία είναι ανοικτή σε όλους και τα έσοδα της οποίας στηρίζουν το έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού WeMovement», αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή του ο οίκος μόδας.
Η ΜΚΟ WeMovement από το 2010 φροντίζει για τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και τις χώρες της ανέχειας και φτώχειας.
Δείτε το επίμαχο βίντεο που ανέβασε ο νικητής του Survivor:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα