Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Αναβάθμιση του γαστρονομικού προϊόντος στην Μύκονο
Αναβάθμιση του γαστρονομικού προϊόντος στην Μύκονο
Αναμφισβήτητα, το νησί των «Ανέμων» αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ωστόσο, για τους επισκέπτες του ίσως να μην αρκετό μόνον το φυσικό του κάλλος και τα πάρτι…
Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι τουρίστες επιζητούν μία «επιπλέον» εμπειρία προκειμένου να επιλέξουν το τόπο των διακοπών τους. Κύρια, μάλιστα, προτεραιότητα βάσει των μελετών που διεξάγονται, αποτελεί η γαστρονομία.
Οι Κυκλάδες, και ειδικότερα η Σαντορίνη αλλά κυρίως η Μύκονος, φαίνεται να έχει αφουγκραστεί την ανάγκη αυτή. Τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο φορέων. Μόνον τυχαία δεν μπορεί να είναι η εστιασμένη αναδιάρθρωση στον χώρο της μαζικής εστίασης στο εν λόγω νησί.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα επένδυση του επιτυχημένου επιχειρηματικού διδύμου Δημήτρη Χριστοφορίδη – Χρήστου Αθανασιάδη με τα bioεστιατόρια «nicen’easy» , οι οποίοι μετά το Κολωνάκι και την Κηφισιά, πριν δύο χρόνια επέλεξαν την Μύκονο για το τρίτο τους «παιδί». Αρχικά, ξεκίνησαν με μεγάλη επιτυχία στο Καλό Λιβάδι, για να μεταφερθούν φέτος στην «καρδιά» του νησιού,την Χώρα ,και να αναβαθμίσουν την ιστορική πλατεία της Αλευκάνδραμε θέα ένα από τα πιο πολυφωτογραφημένα σημεία του πλανήτη, την Μικρή Βενετία.
Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι τουρίστες επιζητούν μία «επιπλέον» εμπειρία προκειμένου να επιλέξουν το τόπο των διακοπών τους. Κύρια, μάλιστα, προτεραιότητα βάσει των μελετών που διεξάγονται, αποτελεί η γαστρονομία.
Οι Κυκλάδες, και ειδικότερα η Σαντορίνη αλλά κυρίως η Μύκονος, φαίνεται να έχει αφουγκραστεί την ανάγκη αυτή. Τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο φορέων. Μόνον τυχαία δεν μπορεί να είναι η εστιασμένη αναδιάρθρωση στον χώρο της μαζικής εστίασης στο εν λόγω νησί.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα επένδυση του επιτυχημένου επιχειρηματικού διδύμου Δημήτρη Χριστοφορίδη – Χρήστου Αθανασιάδη με τα bioεστιατόρια «nicen’easy» , οι οποίοι μετά το Κολωνάκι και την Κηφισιά, πριν δύο χρόνια επέλεξαν την Μύκονο για το τρίτο τους «παιδί». Αρχικά, ξεκίνησαν με μεγάλη επιτυχία στο Καλό Λιβάδι, για να μεταφερθούν φέτος στην «καρδιά» του νησιού,την Χώρα ,και να αναβαθμίσουν την ιστορική πλατεία της Αλευκάνδραμε θέα ένα από τα πιο πολυφωτογραφημένα σημεία του πλανήτη, την Μικρή Βενετία.
Παγκόσμια ΜΜΕ αναφέρθηκαν με εγκωμιαστικά για το εστιατόριό τους, σχόλια, τοποθετώντας το πρώτο στις καρδιές Αμερικανών, Ευρωπαίων ακόμη και Κινέζων«δοκιμαστών».
Ποιά όμως μπορεί να είναι η επιτυχημένη συνταγή για να «ξεχωρίσει» ένα εστιατόριο στο μυαλό των επισκεπτών; «Η απάντηση δεν είναι εύκολη», δηλώνει ο σεφ Χρήστος Αθανασιάδης και προσθέτει ότι «πιστεύουμε στην γενικότερη γαστρονομική αναβάθμιση του νησιού. Επιμένουμε στον συνδυασμό υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών, στη δημιουργική κουζίνα που εντάσσει αρμονικά τα τοπικά προϊόντα και βέβαια στην ιδιαίτερη φιλοσοφία που μας χαρακτηρίζει για bio-πιάτα».
σοβαρές ενέργείες κανει η νέα δημαρχιακή ομάδα και ο νέος δήμαρχος για να αναβαθμήσουν τον ποιοτικό χάρτη σε όλο το νησί της Μυκόνου. Γεγονός, που αναμένεται να τονώσει την τοπική οικονομία και κατ΄επέκταση το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων τουριστών οι οποίοι θέτουν σαν μία από τις σημαντικότερες προτεραιότητές τους, την γαστρονομία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα