Τζάστιν Μπίμπερ: Προωθεί τη μείωση της χρήσης συσκευασιών νερού μιας χρήσης
Ο ποπ σταρ προτείνει στο κοινό του έναν βιώσιμο, φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο να ξεδιψάσει
Ο Τζάστιν Μπίμπερ είναι έτοιμος να ξεδιψάσει τους θαυμαστές του με έναν βιώσιμο, φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Τζάστιν Μπίμπερ και ο επιχειρηματικός συνεργάτης του, Μάικα Κραβάλο επισκέφτηκαν το Κατάρ που φιλοξενεί το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της FIFA και παρουσίασαν τη νέα τους εταιρεία τεχνολογίας νερού, Generosity.
Justin Bieber is in the clean water business with his new company Generosity https://t.co/LaESft0Ith
Παρακλάδι της μάρκας εμφιαλωμένου νερού Generosity, σύμφωνα με το CNN, το νέο πρότζεκτ στοχεύει να προσφέρει υψηλής ποιότητας αλκαλικό νερό σε επαναγεμιζόμενους ψύκτες που θα τοποθετηθούν σε πόλεις χωρών σε όλον τον κόσμο.
Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία δικτύου λύσεων παροχής νερού, ώστε να σταματήσουν να κυκλοφορούν συσκευασίες μιας χρήσης.
Ο λόγος για την Παπαστράτος, που έλαβε ξανά την ιδιαίτερα απαιτητική πιστοποίησηESC(EqualSalaryCertification). Μία αναγνώριση που έλαβε πρώτη φορά το 2019 και εξακολουθεί να είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που την έχει αποκτήσει. Παράλληλα, διακρίθηκε ως Κορυφαίος Εργοδότης για 9ησυνεχή χρονιά.
Χρονιά περαιτέρω ανάπτυξης ήταν αυτή που μας πέρασε για το efood αλλά και χρονιά αποκρυστάλλωσης καταναλωτικών τάσεων που έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον για το πώς διαμορφώνεται η αγορά και οι οποίες θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον
Με αφορμή τα 50 χρόνια από την ιστορική ομιλία του Antoine Riboud στη Μασσαλία, η Danone αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτοποριακό του όραμα, που συνοψίζεται στη φράση «Ας διοικήσουμε τις επιχειρήσεις μας τόσο με την καρδιά όσο και με το μυαλό»