Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Στους ρυθμούς του Gummy Bear
Ολη η Ελλάδα τραγουδάει και χορεύει στους ρυθμούς του Gummy Bear. Το γνωστό αρκουδάκι κατάφερε να γίνει ο αγαπημένος φίλων όλων. Τα στιχάκια του σιγοτραγουδιούνται παντού, από το super markets ως τις αυλές των σχολείων, ενώ τα περισσότερα κινητά απαντούν στο χαρούμενο ring tone.
Με όχημα το ιστορικό σλόγκαν «Αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής», ο ομώνυμος όμιλος τροφίμων και η διαφημιστική εταιρεία BBDO φρέσκαραν την εικόνα και έδωσαν μια νέα δυναμική στο προϊόν. Ο κεντρικός ήρωας,
Ολη η Ελλάδα τραγουδάει και χορεύει στους ρυθμούς του Gummy Bear. Το γνωστό αρκουδάκι κατάφερε να γίνει ο αγαπημένος φίλων όλων. Τα στιχάκια του σιγοτραγουδιούνται παντού, από το super markets ως τις αυλές των σχολείων, ενώ τα περισσότερα κινητά απαντούν στο χαρούμενο ring tone.
Με όχημα το ιστορικό σλόγκαν «Αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής», ο ομώνυμος όμιλος τροφίμων και η διαφημιστική εταιρεία BBDO φρέσκαραν την εικόνα και έδωσαν μια νέα δυναμική στο προϊόν. Ο κεντρικός ήρωας, το χαριτωμένο αρκουδάκι, που έχει άφθονο σκέρτσο και αυθορμητισμό, τραγουδάει: «…θα ’μαι καλό παιδί, άριστος μα-
θητής, αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής».
Η BBDO, εκτός από το τηλεοπτικό, επιμελήθηκε και μια ολοκληρωμένη καμπάνια που παρουσιάστηκε σε όλα τα μέσα, πολλαπλασιάζοντας την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας του προϊόντος σε χρόνο-ρεκόρ.
Η συγκεκριμένη επικοινωνία αποτέλεσε πηγή έμπνευσης σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, σε εξώφυλλα περιοδικών και εφημερίδων, ενώ στο YouΤube μετράει περισσότερες από 1.200.000 επισκέψεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr