Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
«Κόπηκε» η διαφήμιση της Natalie Portman
«Κόπηκε» η διαφήμιση της Natalie Portman
Η Natalie Portman είναι η πρωταγωνίστρια της διαφημιστικής καμπάνιας καλλυντικών προϊόντων του οίκου Dior, καλλυντικά που την κάνουν να δείχνει όμορφη και φρέσκια.
Η Natalie Portman είναι η πρωταγωνίστρια της διαφημιστικής καμπάνιας καλλυντικών προϊόντων του οίκου Dior, καλλυντικά που την κάνουν να δείχνει όμορφη και φρέσκια. Φαίνεται, όμως, ότι η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ΑΔΠ) δε συμμερίζεται αυτή την άποψη και θεωρεί ότι η Αμερικανίδα ηθοποιός συμμετέχει σε διαφημίσεις που "παραπλανούν" τους καταναλωτές.
Στη διαφήμιση της νέας μάσκαρά της, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το προϊόν της διπλασιάζει το μήκος της βλεφαρίδας, χάρη στο "μαγικό" βουρτσάκι που διαθέτει το οποίο μπορεί να βάψει μέχρι και την πιο μικρή βλεφαρίδα. Και δεν είναι λίγες οι γυναίκες που θα θελήσουν να αντιγράψουν το look της Portman. Και κάπου εκεί είναι που ξεκίνησαν τα «παρατράγουδα». Η βρετανική L'Oreal, και ανταγωνίστρια εταιρεία, βγήκε στην επίθεση και παραπονέθηκε ότι η διαφημιστική καμπάνια για τη συγκεκριμένη μάσκαρα "παραπλανεί τους καταναλωτές για τις δυνατότητες του προϊόντος", όπως αναφέρει το New York Magazine.
Οι εκπρόσωποι της Dior παραδέχτηκαν τότε ότι έχουν επέμβει στο συγκεκριμένο πόστερ μετά τη φωτογράφηση για να "διαχωρίσουν/μεγεθύνουν το μήκος και την καμπύλη των βλεφαρίδων και για να αντικαταστήσουν/συμπληρώσουν έναν αριθμό κατεστραμμένων βλεφαρίδων για να έχουν ένα καλύτερο στιλιστικό αποτέλεσμα".
Εξήγησαν, επίσης, ότι αρχικά η φωτογραφία προορίζονταν για διαφήμιση ενός κραγιόν, αλλά τα σχέδια άλλαξαν όταν συνειδητοποίησαν πόσο όμορφο ήταν το βλέμμα της Portman στη φωτογραφία. Έπρεπε όμως να κάνουν μερικές διορθώσεις για ένα πιο άρτιο αποτέλεσμα.
Στη διαφήμιση της νέας μάσκαρά της, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το προϊόν της διπλασιάζει το μήκος της βλεφαρίδας, χάρη στο "μαγικό" βουρτσάκι που διαθέτει το οποίο μπορεί να βάψει μέχρι και την πιο μικρή βλεφαρίδα. Και δεν είναι λίγες οι γυναίκες που θα θελήσουν να αντιγράψουν το look της Portman. Και κάπου εκεί είναι που ξεκίνησαν τα «παρατράγουδα». Η βρετανική L'Oreal, και ανταγωνίστρια εταιρεία, βγήκε στην επίθεση και παραπονέθηκε ότι η διαφημιστική καμπάνια για τη συγκεκριμένη μάσκαρα "παραπλανεί τους καταναλωτές για τις δυνατότητες του προϊόντος", όπως αναφέρει το New York Magazine.
Οι εκπρόσωποι της Dior παραδέχτηκαν τότε ότι έχουν επέμβει στο συγκεκριμένο πόστερ μετά τη φωτογράφηση για να "διαχωρίσουν/μεγεθύνουν το μήκος και την καμπύλη των βλεφαρίδων και για να αντικαταστήσουν/συμπληρώσουν έναν αριθμό κατεστραμμένων βλεφαρίδων για να έχουν ένα καλύτερο στιλιστικό αποτέλεσμα".
Εξήγησαν, επίσης, ότι αρχικά η φωτογραφία προορίζονταν για διαφήμιση ενός κραγιόν, αλλά τα σχέδια άλλαξαν όταν συνειδητοποίησαν πόσο όμορφο ήταν το βλέμμα της Portman στη φωτογραφία. Έπρεπε όμως να κάνουν μερικές διορθώσεις για ένα πιο άρτιο αποτέλεσμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα