Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τραγούδι της Βίσση σε ιαπωνική διαφήμιση
Τραγούδι της Βίσση σε ιαπωνική διαφήμιση
Η καμπάνια αφορά μια ιαπωνική εταιρία παραγωγής αλκοολούχων ποτών από – τι άλλο; - ρύζι.
Η καμπάνια αφορά μια ιαπωνική εταιρία παραγωγής αλκοολούχων ποτών από – τι άλλο; - ρύζι.
Ο δημιουργός της διαφήμισης είναι ο διάσημος καλλιτέχνης στην χώρα του Naoki Mitsuse ο οποίος σε συνέντευξή του δήλωσε πως ο πελάτης επιθυμούσε διακαώς ως soundrack στο διαφημιστικό του σποτ το τραγούδι «το πολύ πολύ» της Βίσση από το CD «Κραυγή».
Από πού ξέθαψε ο ιαπωνέζος το συγκεκριμένο cd, που σημειωτέον είχε κυκλοφορήσει στην χώρα μας 10 χρόνια πριν είναι απορίας άξιον!
Ο δημιουργός της διαφήμισης είναι ο διάσημος καλλιτέχνης στην χώρα του Naoki Mitsuse ο οποίος σε συνέντευξή του δήλωσε πως ο πελάτης επιθυμούσε διακαώς ως soundrack στο διαφημιστικό του σποτ το τραγούδι «το πολύ πολύ» της Βίσση από το CD «Κραυγή».
Από πού ξέθαψε ο ιαπωνέζος το συγκεκριμένο cd, που σημειωτέον είχε κυκλοφορήσει στην χώρα μας 10 χρόνια πριν είναι απορίας άξιον!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα