Η Ιωάννα Τούνη έχει μετά 1 εκατομμύριο ακολούθους στο Instagram και είναι η γυναίκα που επέλεξε να προσεγγίσει εταιρεία παραγωγής για τηλεοπτικό σόου που θα αφορά influencers.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Γεια σου» στον ΣΚΑΪ «έχουν γίνει διερευνητικές επαφές για ένα νέο κόνσπετ που σκέφτονται από εταιρεία παραγωγής, που θέλουν να το αναλάβει να το παρουσιάσει η Ιωάννα Τούνη. Το κόνσεπτ αφορά influencers, δεν το έχουμε ξαναδεί στην Ελλάδα. Θα είναι ένα πρωτότυπο κόνσεπτ που θα έχει επίκεντρο του influencers. Ακόμη δεν έχει κατατεθεί ολοκληρωμένη η πρόταση, αλλά σίγουρα σκέφτονται την Ιωάννα Τούνη ως πρώτο όνομα για την παρουσίαση».
Ενώ οι συνεργάτες της Μαρίας Μπακοδήμου πρόσθεσαν πως πρόκειται για μια σειρά εκπομπών στις οποίες συμμετέχουν influencers που πάνε να αλλάξουν κάτι, ένα μαγαζί, μια επιχείρηση.
Αν και η Ιωάννα Τούνη είναι αρκετά ενεργή στα social media, δεν έχει αναφέρει ακόμη τίποτα στο διαδικτυακό κονό της για τη συγκεκριμένη πρόταση που έχει δεχτεί.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στον επιχειρηματικό τομέα, ωστόσο χρειάζεται να υπάρχουν οι σωστές υποδομές και η κατάλληλη εκπαίδευση
Πιστή στο όραμά της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» και προκειμένου να συμβάλλει στην προσπάθεια όλων για μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αλλάζει τις συσκευασίες της σε όλα τα αναψυκτικά, τους χυμούς και τα ροφήματα που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της.