Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
«Σκούπα» για την παράνομη στάθμευση στην Αθήνα
«Σκούπα» για την παράνομη στάθμευση στην Αθήνα
Αποφασισμένος να πατάξει την παράνομη και αντικοινωνικού χαρακτήρα, στάθμευση στο κέντρο της Αθήνας, εμφανίζεται ο νέος δήμαρχος της πόλης, Γιώργος Καμίνης
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Αποφασισμένος να πατάξει την παράνομη και αντικοινωνικού χαρακτήρα, στάθμευση στο κέντρο της Αθήνας, εμφανίζεται ο νέος δήμαρχος της πόλης, Γιώργος Καμίνης, καθώς με εντολή του συνεργεία της δημοτικής αστυνομίας «σκουπίζουν» από χθες τους δρόμους της πρωτεύουσας, όπου ΙΧ αυτοκίνητα, αυθαιρέτως σταθμευμένα, εμποδίζουν την κυκλοφορία άλλων οχημάτων και μαζικών μέσων μεταφοράς, αλλά και την κίνηση ΑΜΕΑ και αναπηρικών καροτσιδίων.
Όπως εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Τ. Αβραντίνης, στόχος είναι «να εφαρμοστεί σωστότερα το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης, που κρίθηκε έτσι και αλλιώς ως επιτυχημένο, να μειωθεί η παράνομη στάθμευση που εμποδίζει την κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των ΜΜΜ και, τέλος, να μειωθεί σε απόλυτους αριθμούς το "αντικοινωνικό παρκάρισμα", που σήμερα γίνεται κατά κόρον, επάνω ή μπροστά στις ειδικά διαμορφωμένες για τα ΑΜΕΑ ράμπες».
Επίσης, ο συγκοινωνιολόγος Πάνος Παπαδάκος υπογραμμίζει ότι το παράνομο παρκάρισμα, ειδικά όταν γίνεται σε κομβικά σημεία, όπως πάνω σε στροφές ή σε δρόμους, απ΄όπου περνούν μαζικά μέσα μεταφοράς, δημιουργεί τεράστια προβλήματα, συχνά δε προκαλεί πλήρη ανάσχεση της διέλευσης και προσθέτει πως «πρωτοβουλίες σαν αυτή του δημάρχου Αθηναίων βοηθούν πάντα προς την σωστή κατεύθυνση».
Αν και δεν υπάρχουν μελέτες για την κυκλοφοριακή επιβάρυνση της πόλης από την μετά μετρό εποχή, είναι γνωστό ότι οι καθημερινές ανάγκες για θέσεις στάθμευσης φτάνουν τις 100.000. Από αυτές, οι 35.000 είναι παράνομες και 6.500 εκείνες, που δίνει η ελεγχόμενη στάθμευση.
Στην Αθήνα κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα, όπου η πλειονότητα των μετακινήσεων γίνεται από τους εργαζόμενους. Μόνον 31% αυτών στην Αθήνα χρησιμοποιούν ΜΜΜ. Οι υπόλοιποι κάνουν χρήση του ΙΧ τους. Σημειώνεται ότι, για παράδειγμα, στο Παρίσι οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφορά για τη δουλειά τους φτάνουν τους 67 στους 100.
Όσον αφορά από την άλλη στην Αθήνα, το σίγουρο είναι ότι το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης λειτούργησε αποτρεπτικά για τους οδηγούς ΙΧ και η αξιοπιστία των ΜΜΜ στα μάτια του κοινού ενισχύθηκε κατά 20%.
Όπως εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Τ. Αβραντίνης, στόχος είναι «να εφαρμοστεί σωστότερα το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης, που κρίθηκε έτσι και αλλιώς ως επιτυχημένο, να μειωθεί η παράνομη στάθμευση που εμποδίζει την κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των ΜΜΜ και, τέλος, να μειωθεί σε απόλυτους αριθμούς το "αντικοινωνικό παρκάρισμα", που σήμερα γίνεται κατά κόρον, επάνω ή μπροστά στις ειδικά διαμορφωμένες για τα ΑΜΕΑ ράμπες».
Επίσης, ο συγκοινωνιολόγος Πάνος Παπαδάκος υπογραμμίζει ότι το παράνομο παρκάρισμα, ειδικά όταν γίνεται σε κομβικά σημεία, όπως πάνω σε στροφές ή σε δρόμους, απ΄όπου περνούν μαζικά μέσα μεταφοράς, δημιουργεί τεράστια προβλήματα, συχνά δε προκαλεί πλήρη ανάσχεση της διέλευσης και προσθέτει πως «πρωτοβουλίες σαν αυτή του δημάρχου Αθηναίων βοηθούν πάντα προς την σωστή κατεύθυνση».
Αν και δεν υπάρχουν μελέτες για την κυκλοφοριακή επιβάρυνση της πόλης από την μετά μετρό εποχή, είναι γνωστό ότι οι καθημερινές ανάγκες για θέσεις στάθμευσης φτάνουν τις 100.000. Από αυτές, οι 35.000 είναι παράνομες και 6.500 εκείνες, που δίνει η ελεγχόμενη στάθμευση.
Στην Αθήνα κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα, όπου η πλειονότητα των μετακινήσεων γίνεται από τους εργαζόμενους. Μόνον 31% αυτών στην Αθήνα χρησιμοποιούν ΜΜΜ. Οι υπόλοιποι κάνουν χρήση του ΙΧ τους. Σημειώνεται ότι, για παράδειγμα, στο Παρίσι οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφορά για τη δουλειά τους φτάνουν τους 67 στους 100.
Όσον αφορά από την άλλη στην Αθήνα, το σίγουρο είναι ότι το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης λειτούργησε αποτρεπτικά για τους οδηγούς ΙΧ και η αξιοπιστία των ΜΜΜ στα μάτια του κοινού ενισχύθηκε κατά 20%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα