Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Κατηγορούν την κυβέρνηση για κρυφή ατζέντα
Κατηγορούν την κυβέρνηση για κρυφή ατζέντα
Όπως αναφέρει το υπουργείο Εσωτερικών, συνεχίζοντας το κυβερνητικό αλαλούμ, ανάρτησε στο διαδίκτυο απόφαση για το δήθεν «πλεονάζον» προσωπικό του ομίλου ΟΣΕ
UPD:
Για κρυφή ατζέντα στο σχέδιο για τις μετατάξεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς την κυβέρνηση, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).
Όπως αναφέρει το υπουργείο Εσωτερικών, συνεχίζοντας το κυβερνητικό αλαλούμ, ανάρτησε στο διαδίκτυο απόφαση για το δήθεν «πλεονάζον» προσωπικό του ομίλου ΟΣΕ, το οποίο βάση του ν.3891/10 ανέρχεται σε 2.351 άτομα, αλλά σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Εσωτερικών είναι 2.700 άτομα.
Νωρίτερα ερωτηθείς για το ίδιο θέμα ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας, υποστήριξε ότι η κυβέρνηση εφαρμόζει το νόμο που ψήφισε η βουλή για την εξυγίανση του Οργανισμού και ότι ανάρτησε το σύνολο των θέσεων που είναι κενές. «Ανακοινώσαμε περισσότερες θέσεις και αυτές είναι στη διάθεση των εργαζομένων για να έχουν περιθώριο επιλογής» δήλωσε ο κ. Ρέππας.
Από την πλευρά της η ΠΟΣ, επιμένει ότι ο Νόμος καταργεί τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου (Πελοπόννησος, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία) που θεωρεί ως αιτία για το πλεονάζον προσωπικό και αναδεικνύει «την αναξιοπιστία και την προχειρότητα των θέσεων που εκφράζονται από τους αναρμόδιους και άσχετους Υπουργούς και Γενικούς Γραμματείς».
Όπως αναφέρει το υπουργείο Εσωτερικών, συνεχίζοντας το κυβερνητικό αλαλούμ, ανάρτησε στο διαδίκτυο απόφαση για το δήθεν «πλεονάζον» προσωπικό του ομίλου ΟΣΕ, το οποίο βάση του ν.3891/10 ανέρχεται σε 2.351 άτομα, αλλά σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Εσωτερικών είναι 2.700 άτομα.
Νωρίτερα ερωτηθείς για το ίδιο θέμα ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας, υποστήριξε ότι η κυβέρνηση εφαρμόζει το νόμο που ψήφισε η βουλή για την εξυγίανση του Οργανισμού και ότι ανάρτησε το σύνολο των θέσεων που είναι κενές. «Ανακοινώσαμε περισσότερες θέσεις και αυτές είναι στη διάθεση των εργαζομένων για να έχουν περιθώριο επιλογής» δήλωσε ο κ. Ρέππας.
Από την πλευρά της η ΠΟΣ, επιμένει ότι ο Νόμος καταργεί τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου (Πελοπόννησος, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία) που θεωρεί ως αιτία για το πλεονάζον προσωπικό και αναδεικνύει «την αναξιοπιστία και την προχειρότητα των θέσεων που εκφράζονται από τους αναρμόδιους και άσχετους Υπουργούς και Γενικούς Γραμματείς».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα