Η Japan Tobacco International στηρίζει τον αντικαπνιστικό νόμο

strifto-kapnisma-tsigaro

 Η εταιρεία προχώρησε σε καμπάνια ώστε να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στο θέμα της ανάγκης τήρησης της νομοθεσίας για το κάπνισμα 

Δυναμικό επενδυτικό, επιχειρηματικό και κοινωνικό «παρών» δίνει στην Ελλάδα η Japan Tobacco International η οποία διαχειρίζεται τις γνωστές μάρκες Winston, Camel, Silk Cut, τον καπνό Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic, ενώ τον Αύγουστο του 2018 απέκτησε το εργοστάσιο παραγωγής της ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη.

Η εκστρατεία

Επιδεικνύοντας υψηλό βαθμό ευαισθησίας για την τήρηση της νομοθεσίας αλλά και των βέλτιστων επιχειρηματικών πρακτικών, η JTI έλαβε πρόσφατα μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας, με στόχο την καλλιέργεια και την εμπέδωση των εννοιών του Σεβασμού και του Πολιτισμού στην κοινωνία. Η πρωτοβουλία συμπυκνώνεται στο μήνυμα «Ο Σεβασμός είναι Πολιτισμός» δηλώνοντας εμμέσως ότι η τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα ισοδυναμεί με εκδήλωση σεβασμού προς την Κοινωνία και διατήρηση του Πολιτισμού της χώρας.

Η καμπάνια ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη και την 84η ΔΕΘ και το περίπτερο της JTI που "ντύθηκε" με τα χρώματα και τα μηνύματα της εκστρατείας. Η επιλογή της ΔΕΘ ως σημείο εκκίνησης έχει τον δικό της συμβολισμό για τη JTI καθώς η εταιρεία συνδέει την επανεκκίνηση της κοινωνίας, με αυτό που σημαίνει παραδοσιακά για τους Έλληνες η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης: Το σημείο έναρξης της νέας περιόδου για την οικονομική, πολιτική, κοινωνική και επιχειρηματική ζωή του τόπου.

Στόχος της καμπάνιας της εταιρείας είναι αφενός να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στο θέμα της ανάγκης τήρησης της νομοθεσίας για το κάπνισμα και αφετέρου να εκφράσει με σαφήνεια τη θέληση αλλά και την ικανότητα της JTI να σταθεί στο πλευρό της Πολιτείας και της κοινωνίας στο πνεύμα του μότο της καμπάνιας «όταν τηρείται ο νόμος… συντηρείται ο πολιτισμός».

Το σκεπτικό της καμπάνιας

Η JTI θεωρεί ότι η κοινωνία βρίσκεται σε διαδικασία σημαντικών αλλαγών και ωρίμανσης ενώ κρίνει ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, κυβέρνηση, φορείς, πολίτες, και επιχειρήσεις καπνού να συμπράξουν για την ενδυνάμωση της θετικής στάσης των πολιτών σχετικά με την τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα.

Πρόθεση της JTI είναι να υποδηλώσει ότι σέβεται τη νομοθεσία και ακούει με προσοχή τον πολίτη ενώ σε αυτό το αίτημα της κοινωνίας για περισσότερο σεβασμό, στο νόμο και τον συνάνθρωπο, ανταποκρίνεται αναλαμβάνοντας την ευθύνη να προωθήσει από κοινού με όλους τους ενδιαφερόμενους, την υπεύθυνη κατανάλωση καπνού.

Έχοντας στο «ιαπωνικό» της DNA συνυφασμένη την έννοια του σεβασμού στον πολίτη, τον καταναλωτή, τους εργαζομένους, την παράδοση και τον πολιτισμό, η JTI υιοθετεί βέλτιστες και ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η καμπάνια ευαισθητοποίησης για την τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα.

Ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα

Η JTΙ έχει αδιάλειπτη παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και 40 χρόνια, στηρίζει την εθνική οικονομία και δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά και την τοπική κοινωνία.

Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων καπνού στην Ελλάδα και η μοναδική διεθνής εταιρεία παραγωγής συμβατικών προϊόντων καπνού στη χώρα, δημιουργώντας σημαντικό αποτύπωμα στο εθνικό κεφάλαιο: Συνεισφέρει ετησίως το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων της χώρας, αγοράζει το 1/5 της ελληνικής παραγωγής καπνού τον οποίο χρησιμοποιεί για τα προϊόντα της ανά τον κόσμο και ταυτόχρονα, συμβάλλει στον ελληνικό καπνικό κλάδο, ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες.

Η Ελλάδα αποτελεί για τη JΤΙ την έδρα της εταιρείας με ευθύνη επίσης των αγορών της Κύπρου και της Μάλτας. Απασχολεί συνολικά 300 εργαζόμενους και το 2019 αναγνωρίστηκε για 7η συνεχή χρονιά ως «Κορυφαίος Εργοδότης».

Επένδυση μακράς πνοής στην Ξάνθη

Μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ τον Αύγουστο του 2018, η JTI επικεντρώνεται στη συνέχιση της παραγωγικής δραστηριότητας και την ομαλή ενσωμάτωση του εργοστασίου στα πρότυπα και τις επιχειρησιακές κατευθυντήριες γραμμές της JTI και ήδη από τον Οκτώβριο του 2018 έχει θέσει σε λειτουργία νέα γραμμή παραγωγής προϊόντων καπνού της JTI τα οποία προορίζονται για εξαγωγή σε χώρες της Ε.Ε.

Η εταιρεία επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει στο εργοστάσιο: Αναβαθμίζει το εργοστάσιο στην Ξάνθη και ήδη η διαδικασία του τεχνολογικού και λειτουργικού μετασχηματισμού του εργοστασίου, της αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του εξοπλισμού και της ένταξης του προσωπικού σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στέφεται με επιτυχία.

Στόχος της JTI είναι να καταστήσει τη ΣΕΚΑΠ μια ανταγωνιστική και σύγχρονη παραγωγική μονάδα της Ευρώπης.

Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα

Τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της JTI στην Ελλάδα χαρακτηρίζονται από συνέπεια και διαχρονικότητα με μακροχρόνιες συνεργασίας με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και ΜΚΟ και χωρίζονται σε τρεις επιμέρους πυλώνες: Στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας, στην Αγροτική ανάπτυξη με την αρωγή στους αγρότες και καλλιεργητές καπνού και στην Ανθρωπιστική βοήθεια υποστηρίζοντας τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

Δεμένη στο άρμα του Πολιτισμού

Η JTI έχει σταθεί αρωγός φορέων που σχετίζονται με την εθνική πολιτιστική κληρονομιά: Ανέλαβε το έργο της πλήρους ανάπλασης του κήπου στο αίθριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών και την ευθύνη της συντήρησης και ανανέωσης των φυτολογικών συλλογών του ανά εποχή, μια δέσμευση την οποία πρόσφατα ανανέωσε μέχρι και το 2022.

Παράλληλα, υποστήριξε οικονομικά το έργο της Ψηφιοποίησης και Τεκμηρίωσης του Ιστορικού Αρχείου Πρωτοκόλλου (1837-1953) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και την ανάδειξή του μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Pergamos του Πανεπιστημίου, η οποία είναι προσβάσιμη τόσο από την παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα, όσο και το ευρύ κοινό.

Παράλληλα, σεβόμενη και τιμώντας την ιαπωνική καταγωγή της, στηρίζει την ανάδειξη του ιαπωνικού πολιτισμού στη χώρα μας. Σε αυτό το πλαίσιο, στέκεται αρωγός σε πολιτιστικές δράσεις που δίνουν τη δυνατότητα στους Έλληνες να γνωρίσουν από κοντά τα πολιτιστικά προϊόντα της Ιαπωνίας, υλοποιώντας μια σειρά δράσεων στο πλαίσιο διαρκούς συνεργασίας της με την Πρεσβεία της ασιατικής χώρας στην Ελλάδα.

Στηρίζοντας την Αγροτική Ανάπτυξη

Η JTI στηρίζει τον αγροτικό κόσμο και τους καπνοκαλλιεργητές. Σε συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης υποστηρίζει τη διεξαγωγή των απαραίτητων επιστημονικών μελετών για την Αξιοποίηση των Υδατικών Πόρων του Δήμου Μύκης, με απώτερο στόχο την αύξηση της γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής στον ορεινό και αγροτικά μειονεκτικό αυτό δήμο της Περιφέρειας Ξάνθης.

Συμμετοχή στην Τοπική Κοινωνία

Τόσο στην περιφέρεια της Αττικής όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, η JTI υλοποιεί προγράμματα που αφορούν στη στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων αλλά και υποστήριξης του έργου των αρχών. Κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της για στήριξη των τοπικών κοινοτήτων στις οποίες δραστηριοποιείται, η JTI επενδύει στην κοινωνία της Ξάνθης και στην ευρύτερη περιοχή της Α. Μακεδονίας και Θράκης. Η τελευταία, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, εμφανίζει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Ελλάδα (46% έναντι 75% του κοινοτικού μέσου όρου) και συγκαταλέγεται στις 4 φτωχότερες ελληνικές περιφέρειες κατέχοντας την 11η θέση στη λίστα με τις 20 πιο φτωχές περιοχές της Ε.Ε.

Στο πλαίσιο της παροχής στήριξης προς τις Τοπικές Κοινωνίες, η JTI τον Χειμώνα του 2018 υποστήριξε τη διανομή 160 επιπλέον τόνων καυσόξυλων σε οικογένειες του Δήμου Μύκης που βρίσκονταν σε ανάγκη, μια δράση που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το δήμο.

Ενισχύοντας το πνεύμα του Εθελοντισμού

Η JTI υποστηρίζει την υλοποίηση του ‘Ημερολογίου Εθελοντισμού’, με συστηματικές δράσεις των εργαζομένων της, οι οποίες πραγματοποιούνται σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς και οργανώσεις και στοχεύουν στη στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων.

Κατά του παράνομου εμπορίου προϊόντων καπνού

Η JTI τηρεί στάση μηδενικής ανοχής απέναντι σε κάθε μορφής παράνομο εμπόριο προϊόντων καπνού. Στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλλει στην προστασία της νόμιμης αγοράς και της διασφάλισης των δημοσίων εσόδων.
Κάνοντας πράξη τη θέση και στάση της αυτή, η εταιρεία συνεργάζεται στενά με τις Διωκτικές Αρχές και τις αρμόδιες υπηρεσίες για την καταπολέμηση του φαινομένου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η JTI πρόσφερε 16 πλήρεις επιχειρησιακές στολές υψηλών προδιαγραφών (κράνος, γάντια, μπότες, μπουφάν και παντελόνι ειδικών προδιαγραφών) για την κάλυψη των αναγκών της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης καθώς και ελαφρύ εξοπλισμό (αλεξίσφαιρα γιλέκα, φακούς, κιάλια) για την Κινητή Ομάδα Ελέγχων του Τελωνείου Ξάνθης.

Η Japan Tobacco International στον κόσμο

Η Japan Tobacco International-JTI είναι μέλος του Ομίλου Εταιρειών Japan Tobacco Inc. ο οποίος ανήκει κατά 1/3 στο Ιαπωνικό Δημόσιο. Αποτελεί μια κορυφαία διεθνή εταιρεία παραγωγής προϊόντων καπνού με επιχειρήσεις σε περισσότερες από 130 χώρες ανά τον κόσμο.
Είναι ο κάτοχος παγκοσμίως του σήματος Winston, της δεύτερης μάρκας τσιγάρων στον κόσμο, καθώς και του Camel, εκτός ΗΠΑ. Στα διεθνή εμπορικά σήματα της εταιρείας συγκαταλέγονται επίσης τα Mevius και τα LD. Με τη διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα Logic, η JTI κατέχει μεγάλο μερίδιο στην αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων, ενώ από το 2011 είναι παρούσα στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το Ploom.

Με έδρα τη Γενεύη στην Ελβετία, η JTI απασχολεί περισσότερους από 45.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο ενώ το 2019 πιστοποιήθηκε ως "Κορυφαίος Εργοδότης" σε παγκόσμια κλίμακα για 5η συνεχή χρονιά.

Από την ίδρυση της εταιρείας το 1999, η JTI έχει συνεχή ανοδική πορεία, συμπληρώνοντας φέτος 20 συνεχή χρόνια κερδοφόρας ανάπτυξης. Με στόχο τη διαρκή βελτίωση της επιχειρηματικής της βιωσιμότητας, η JTI έχει δεσμευτεί να είναι μια υπεύθυνη εταιρεία σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται.

ΣΧΟΛΙΑ

Ρε σεις

Πόσα ;

CAMEL

μόνο, δεν υπάρχει τίποτα άλλο...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

SYSKEPSH

«Φαρ Ουέστ» στην Κρήτη, με κτηνοτρόφους να απειλούν ακόμα και δημάρχους, σύμφωνα με καταγγελίες - Πώς καταφέρνουν να ξεγελούν τις Αρχές και να λαμβάνουν πολύ μεγαλύτερες επιδοτήσεις, από αυτές που δικαιούνται

1