Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Απόψε η «ευρωπαϊκή νύχτα χωρίς ατυχήματα»
Η «ευρωπαϊκή νύχτα χωρίς ατυχήματα» τιμάται απόψε και σε Ελλάδα και Κύπρο με δράσεις σε 14 πόλεις και κεντρικό σύνθημα «το αλκοόλ και η οδήγηση δεν πάνε μαζί»...
Η «ευρωπαϊκή νύχτα χωρίς ατυχήματα» τιμάται απόψε και σε Ελλάδα και Κύπρο με δράσεις σε 14 πόλεις και κεντρικό σύνθημα «το αλκοόλ και η οδήγηση δεν πάνε μαζί».
Στόχος της ταυτόχρονης δράσης, που πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλώνας» (ΙΟΑΣ), είναι η ευαισθητοποίηση των νέων για ασφαλή επιστροφή τους στο σπίτι, Σαββατόβραδο, από τα νυχτερινά κέντρα. Εκεί, στους χώρους διασκέδασης, θα τους προσεγγίσουν συνομήλικοί τους, εθελοντές του Ινστιτούτου, και θα συζητήσουν φιλικά για την κατανάλωση αλκοόλ σε σχέση με την οδήγηση. Οι νέοι θα κληθούν να επιλέξουν τον οδηγό της παρέας, ο οποίος θα πρέπει να απέχει από το αλκοόλ. Θα του περαστεί στο χέρι το ειδικό βραχιόλι του ΙΟΑΣ και κατά την έξοδό του από το κέντρο, είναι υποχρεωμένος να υποβληθεί σε αλκοτέστ. Στην περίπτωση που έχει τηρήσει τη συμφωνία για αποχή από την κατανάλωση αλκοόλ, θα κερδίσει ένα μπρελόκ και ένα t-shirt, κυρίως όμως την ικανοποίηση ότι υπήρξε συνεπής στην υποχρέωση προς τη δική του ζωή και τη ζωή των γύρω του. Στην αντίθετη περίπτωση, θα δεχθεί μία κάρτα ραδιοταξί με την ευγενική υπόδειξη προς τα μέλη της παρέας να καλέσουν ταξί για την επιστροφή.
Παρόμοιες «έφοδοι ζωής» είναι προγραμματισμένες γι' απόψε σε αντίστοιχους χώρους συγκέντρωσης νέων σε 27 ευρωπαϊκές χώρες και το αποτέλεσμα της καμπάνιας προοιωνίζεται και φέτος θετικό.
«Η επιτυχία της δράσης, η οποία επαναλαμβάνεται για τέταρτη συνεχή χρονιά και στην Ελλάδα, είναι εμφανής», υπογραμμίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η πρόεδρος του ΙΟΑΣ, Βάσω Δανέλη- Μυλωνά και εξηγεί: «Παρατηρήθηκε μείωση έως και 70% στην κατανάλωση αλκοόλ από τους οδηγούς στις περιοχές, όπου έγινε και ξανα-έγινε η ενημέρωση των εθελοντών. Το 2009, ο αριθμός των ανθρώπων, που συμμετείχαν στη δράση, έφτασε τους 1.944 σε 17 νυχτερινά κέντρα, σε 10 πόλεις της Ελλάδας και τους 575 σε δύο πόλεις της Κύπρου. Η αποτελεσματικότητα της δράσης μάς ωθεί στο να την επαναλαμβάνουμε αρκετά συχνά, εκτός «ευρωπαϊκής νύχτας» ανά την επικράτεια, κυρίως τους θερινούς μήνες. Το μήνυμά της δράσης είναι: «Όλοι διασκεδάζουν. Ένας δεν πίνει... ο οδηγός της παρέας». Αυτό γιατί οφείλουμε να εξαλείψουμε το φαινόμενο του τριπλασιασμού των θανατηφόρων τροχαίων, που σημειώνονται τα Σαββατόβραδα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr