ΣΥΡΙΖΑ: Καταργείται ο «διαβόητος γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ» για τον διορισμό εκπαιδευτικών

syriza-logo-ena

Αμφισβητούσε ευθέως την αξία των πτυχίων, αναφέρεται σε ανακοίνωση του κόμματος

Την κατάργηση του «διαβόητου γραπτού διαγωνισμού, που αμφισβητούσε ευθέως την αξία των πτυχίων, για την κατάργηση του οποίου το εκπαιδευτικό κίνημα έδωσε σημαντικές μάχες» καλωσορίζει το τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για το νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών που ψηφίστηκε στη Βουλή.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση: «Το Τμήμα Παιδείας της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ καλωσορίζει την ψήφιση του νομοσχεδίου που υλοποιεί την εξαγγελία της κυβέρνησης για το μόνιμο διορισμό 15.000 εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ στα δημόσια σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την επόμενη τριετία.Με την ψήφιση του νέου νόμου, τερματίζεται μια δεκαετία αδιοριστίας, που στοίχισε όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς, τους οποίους ταλαιπώρησε με πολύχρονες ελαστικές σχέσεις εργασίας, αλλά και στην ποιότητα εκπαίδευσης, αφού είναι δεδομένο ότι οι σχέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών επηρεάζουν σημαντικά τις συνθήκες μάθησης των μαθητών».

Και επισημαίνει: «Είναι σημαντικό να υπενθυμίσουμε τι αλλάζει με το νέο νόμο των προσλήψεων:
1. Καταργείται ο διαβόητος γραπτός διαγωνισμός, που αμφισβητούσε ευθέως την αξία των πτυχίων, για την κατάργηση του οποίου το εκπαιδευτικό κίνημα έδωσε σημαντικές μάχες, και αντικαθίσταται από ένα μόνιμο και δίκαιο σύστημα διορισμών, με μοριοδότηση κριτηρίων που θα διεκπεραιώσει ανεξάρτητη αρχή (το ΑΣΕΠ), όπως προβλέπει και το Σύνταγμα.
2. Καταργείται πλέον συνολικά ο ν. 3848/10 (νόμος «Διαμαντοπούλου»), αφού και με την αλλαγή του συστήματος διορισμών ο νόμος αυτός δεν υπάρχει πλέον. Η κατάργηση αυτού του νόμου ήταν ένα εμβληματικό αίτημα για το εκπαιδευτικό κίνημα τα προηγούμενα χρόνια. Είναι όμως σημαντικό να υπενθυμίζουμε και τις άλλες ρυθμίσεις του ν. 3848/10 που έχουν ήδη καταργηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ: την κατάργηση της εξωτερικής, τιμωρητικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών (μαζί με την κατάργηση και του Π.Δ. 152/13) και της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων, την αλλαγή του συστήματος επιλογής στελεχών με αξιοκρατικά κριτήρια ακόμα και για τους περιφερειακούς διευθυντές, αλλά και την καθιέρωση της διατύπωσης γνώμης από τους εκπαιδευτικούς για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης.
3. Αναγνωρίζεται με ισχυρό τρόπο η προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που κλήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια να στηρίξουν τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Τα 120 μόρια αναγνωρίζουν ολόκληρη την προϋπηρεσία σχεδόν για το σύνολο των εκπαιδευτικών. Αναγνωρίζεται, με αυτό τον τρόπο, τόσο η ευθύνη της πολιτείας για τη ανυπαρξία μαζικών διορισμών για μια δεκαετία, όσο και ο σημαντικός παιδαγωγικός ρόλος που διαδραματίζει στην κουλτούρα και την επιστημονική επάρκεια του εκπαιδευτικού η διδακτική εμπειρία, τις περισσότερες φορές μάλιστα σε διαφορετικά εκπαιδευτικά επίπεδα και κοινωνικά περιβάλλοντα.
4. Η ισχυρή μοριοδότηση του βασικού πτυχίου του δημόσιου Πανεπιστημίου δίνει επίσης το «στίγμα» για τη σημασία που δίνεται σε αυτό για την πρόσβαση στην εκπαίδευση.
5. Σημαντικό είναι να τονίσουμε ότι για πρώτη φορά δεν θεσμοθετούνται χωριστοί πίνακες και κατηγοροποιήσεις, αλλά όλα τα κριτήρια εντάσσονται στη λογική της μοριοδότησης και δημιουργείται ένα σύστημα δίκαιο και ισορροπημένο, που δεν αποκλείει κανένα και καμία εκπαιδευτικό.
6. Οι μόνιμοι διορισμοί κατοχυρώνονται νομοθετικά, με την πρόβλεψη από το νόμο να γίνουν άμεσα οι προκηρύξεις από τον ΑΣΕΠ, αλλά και από το γεγονός ότι οι δαπάνες για τις προσλήψεις του 2019 έχουν ενταχθεί ήδη στον προϋπολογισμό του ΥΠΠΕΘ.
7. Διορίζονται όλοι οι εκπαιδευτικοί – επιτυχόντες και επιτυχούσες του ΑΣΕΠ του 2008, που είχαν προσφύγει και δικαιωθεί από το ΣτΕ ή τα διοικητικά δικαστήρια, για να τεθεί έτσι τέρμα στην πολυετή τους περιπέτεια.

Από την άλλη μεριά, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι από το 2015, παρά το γεγονός ότι δεν έγιναν μαζικοί διορισμοί λόγω των γνωστών μνημονιακών περιορισμών, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ εργάστηκε επίμονα για τη βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Ανάμεσα σε άλλα:

- αποκαταστάθηκαν εργασιακά δικαιώματα και άρθηκαν αδικίες σε βάρος των μόνιμων εκπαιδευτικών (κατάργηση διαθεσιμότητας, υποχρεωτικής αργίας, υποχρεωτικών μεταθέσεων κ.λπ.) όσο και των αναπληρωτών (κατάργηση ποινής δύο ετών στις αρνήσεις ανάληψης υπηρεσίας, αναγνώριση ολόκληρης της προϋπηρεσίας και μετά το 2010, χορήγηση επιπλέον αδειών εξετάσεων, επιμόρφωσης και αναρρωτικών, εκπτώσεις στα εισιτήρια μετάβασης στους τόπους διορισμού, δυνατότητες για στέγαση από τους δήμους και διατροφή τους από λέσχες κ.λπ.). Η δε νέα ρύθμιση που εξαγγέλθηκε για την αύξηση της άδειας μητρότητας στις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς, επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τις ευαισθησίες της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στα εργασιακά δικαιώματά τους.

- διευρύνθηκε ο αριθμός των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν το σχολικό έτος 2014-15 από 16.000 σε 30.000 το 2018-19, γεγονός που οδήγησε στην κάλυψη των αναγκών με εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ, ΕΒΠ (όπως στην ειδική αγωγή, όπου ο αριθμός τους τριπλασιάστηκε), αλλά και στην κάλυψη αναγκών των νέων θεσμών που δημιουργήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας (ψυχολόγοι στη γενική εκπαίδευση, δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία και μαθητεία στα ΕΠΑΛ, δημιουργία ΔΥΕΠ για το προσφυγικό κ.ά.). Με αυτά τα μέτρα δημιουργήθηκαν πάνω από 10.000 θέσεις εργασίας στην εκπαίδευση.

- παρά το αρνητικό γεγονός ότι δεν πραγματοποιήθηκαν μαζικοί διορισμοί από το 2010, μετά το 2015 και με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επαναπροσλήφθηκαν στην εκπαίδευση 2.000 εκπαιδευτικοί που είχαν τεθεί εκτός εκπαίδευσης (σε καθεστώς διαθεσιμότητας – απόλυσης), διορίστηκαν όλοι οι διοριστέοι του διαγωνισμό ΑΣΕΠ (450 εκπαιδευτικοί) και πάνω από 150 που είχαν κερδίσει δικαστικές αποφάσεις».

ΣΧΟΛΙΑ (23)

Με φιλική διαθεση

Σε οσουν λένε εύκολα, αντε να πας παραμεθόριο η ακριτικά νησιά για μόρια προϋπηρεσίας, να ξέρουν πως υπάρχει σειρά προτεραιότητας, πίνακες, ωρομίσθιοι η πρόσθετη όσοι πήγαν παλιά, μετά κυνήγι για περισσότερη ωρομισθια, αγωνία αν του χρόνου θα βρεθεί κάτι, και μετά από χρόνια... Αν μπεις σε πίνακα αναπλήρωσης, και Αν σε καλούν κάθε χρόνο, και αν.. Και αν.. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια, κάποιους ορόφους ουρά αναμονής ωρών και ωρών, για προφορικές εξετασεις σε ιδεκε, τότε.., και 5ωρες αναμονή, για 2 ώρες σε φυλακές να διδαξουμε, και εννοείται ποτέ πουθενά κάνεις δεν μπαίνει χωρίς κάποιος να το βάλει.

Ρανια

Καταστραγείται κάθε έννοια αξιοκρατίας, οι αγράμματοι άπλυτοι του ΣΥΡΙΖΑ, θα προσληφθούν για να κάνουν τα παιδιά μας αγράμματους Συριζαίους.

Προς τι οι άσχημοι χαρακτηρισμό;

Α αισθητά πλάσματα, απαράδεκτο για το θέμα εκπαίδευσης, δεν θέλεις διάβασμα μέχρι τα 40χρ;καλως.δικαιωμα σου. Αν βρεις άκρες μάζεψε προϋπηρεσία. Εγώ που δεν έχω άκρες, ούτε μέσον, και η μόνη ελπίδα διορισμού είναι το διάβασμα μέχρι τα 60χρ όσο ζω, Γιατί μου το απαγορεύσεις; δεν θες ίσες ευκαιρίες;

Κ.

Αν δεν έχεις άκρες ούτε μεσον οπως λες τότε δηλωσε κι εσύ να πας για αναπληρώτρια σε μακρινές περιοχές , να μαζέψεις μόρια και να διοριστεις. Και άσε τα διαβάσματα τυπου ασεπ .

Μαρκος

Τη μεγαλύτερη στρέβλωση και αλητεία του νέου συστήματος κανένας δεν τολμά να τη θέσει: Ενδεικτικα αναφέρω ότι, όποιος επικαλείται αναπηρία του ίδιου ή μέλους της οικογένειας του (σύζυγος ή παιδί) περί το 67% λαμβάνει 26,8 !!!! μόρια και οποιος έχει παιδί λαμβάνει μόλις 3 μόρια!. Δηλαδή ένας τρίτεκνος παίρνει 15 μόρια! Από πότε δηλαδή η αναπηρία έγινε προσόν; Για λόγους δικαιοσύνης και Συνταγματικής ισότητας των πολιτών, θα πρέπει να υπάρχει ποσόστωση για όσους επικαλούνται «κοινωνικά κριτήρια», δηλαδη να ανταγωνίζονται μεταξύ τους και όσοι να προτάσσονται έναντι όλων των άλλων. Αλλοιώς θα καταντήσει η αναπηρία να είναι προσόν εφάμιλλο ακαδημαϊκων τίτλων (μεταπτυχιακό, διδακτορικό). Που είναι το κράτος Δικαίου; Θα προτάσσονται λοιπόν με μαθηματική βεβαιότητα στους πίνακες του Γιαβρόγλου, όσοι επικαλούνται αναπηρία (των ίδιων ή συγγενών τους). Είναι αυτό δυνατό; Γιατί δεν μιλάει κάνεις για αυτή την στρέβλωση; Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε, το τι βεβαίωση μαϊμου αναπηρίας έχει να εκδοθεί, δε λέγεται.

Νώντας

Ενώ τώρα θα διορίζονται με βάση πόσες ξένες γλώσσες ξέρει κάποιος!! Α ρε λαμόγια εκεί στο Σύριζα, τον διαγωνισμό δεν τον ήθελαν ποτέ όλοι εσείς οι πάλαι ποτέ του Συνασπισμού και αρκετοί ΚΚΕδες που για εσάς η αξιολόγηση είναι αρρώστια. Καταργείτε τον ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ διαγωνισμό και πριμοδοτείτε ένα ανελέητο κυνήγι μεταπτυχιακών και μάλιστα χωρίς να κατοχυρώνεται συνάφεια τουτέστι μπορεί ένας φιλόλογος να πάρει 20 μονάδες για μεταπτυχιακό στην ανθοκομία, ενώ ήδη όλα τα πανεπιστήμια ετοιμάζονται να βάλουν δίδακτρα κι αυξημένα μάλιστα στα μεταπτυχιακά τους προγράμματα. ΚΑτοχυρώνετε κι επίσημα την αγοραπωλησία τίτλων και μάλιστα με τρόπο κυνικό και χυδαίο. Και να έχεις έναν υπουργό που να σου λέει ότι η γραπτή αξιολόγηση δεν είναι επιστημονικά ορθή.Οπότε να καταργήσουμε κάθε μορφή αξιολόγησης και στο σχολείο.Εντάξει είναι προφανές ότι τίποτα από αυτά δεν θα εφαρμοστεί αλλά ακόμα και στο τέλος σας, το πολιτικό, επιχειρείτε να σπείρετε μισαλλοδοξία κι έχθρες μεταξύ εκπαιδευτικών. Ξεφτίλες

Αρίστος

Μπράβο για το εξαιρετικό σχόλιο.

F.

Εκπαιδευτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι χωρις αξιολόγηση ειναι η θλιβερή πραγματικότητα της σύγχρονης Ελλάδας. Οι εκπαιδευτικοί ειναι οι χειρότεροι γκασμάδες του συστήματος που νοιάζονται μονο για τη βόλεψη τους. Εκπαιδευτικοί χωρις αξιολόγηση, κατάργηση προτύπων σχολείων, η μέριμνα για τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες αλλα η έλλειψη μέριμνας για τους άξιους, ειναι το τέλμα μας ως κοινωνία και η στυγνή επιβολή του πολιτισμού της κατανάλωσης σε αυτο του πνεύματος. Είμαστε πάμφτωχοι οχι σε λεφτά αλλα σε μυαλά.

Και

Όσοι δεν έχουν γνωριμία για να τους παρους για προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία η σχολές δημοσίου, τύπου εκαβ, σιβιτανιδειος, κτλ, δεν θα διορίσουν ποτέ... Και όσα πτυχία και επιμόρφωση και καλούς βαθμούς να έχουν. Ο γραπτός έδινε ευκαιρίες σε όσους δεν είχαν μέσον, αλλά είχαν όρεξη για διάβασμα και καλούς βαθμους

Τασούλα

Όρεξη για διάβασμα ε? Ως πότε θα διαβάζουμε ρε φιλε?? Διαβάσαμε για τις πανελλήνιες, διαβάσαμε για το κάθε μάθημα χωριστά που δίναμε στο ελληνικό πανεπιστήμιο, θα διαβάζουμε μέχρι τα 40 επειδή συντηρητικοί στόκοι σαν εσένα δεν εννοουν να καταλάβουν οτι όσοι ειναι να μπουν με μέσο θα μπουν ουτως ή αλλως ? Ο γραπτος ασεπ απαξίωνε με θράσος τους κόπους ετών , τα πτυχία ήταν απλώς κουρελόχαρτα όταν επρεπε να ξανακάτσεις να διαβάσεις το συμπαν όλο για να δώσεις ΞΑΝΑ εξετασεις σαν ήσουν μαθητάκος. Αντε απο εδω , αναίσθητα πλασματα. Διάβαζε εσύ μεχρι τα 50 σου να γουστάρεις!

DrTK

Όποιος δεν μπορεί να διαβάζει και να μορφώνεται εφ' όρου ζωής είναι κακός επιστήμονας. Είμαι 45, έχω phD και 2 μεταπτυχιακά και κάνω ένα τρίτο τώρα. Πάντα μελετάω διότι ως εκπαιδευτικός αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν φοβάμαι τις εξετάσεις. Όποιος τις φοβάται απλώς δεν έχει γνώσεις και κουράγιο να μελετήσει - και άρα είναι ΚΑΚΟΣ εκπαιδευτικός και αναζητά υπεκφυγές για να καλύψει την άγνοιά του. Η πραγματική αξιολόγηση μόνον με αδιάβλητες εξετάσεις μπορεί να γίνει. Όσο για σένα στοιχιματίζω ότι στον τομέα σου δεν ξέρεις την τύφλα σου - όπως και πολλοί συνάδελφοί μου, δυστυχώς...

rew

Αυτοί που μπορούν να διαβάσουν ξανά όλο το σύμπαν όπως λες, αυτοί είναι οι καλύτεροι και πρέπει να διορίζονται έναντι των άλλων που δεν μπορούν και δεν τους έχει μείνει από τις σπουδές τους σχεδόν τίποτε. Oι εξετάσεις δοκιμάζουν την αντοχή και την ικανότητα του διδάσκοντα να συνεχίσει να αυτοεκπαιδεύεται, να διατηρεί τις γνώσεις του και τελικά εξασφαλίζουν ότι όντως ξέρει κάτι για να μπει στην τάξη. Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι μπαρούφες. Το ότι πήρες ένα πτυχίο πριν χρόνια δεν είναι απόδειξη γνωστικής επάρκειας αφού περάσει καιρός.

Μάνος

Η επιστήμη δεν είναι κάτι νεκρό που το διάβασες 4 χρόνια στο Πανεπιστήμιο και τέρμα. Θέλει συνεχή μελέτη για να είσαι ένας καλός εκπαιδευτικός, και η αξιολόγηση είναι ένα μέσο που μπορεί να πιστοποιήσει αν οι γνώσεις που αποτυπώνονται σε ένα πτυχίο είναι όντως υπαρκτές. Σε κάθε περίπτωση ο διαγωνισμός εξασφάλιζε την αδιαβλητότητα και την εγκυρότητα των προσλήψεων, ενώ το σύστημα που θέλει να εφαρμόσει ο Σύριζα είναι ουσιαστικά η σχεδόν μακιαβελική αγορά τίτλων ανεξαρτήτως περιεχομένου και συνάφειας με το εκπαιδευτικό αντικείμενο.Έχω άριστη γνώση Τούρκικων και Κινέζικων θα πάρω μόρια για να διοριστώ, έχω μεταπτυχιακό στην υδροπονία θα πάρω 20 μόρια για να διοριστώ φιλόλογος επί παραδείγματι για να διδάξω Αριστοτέλη!! Πάντως είναι τρομακτικό το πόσο μισούν την γραπτή αξιολόγηση όχι μόνο στον Σύριζα, αλλά και αρκετοί εκπαιδευτικοί, που προτιμούν να δώσουν 4 με 5.000 ευρώ για να προσκτήσουν τίτλους από το να μελετήσουν και να εμπλουτίσουν γνώσεις για ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!! Τι να πουν και οι γιατροί που δίνουν εξετάσεις μια ολόκληρη ζωή.

Τασούλα

Όταν λέω διάβασμα στο παραπάνω σχόλιό μου εννοώ το ηλίθιο διάβασμα που απαιτούσε ο βλακώδης και τυποποιημένος ΓΡΑΠΤΟΣ διαγωνισμός του ασεπ . Εννοείται οτι ειμαι υπερ της απόκτησης πολλών προσόντων. Και γλώσσες και master και phd ή δεύτερο ακαδημαϊκό πτυχίο τώρα επιτέλους με το νέο σύστημα θα έχουμε και κίνητρο να τα αποκτήσουμε αφού θα αναγνωρίζονται!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗ ΠΡΕΣΠΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ" ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΟΝΟΜΑ.......................................

Για τον διαγωνισμό

Αποφοίτησα με άριστα στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ολοκλήρωσα μεταπτυχιακό και διδακτορικό, με υποτροφία του ΙΚΥ, ενώ εργαζόμουν και σε φροντιστήριο. Δεν θυμάμαι γιορτές και καλοκαίρια. Μόνο δουλειά πότε για το ένα και πότε για το άλλο. Καθόλου προϋπηρεσία σε σχολείο. Αν δεν υπήρχε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, στον οποίο πέρασα στους πρώτους εκατό, δεν θα είχα τη χαρά και την τιμή να υπηρετώ σε δημόσιο σχολείο. Εκείνο όμως που με πονάει είναι πως οι συνάδελφοι δεν θέλουν την αξιολόγηση του έργου μας. Ζητώ συγγνώμη εκ μέρους τους.

Κ.

Δεν είναι ολοι φύτουλες σαν εσένα , γι αυτό δεν θέλουν αξιολογήσεις σαν πτυχιούχοι. Να απαιτούσες αξιολογήσεις εκπαιδευτικών ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟ να το καταλάβαινα. Αλλα και πάλι.

Δε σωνομαστε.Τελος.

Αν δειτε προσληψεις το 20 και το 21 να μου γραψετε.Μονο για το 2019 ειναι το σιγουρο.Υποθετω.Μετα θα βγει ο Κυριακος και βλεπουμε.Μετα θα ξαναβγει ο Αλεξης και ξαναβλεπουμε.Με αυτα και με κεινα τα χρονια θα εχουν περασει εσυ θα εχεις γερασει και θα περιμενεις ακομα τους διορισμους στο δημοσιο και την Αναπτυξη!!!Και ζησαν αυτοι καλα και μεις χειροτερα. Ζησε στην Ελλαδα με 400ευρω και σκασε.Ζησε στην Ελλαδα με τα επιδοματα και ξανασκασε.Α,και πουσαι;Στο σπιτι της μαμας εννοειται. Τυχεροι και ατυχοι οσοι φευγουν στο εξωτερικο.Μονο ατυχοι,,,οσοι μενουν εδω!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mesara

Κορυφώνεται η αγωνία - Το σκοτάδι δυσχεραίνει τις τις έρευνες των σωστικών συνεργείων - Στις 3 το μεσημέρι οι πυροσβέστες βρήκαν ένα εξάρτημα του αυτοκινήτου στην παραλία Τυμπακίου

4
4719020

Με ανακοίνωσή της η εταιρεία που δέχθηκε την επίθεση του Ρουβίκωνα χαρακτηρίζει διαστρέβλωση της πραγματικότητας τους ισχυρισμούς της αναρχικής οργάνωσης με τους οποίους δικαιολογεί την επίθεση

7