Σιμόπουλος στο ΘΕΜΑ 104,6 για το μετρό Θεσσαλονίκης: Έχουν να κάνουν άλλους δέκα σταθμούς

Σιμόπουλος στο ΘΕΜΑ 104,6 για το μετρό Θεσσαλονίκης: Έχουν να κάνουν άλλους δέκα σταθμούς

«Αν το πολλαπλασιάσω έχουν 30 μήνες για τους σταθμούς», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος

str01
Για τα «εγκαίνια - παρωδία», όπως τα χαρακτήρισε, στο μετρό Θεσσαλονίκης, μίλησε στο ΘΕΜΑ 104,6 και στον Μάκη Πολλάτο, ο ηλεκτρολόγος μηχανικός και πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος.

Ο κ. Σιμόπουλος δίνει τη δική του απάντηση στο βίντεο του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη και στο «Απαντάμε σε όσα έκαναν, έταζαν, έλεγαν και λένε… με τις πράξεις μας!» του υπουργού.

«Τα θεωρητικά εγκαίνια έγιναν τα εγκαίνια παρωδία ή φιέστα στο σταθμό Συντριβάνι του μετρό Θεσσαλονίκης», τόνισε ο κ. Σιμόπουλος.

Ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, τόνισε ότι «ο κ. Σπίρτζης πριν τρεις μήνες επισκέφτηκε το σταθμό Συντριβάνι και επειδή είχαν σκοπό να κάνουν αυτό το show πίεσαν πάρα πολύ την Αττικό Μετρό να προχωρήσει τις εργασίες γρήγορα».

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Δουλεύοντας όλο το δυναμικό της κοινοπραξίας στο συγκεκριμένο σταθμό τον έφτασαν σ' αυτό το επίπεδο- ημιτελή δηλαδή -σε τρεις μήνες. Έχουν να κάνουν άλλους δέκα σταθμούς. Αν το πολλαπλασιάσω έχουν 30 μήνες για τους σταθμούς πέρα του ότι δεν έχουμε συρμούς και μηχανολογικά», για να καταλήξει:

«Στην κυριολεξία ήταν μία κυβερνητική επικοινωνιακή προπαγάνδα χωρίς όριο. Αν πάτε σ' άλλους σταθμούς θα δείτε ότι το έργο είναι πολύ πίσω. Πιέζονται προεκλογικά. Είναι καθαρά προεκλογική φιέστα».

Κλείσιμο
Ο κ. Σιμόπουλος δεν παρέλειψε, φυσικά, να αναφερθεί και στον κεντρικό σταθμό Βενιζέλου αλλά και στο πλήθος των αρχαίων που έχουν βρεθεί εκεί κατά τη διάρκεια της ανασκαφής.

«Δεν μπορούν να ενσωματωθούν τα αρχαία στο σταθμό Βενιζέλου», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Εδώ και 4 χρόνια ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει προτείνει στην παρούσα κυβέρνηση ένα σχέδιο ενσωμάτωσης, τα οποία ουσιαστικά είναι σχέδια επί χάρτου. Δεν έχουμε προϋπολογισμό, δεν έχουμε χρονοδιαγράμματα, δεν έχουμε οριστικές μελέτες. Άρα στη Βενιζέλου αποδεικνύεται ότι εμείς είχαμε δίκαιο, καθώς δεν μπορεί να γίνει ο σταθμός χωρίς να αποσπαστούν ή να επανατοποθετηθούν τα αρχαία. Έτσι όπως πηγαίνουμε δεν έχουμε σταθμό Βενιζέλου, δεν έχουμε την καρδιά του σταθμού της Θεσσαλονίκης. Φανταστείτε ότι θα είναι σαν να μην έχετε στην Αθήνα μετρό στο Σύνταγμα».

Ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων κατέληξε:

«Παρέλαβαν έργο χωρίς πρόβλημα στις απολοτριώσεις, χωρίς πρόβλημα στη χρηματοδότηση, με επιπλέον 135 εκατ. για τα αρχαιολογικά και με συμβασιοποιημένη την επέκταση προς Καλαμαριά. Είχαν να διαχειριστούν μόνο τη Βενιζέλου και τα έκαναν μπάχαλο... Θα μας παραδώσουν μία καυτή πατάτα»


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης