Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Σε δεινή θέση η κυβέρνηση από την απεργία στα καύσιμα
Σε δεινή θέση βρίσκεται η κυβέρνηση καθώς έρχεται αντιμέτωπη με τα προβλήματα της καθημερινότητας χωρίς το άλλοθι της πρώτης τετραετίας ενώ η εκχώρηση του ΟΤΕ δημιουργεί πολιτικούς κραδασμούς.
Η παταγώδης αποτυχία της να αντιμετωπίσει τα καθημερινά ζητήματα από την ασφάλεια των πολιτών μέχρι την ακρίβεια και τα θέματα περιβάλλοντος αρχίζει και καταγράφεται ως μόνιμο στοιχείο στις μετρήσεις. Η κατάσταση για την κυβέρνηση επιδεινώνεται από τις απεργίες στα βυτιοφόρα και τις μεταφορ
Σε δεινή θέση βρίσκεται η κυβέρνηση καθώς έρχεται αντιμέτωπη με τα προβλήματα της καθημερινότητας χωρίς το άλλοθι της πρώτης τετραετίας ενώ η εκχώρηση του ΟΤΕ δημιουργεί πολιτικούς κραδασμούς.
Η παταγώδης αποτυχία της να αντιμετωπίσει τα καθημερινά ζητήματα από την ασφάλεια των πολιτών μέχρι την ακρίβεια και τα θέματα περιβάλλοντος αρχίζει και καταγράφεται ως μόνιμο στοιχείο στις μετρήσεις. Η κατάσταση για την κυβέρνηση επιδεινώνεται από τις απεργίες στα βυτιοφόρα και τις μεταφορές που στεγνώνουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων.
Ήδη στα βενζινάδικα εκτυλίσσονται σκηνές απείρου κάλους ενώ οι συνέπειες από την έλλειψη καυσίμων μεταφέρεται στους πολίτες και στους επαγγελματίες που βρίσκονται σε απόγνωση. Τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολα σήμερα. Ενώ πολλοί οδηγοί δεν μπορούν να κινηθούν με δικό τους μέσο γιατί δεν έχουν βενζίνη ξεκίνησαν από τα ξημερώματα απεργία και οι οδηγοί ταξί. Οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων όπως και των ταξί και των άλλων κλάδων των μεταφορών ζητούν αυξήσεις στα κόμιστρα που να ξεπερνούν το 5% που τους έχει εγκρίνει η κυβέρνηση. Από το υπουργείο Οικονομικών όμως λένε ότι αποκλείεται να δωθούν μεγαλύτερες αυξήσεις αφού κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε τον πληθωρισμό και θα είχε γενικότερες αρνητικές επιπτώσεις στην πορεία του προυπολογισμού.
Η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει το άμεσο πρόβλημα στην έλλειψη καυσίμων με τα βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσεως για να αγοράσει χρόνο μερικών ημερών ενώ παράλληλα καταφεύγει στην προσφιλή τακτική της του κοινωνικού αυτοματισμού προσπαθώντας να στρέψει τον έναν κλάδο εναντίον του άλλου και συνολικά την κοινή γνώμη εναντίον των απεργών. Οι αυξήσεις στα κόμιστρα θα επιδεινώσουν ακόμη περισσότερο το πρόβλημα της ακρίβειας αφού τελικώς θα μεταφερθούν στους καταναλωτές.
Ήδη καταδεικνύεται η παταγώδης αποτυχία της κυβέρνησης στην αντιμετώπιση της ακρίβειας που ήταν από τις σημαίες της όλα τα προηγούμενα χρόνια. Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν μπορεί να ελέγξει την συνεχή αύξηση των τιμών που κατατρώγει τα χαμηλά εισοδήματα αλλά ούτε έχει δημιουργήσει στοιχειώδεις ελεγκτικούς μηχανισμούς ενώ αδυνατεί να ξεφύγει από την νεοφιλελεύθερη ιδεοληψία της αγοράς ώστε να αναζητήσει λύσεις προς όφελος της κοινωνίας και των καταναλωτών. Χαρακτηριστικό της αποτυχίας της κυβέρνησης είναι το τεράστιο διατροφικό σκάνδαλο με τα νοθευμένα ηλιέλαια το οποίο προσπαθεί να υποβαθμίσει και να συγκαλύψει.
Μέσα σε κλίμα κοινωνικής δυσαρέσκειας και ανασφάλειας την εβδομάδα που αρχίζει η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να κλείσει το θέμα του ΟΤΕ. Έτσι αναμένεται ότι η συμφωνία με την γερμανική εταιρία θα οριστικοποιηθεί μέχρι την Πέμπτη και θα περάσει από την διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων καθώς και από την κυβερνητική επιτροπή. Η κυβέρνηση επείγεται να φέρει την συμφωνία προς ψήφιση στην Βουλή μέχρι το τέλος του μήνα αφού όσο περνά ο χρόνος αυξάνεται και το πολιτικό κόστος από τις αντιδράσεις.
Ανασφάλεια όμως επικρατεί στα υψηλά κλιμάκια του κυβερνώντος κόμματος και από τις ενδεχόμενες αντιδράσεις των δικών της βουλευτών. Είναι αρκετοί οι βουλευτές που παρασκηνιακά λένε ότι θα πρέπει να δούνε την συμφωνία και ότι δεν συμφωνούν «με το ξεπούλημα του ΟΤΕ». Η συμφωνία είναι αντίθετη και με το πρόγραμμα της ΝΔ που μιλούσε για στρατηγική συμμαχία στον ΟΤΕ και συμμετοχή του δημοσίου στο μάνατζμεντ. Γι αυτό και στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον Οργανισμό συμμετέχει και η ΔΑΚΕ. Αυτό άλλωστε έχει φέρει σε δύσκολη θέση και τον συντάκτη του προγράμματος και υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά.
Ήδη η Ρηγίλλης έχει βγάλει γραμμή κομματικής πειθαρχίας προς τους βουλευτές ενώ παρασκηνιακά διακινείται ότι «αν δεν ψηφισθεί η συμφωνία πέφτει η κυβέρνηση». Είναι δεύτερη φορά μετά το ασφαλιστικό που η ηγεσία του κόμματος στην πραγματικότητα εκβιάζει τους βουλευτές. Η εσωκομματική δημοκρατία και η ανεξαρτησία γνώμης των βουλευτών της ΝΔ έχει καταντήσει ανέκδοτο. Παράλληλα όμως εξαντλούνται τα περιθώρια και για την κομματική ηγεσία που δεν θα μπορεί να χρησιμοποιεί την κομματική πειθαρχία συνεχώς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr